U numeru di centri di vita di u paese aperti hà righjuntu 3 mila 500

U numeru di centri di vita di u paese aperti hà righjuntu migliaia
U numeru di centri di vita di u paese aperti hà righjuntu 3 mila 500

In u scopu di u prughjettu di trasfurmà e scole di u paese chì ùn sò micca attivamente aduprate da u Ministeru di l'Educazione Naziunale in centri di vita di u paese, l'apertura cullettiva di 1500 novi centri di vita di u paese hè stata fatta cù a participazione di u Ministru Mahmut Özer in una ceremonia tenuta in u paese. İzmir.

In linea cù i bisogni di e scole di u paese, chì ùn sò micca attivamente utilizati, cù u prughjettu di u centru di a vita di u paese, a kindergarten, a scola primaria, u centru di corsi, a biblioteca; Hè trasfurmatu in spazii induve si svolgeranu attività educative è suciali cum'è campi di ghjuventù, cù attelli chì servenu in diversi campi cum'è a matematica, a natura, a scienza è u disignu.

In u scopu di u prugettu, u numeru tutale di centri di vita di u paese hà righjuntu 2, cù 1500 mila centri di vita di u paese, chì sò stati aperti cullettivamente in Kulliye cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, è ancu 3 centri di vita di u paese chì eranu apertu cullettivu oghje.

In u so discorsu à a cerimonia tenuta à u Centru di Vita di u Village Urla Barbaros, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà nutatu chì ci hè una percepzione chì l'educazione bussed hè assuciata à a chjusura di e scole di u paese è chì questu hè statu fattu in l'ultimi vinti anni.

In l'ultimi dui anni, avemu inclusu una brama di i nostri paesi à scuntrà cù l'educazione cum'è unu di i prughjetti chì avemu priurità cum'è u Ministeru. A nostra priorità in u ministeru era trè punti principali. U primu era l'educazione prescolare. U livellu più criticu di l'educazione in i sistemi educativi hè l'educazione prescolare. Sfurtunatamente, Türkiye ùn pudia micca percive questu assai bè. Cume a Turchia hà pruvatu à aumentà i tassi di iscrizzione à altri livelli in l'ultimi dui decennii, l'educazione prescolare ùn hà micca capitu bè ciò chì significa in u sistema educativu. L'educazione prescolare hè induve a inuguaglianza di opportunità in l'educazione principia. Se alcuni di i zitelli di u paese vanu à l'educazione pre-scola è altri micca, a inuguaglianza principia quì. Dopu, in a tappa più tardi di l'educazione, pare cum'è a diffarenza di successu trà e scole. In particulare quandu avemu vistu i studii longitudinali in America, vi vede chì; Un individuu chì hà assistitu à l'educazione prescolare hè assai più longu in l'educazione è l'impieghi in tutta a so vita chì un individuu chì ùn hà micca assistitu à l'educazione prescolare. In altre parolle, hè una opportunità assai impurtante per furmà persone qualificate ". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì l'educazione prescolare hè unu di i punti più critichi per l'impieghi di e donne in Turchia, Özer hà dettu: "Se i salarii chì una donna riceve quandu entra in un impiegu sò paragunabili à i salarii quandu u so figliolu riceve educazione prescolare, una donna si ritirarà da u travagliu. Cù sta cuscenza, avemu principiatu una campagna di educazione prescolare. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu u 6 d'aostu, ci era 2 kindergarten in Turchia. Emu partiti di custruisce 782 3 culleghji novi è avemu travagliatu cusì intensamente chì inseme à tutti i nostri amichi quì, i nostri subministri, i direttori generali, i direttori pruvinciali, avemu pigliatu ogni opportunità. Ùn avemu micca solu custruitu novi edifici. À u listessu tempu, avemu rivisatu è attribuitu l'edificazioni inattivi, è utilizate e parti di u ghjornu di i centri di scienza è di l'arti. Ma u più impurtante, c'eranu classi vacanti in ogni scola, l'avemu purtatu in pre-scola ".