A Produzione Industriale di Materiali di Custruzzione Aumentata in 7 Sub-settori

A pruduzzione industriale di i materiali di custruzzione hè aumentata in u subsettore
A Produzione Industriale di Materiali di Custruzzione Aumentata in 7 Sub-settori

Sicondu i risultati d'aprile 2023 di u Rapportu Settore Mensile di Turchia IMSAD, a produzzione industriale di materiali di custruzzione hè diminuita di 2023 per centu in ferraghju 2022 paragunatu à u listessu periodu di 10,3.

In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a produzzione diminuì in 22 di 15 sub-settori è aumenta in 7 d'elli. Hè statu dichjaratu in u rapportu chì a pruduzzione si firmò in gran parte cù u disastru di u terrimotu in u frivaru, è chì l'effettu di sta situazione negativa nantu à a pruduzzione diminuì da marzu.

I risultati d'aprile 2023 di u Rapportu Mensile di u Settore, chì hè preparatu ogni mese da l'Associazione Turca di l'Industriali di i Materiali di Custruzzione (Turchia IMSAD), l'urganizazione ombrella di l'industria di i materiali di custruzzione, sò stati annunziati. Sicondu u rapportu, in ferraghju 2023, a produzzione industriale di materiali di custruzzione hè diminuita di 10,3 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Mentre a produzzione diminuì in 22 di 15 sub-settori in l'industria di i materiali di custruzzione, a produzzione hè aumentata in 7 d'elli. Mentri l 'aumentu più altu hè statu spirimintatu in u settore di a porta è a finestra di metallu cù 35,6 per centu, i materiali di custruzzione di legnu eranu in u sicondu postu cun un incrementu di 23,3 per centu, è l'equipaggiu d'illuminazione elettrica era in u terzu postu cù 15,3 per centu.

L'effetti negativi di u terrimotu cuminciaru à regressu da marzu.

Mentre chì u subsettore, chì hà sperimentatu a più alta calata di a produzzione in u ferraghju, era i prudutti di custruzzione di ferru è azzaru cù 30,8 per centu, a produzzione di cimentu hè stata seconda cù una diminuzione di 27,6 per centu. Parquet è pavimenti era u terzu settore cù u più altu calatu cù 19 per centu. I materiali di rivestimentu di ceramica sò classificati quartu cù 16,6%.

Cù u disastru di u terrimotu, a pruduzzione di materiali di custruzzione principarmenti in a zona di u terrimotu si firmò in larga misura. Il y a aussi eu des déclins dans d'autres régions. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì questu effettu negativu di i terrimoti chì sò accaduti in u frivaru nantu à a produzzione hà cuminciatu à diminuisce da marzu.

L'investimenti da fà in a zona di u terrimotu attivanu u settore

In u rapportu Türkiye İMSAD, chì era seguitu currettamente da l'industria di a custruzzione è i circoli ecunomichi, hè statu enfatizatu chì dopu à u disastru di u terrimotu in ferraghju, a sismicità hè diventata u determinante più impurtante in l'industria di a custruzione. In questu cuntestu, novi investimenti in l'abitazione, l'edificazioni non residenziali è l'infrastruttura in 11 pruvince induve u terrimotu hè statu sperimentatu hà creatu un putenziale di travagliu in u settore. Hè statu ancu dichjaratu chì l'attività di riparazione è rinfurzà in a regione hà da rinvivisce in particulare u mercatu di rinnuvamentu.

I cambiamenti in e pulitiche ecunomiche affettanu u settore

In u rapportu, era previstu chì dopu à l'elezzioni generale chì si feranu u 14 di maghju, parechji sviluppi chì affettanu l'industria di i materiali di custruzzione. Mentre chì alcuni di sti sviluppi sò previsti per esse direttamente ligati à u settore, alcuni sò previsti per esse sviluppi indiretti ligati à e pulitiche ecunomiche. Sicondu u rapportu, a pussibilità di cambià in e pulitiche ecunomiche affetterà ancu i settori. L'aumentu di i tassi d'interessu è di i tassi di scambiu sò previsti per limità i settori cù l'aumentu di u costu è di u prezzu in a prima tappa. In novu, a necessità di risparmiu in u budgetu pò limità l'investimenti publichi è a custruzzione. I pussibuli aumenti di i tassi di scambiu susteneranu l'esportazioni di materiale.