Fundazione di u più grande prughjettu di trasportu di Afyonkarahisar AFRAY Line Laid

Fundazione di u più grande prughjettu di trasportu di Afyonkarahisar AFRAY Line Laid
Fundazione di u più grande prughjettu di trasportu di Afyonkarahisar AFRAY Line Laid

A fundazione di u più grande prughjettu di trasportu di Afyonkarahisar, AFRAY, hè stata stabilita. U prughjettu, chì facilità u trafficu di a cità è furnisce un viaghju còmode è veloce à u centru, hè longu 7,5 km.

A cerimonia di primura di u prugettu, chì hè custituitu da stazioni di passageru 6, hè stata fatta nantu à a strada versu l'area di u campus di l'Università Afyon Kocatepe. L'investimentu, chì hè integratu cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè destinatu à esse cumpletu in 2024.

Partendu da a stazione Ali Çetinkaya, Università Afyon Kocatepe, campus Ahmet Necdet Sezer Erenler, Karşıyaka A fundazione di u sistema di trasportu ferroviariu di a cità AFRAY, chì include i quartieri è Zafer Square; Ospitatu da u nostru presidente Mehmet Zeybek, u nostru guvernatore Assoc. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, i nostri deputati İbrahim Yurdunuseven, Ali Özkaya, Veysel Eroğlu, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti Enver Mamur, candidati parlamentari, studenti, membri di a stampa è i nostri citadini sò stati espulsi.

"I STUDENTI È I CITTADINANI SERRANU FACILI PER ACCESSI À U CENTRU CITTÀ"

Enver Mamur, Direttore Generale Diputatu di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti, hà spartutu infurmazioni nantu à l'investimentu è attirò l'attenzione à a so impurtanza per a cità. In u so discorsu; "In u risultatu di l'ispezione in situ cù a presenza di u nostru Ministru di i Trasporti, avemu ghjuntu à u stadiu di scavà di u prughjettu AFRAY, chì avemu decisu di custruisce cù l'istruzzioni di u nostru Ministru. U nostru prughjettu di ferrovia d'alta velocità Ankara-İzmir, chì copre una distanza di 500 km, era nantu à una strada chì passava 10 km da a stazione ferroviaria convenzionale in a nostra pruvincia Afyon. À a dumanda di u nostru sindaco è di l'amministratori provinciali di Afyon, avemu vistu chì un tali prughjettu era assai bisognu. Stu prughjettu permetterà à u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità Ankara-İzmir per entre in Afyon. Furnirà ancu una cunnessione diretta à a stazione ferroviaria situata quì. AFRAY culligarà l'università è i stabilimenti impurtanti à u centru. Sarà messa in serviziu di una linea ferroviaria di 7 km è mezu, 6 stazioni, 6 cavalcate pedonali è 4 passaghji stradali. In questu modu, l'università, chì hà apprussimatamente 50 mila studienti, serà cunnessu cù u centru di a cità. situatu nantu à a linea Karşıyaka U trasportu à u centru di a cità serà furnitu per 15 mila citadini residenti in i Quartieri di Erenler è Quartieri. Vogliu chì u nostru prughjettu AFRAY sia benefiziu per Afyon è u nostru paese ".

"AFRAY SARA LIBERU PER I STUDENTI UNIVERSITARI"

