A Prigione di Buca si Trasformerà in Parcu di a Libertà

A Prigione di Buca si Trasformerà in Parcu di a Libertà
A Prigione di Buca si Trasformerà in Parcu di a Libertà

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà preparatu u prughjettu "Parcu di a Libertà" per apre u vechju terrenu di a Prigione di Buca à l'usu di i residenti di Izmir, trasfurmendu in una zona verde è un parcu cù parechje funzioni diverse. Dichjarà chì a terra in u core di Buca hè l'ultimu pezzu di terra chì u distrittu pò respira, u sindaco Soyer hà dettu: "Trasformeremu a terra di prigiò, chì porta i ricordi dolorosi di u passatu è e tracce di cattività, in u Parcu di a Libertà. . Inseme, libereremu a Prigione di Buca ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à a chjama di. Cù u prugettu, hè u scopu chì l'area di 69 mila metri quadrati, chì si trova in u centru di a cità è chì aspetta viotu dapoi anni, serà trasfurmata in un parcu cù parechje funzioni diverse è apertu à l'usu di u populu. di İzmir.

Pò esse usatu per multi-purpose

Cù a realizazione di u prugettu, i bisogni di spazi verdi aperti di Buca è İzmir seranu soddisfatti in una misura significativa. Hè ancu destinatu chì u Parcu di a Libertà serà unu di i 35 Prughjetti Living Park, chì ricustruisce è rinfurzà a relazione trà a cità è a natura. In u prughjettu cuncepitu, hè previstu di trasfurmà u parcu in un spaziu cumpletamente publicu custituitu da un parcu di i zitelli, campi sportivi, campi di basket, pista di skateboard, giardinu di tè, mercatu di strada, assai prati è piazze. Se l'area inattiva hè evaluata è trasfurmata in un parcu, parechji avvenimenti cum'è fieri è festivali, attelli à l'aria aperta, zona mini-fiera, cuncerti è teatri à l'aria aperta, è cene di cità ponu esse tenuti in u parcu in tuttu l'annu. Inoltre, hè destinatu à utilizà u parcu cum'è una zona di assemblea d'urgenza in casu di un eventuale disastru.

Liberate a Prigione di Buca

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì u tarrenu previstu per esse apertu per a custruzzione cù u pianu di zoning preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè l'ultimu pezzu di terra chì Buca pò respira, disse: "Ùn permetteremu micca a terra di a Prigione di Buca per esse. sacrificatu in affittu. Stu locu hè a pruprietà di a ghjente di Buca. Ùn pò esse datu à nimu. Trasformeremu a terra di a prigiò in u Parcu di a Libertà, i ricordi dolorosi di u passatu è e tracce di cattività. Quì, i zitelli correranu è ghjucanu, i ghjuvanotti feranu sport, è si riuniscenu Buca di ogni età. Inseme, libereremu a Prigione di Buca ", disse.

U ministeru hè in favore di a custruzione

Dopu à u terrimotu di Izmir di u 30 ottobre 2020, a prigiò di Buca hè stata prima evacuata è dopu demolita perchè ùn era micca resistente à i terremoti. U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu avia preparatu un pianu di zoning per a zona di a Prigione di Buca demolita per esse cunvertita in una zona cummerciale è residenziale.