In u so discorsu, u sindaco Mehmet Zeybek spiegò cumu u prugettu hè ghjuntu à questu stadiu è hà spartutu a bona nova di u trasportu gratuitu; "Avemu realizatu un studiu nantu à cumu pudemu furnisce à i nostri studienti un accessu più faciule à u centru di a cità in a regione universitaria. Avemu capitu chì pudemu incoronà questu cù u prughjettu AFRAY, è cù u sustegnu di i nostri stimati deputati, avemu ghjuntu à un accordu per via di cunsultazioni cù u nostru Direttore Generale di Ferroviari Statali. U prugettu hè statu licitatu. A nostra prima tappa era trà Erenler è a stazione Ali Çetinkaya. A seconda tappa cuntinueghja trà Ali Çetinkaya è İscehisar. Durante a visita di u nostru Ministru di i Trasporti in Afyon dopu à a nova offerta, ci era una grande zona espropriata in i terreni di a nostra stazione di treni d'alta velocità Sadıkbey Neighbourhood. Avemu allargatu u nostru prughjettu AFRAY à a stazione di treni d'alta veloce per vede cumu pudemu fà u trasportu di i visitori chì venenu in Afyon cù u trenu d'alta veloce à a cità più facilmente. Hà fattu un tali studiu. Quandu avemu spiegatu questu à u nostru Ministru di i Trasporti, u nostru Ministru hà dettu: "Stu prughjettu hè u nostru prughjettu, l'includemu in u trenu d'alta velocità". ella disse. A nostra sucietà, chì hà ricevutu l'offerta di treni d'alta velocità, hà ancu dichjaratu chì farà u nostru prughjettu in l'investimentu di treni d'alta velocità. I cambiamenti sò stati fatti à u prugettu. Puderemu a fundazione oghje cù l'ultimu arrangiamentu. Era di grande impurtanza per u sviluppu di Afyon. Traspurtaremu i nostri concittadini è studienti chì venenu à a stazione di Ali Çetinkaya in u centru di a cità cù un sistema nostalgicu. Avemu ancu scopu di trasportà i nostri studienti à u centru di a cità gratuitamente. À i nostri studenti è fratelli, Erenler è Karşıyaka Bona furtuna à u nostru quartieru, à tutti Afyon ", disse.

"E parolle volanu, u travagliu resta"

Attendendu l'attenzione à i servizii prestati da u deputatu İbrahim Yurdunuseven, "Semu à a ceremonia di inaugurazione di u prughjettu AFRAY, chì hè una di e parolle di u nostru sindaco, è daretu à quale simu tutti cum'è un castellu. Inseme à AFRAY, facemu parechje cose inseme. Transporteremu i nostri studienti da quì à u bazar è da u bazar à a so scola. U nostru presidente hà ancu prumessu u trasportu gratuitu à a Piazza di a Vittoria. Ci sò stati rimproveri chì dicenu chì ùn vulemu micca andà à u bazar da quì, i studienti ùn venenu micca à u bazar. Avemu risoltu questu. Purteremu i nostri concittadini inseme cù u bazar. A parolla vola, u travagliu ferma. A ghjente hè cunnisciuta per u so travagliu. U nostru presidente, Mehmet, serà ricurdatu per l'opere ch'ellu hà fattu è l'opere ch'ellu hà fattu senza fà prumesse. U ringraziemu assai per quessa. Facemu u nostru serviziu è vi scuntrà cù aperture. Semu in l'affari di fà opere, serve, travagliendu. A matina di u 15 di Maghju, continueremu à serve in u novu Seculu Turcu. Bona furtuna à u nostru Afyon ", disse.

"U TRANSPORTU À U CENTRU CITTÀ SERA PIÙ CONFORTEVOLE"

U nostru diputatu Ali Özkaya, enfatizendu chì u prugettu cuntribuisce à u turismu è facilità u trasportu; Duranti l'elezzioni di u sindaco 2019, quandu avemu parlatu di i servizii chì faremu à Afyonkarahisar, avemu vistu chì u prublema più grande hè u prublema di u trafficu, è una parte di questu prublema hè u prublema trà l'università è a cità. Avemu avutu negoziatu u prughjettu chì avemu sviluppatu cù DDY. In seguitu, u prugettu hè statu trasferitu à a Direzzione Generale di l'Infrastruttura da u nostru Ministeriu. Hè stata inclusa in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-İzmir. U nostru Ministeru hà pigliatu un sustegnu assai impurtante. In questu rispettu, ringraziemu u nostru Ministeru di i Trasporti. A causa di u terrimotu di u 6 di ferraghju, u nostru Ministru hè statu assignatu à a zona di u terrimotu. Hè per quessa chì avemu fattu sta ceremonia cù un ritardu di 2 mesi. Speremu chì in l'anni à vene, i nostri ghjovani avè un accessu assai più faciule à u centru di a cità, è in u prossimu passu, sperendu, sta linea serà cumpletata cù i centri turistici è termali in u bacinu di Gazlıgöl è u viaghju da u u centru di a cità à u centru di u turismu cuntinuerà. Dicu chì Diu ci mostra à vede ancu quelli ghjorni. Vogliu chì AFRAY sia benefica per a nostra cità ".

"UN INVESTIMENTU MERAVIGLIOSO È ASPETTU PER AFYON"

Ringraziendu u sindaco Mehmet Zeybek, u nostru vice Prof. Dr. Veysel Eroğlu hà dettu: "U prublema più grande di e cità hè u trasportu. U sgiò presidente hà ancu trattatu stu prublema. Semu fieri di u nostru Ministeru di i Trasporti, grandi investimenti sò fatti in Turchia. Quandu guardemu l'autostrade, ci vole à piglià 10-12 ore per ghjunghje à Istanbul da quì. A strada divisa di 600 km hè stata custruita in Afyonkarahisar. Afyon serà u puntu di junzione di l'autostrade, sperendu chì serà u puntu di junction di i treni d'alta velocità. Tutte e strade portanu à Afyonkarahisar, tutti i rails portanu à Afyonkarahisar. A nostra ghjuventù, Erenler è Karşıyaka Era un prublema per i nostri citadini in u vicinatu per vene in u centru di a cità. Avemu pruvatu à risolve stu prublema. U nostru sindaco è u ministru di i trasporti anu riunitu u Sistema di Trasportu Ferroviariu Afyonkarahisar. Credu sinceramente chì stu trasportu ferroviariu serà assai benefiziu. Stu prughjettu copre una distanza di 500 km. Credu chì serà fattu rapidamente in u scopu di u trenu d'alta velocità. Un investimentu magnificu è previstu per Afyon. Cum'è parlamentari, avemu seguitu da vicinu, è continueremu à fà cusì. Bona furtuna per u nostru Afyonkarahisar ". disse.

Dopu à i discorsi, u prugramma iniziò. Facendu un brevi discorsu quì, u nostru Governatore Assoc. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı hà dettu: "U prughjettu hè assai impurtante per chì più di 40 mila studenti universitari ponu cuntattà u centru cù a nostra struttura culturale è i cummercianti più facilmente. I sistemi ferroviari sò prughjetti chì aumentanu assai u cunfortu di a cità. Accelererà u viaghju di i turisti naziunali è stranieri da un locu à l'altru in termini di cunfortu è risparmiu di tempu. Vogliu u megliu per a nostra cità. Vogliu ringrazià u nostru Ministru di i Trasporti è u nostru stimatu Sindaco per i so sforzi. Ch'ellu cuncede ch'ellu sia cumpletu cù a bontà ". hà cuminciatu à mette i fundamenti.

À propositu di u prughjettu

AFRAY Line hè un sistema di trasportu ferroviariu urbanu cù una lunghezza di circa 7,5 km, partendu da a stazione Ali Çetinkaya è finisce in l'Università Afyon Kocatepe (AKU), campus Ahmet Necdet Sezer. Quandu u prugettu hè finitu, 6 stazioni di passageri, 6 passaghji pedonali è 4 passaghji autostradali seranu messi in serviziu. Quandu hà finitu, una linea di trasportu faciule è efficace serà furnita trà l'università, chì hà circa 50 mila studienti, è u centru di a cità. situatu nantu à a linea Karşıyaka Quasi 15 mila citadini residenti in i quartieri di Neighbourhood è Erenler seranu trasportati à u centru di a cità. L'accessu à a Regione Termale di Gazlıgöl è à i Valli Frigiani, chì si trovanu in u nordu di l'università è anu una grande impurtanza in quantu à u turismu di a cità, serà facilitatu. A capacità di trasportu publicu serà aumentata in un puntu più vicinu à l'industrii urganizati di a cità.

Stazioni da esse messu in serviziu longu u percorsu;

Karşıyaka-1 stazione

Stazione di Battalgazi

Stazione di Uniyurt

Università-1 Stazione

Università-2 Stazione

Karşıyaka-2 stazione