Premiere du documentaire "Akkuyu-Gücün Yeri".

Prima di u documentariu "Akkuyu Power's Place".
Premiere du documentaire "Akkuyu-Gücün Yeri".

Foto di Akkuyu Nuclear, a prima di u documentale "Akkuyu-The Place of Power" Youtube fattu nantu à u canali. U documentale hà u scopu di presentà l'audienza à una parte di a squadra in u situ di custruzzione di Akkuyu NPP, a prima centrale nucleare di Turchia, travagliendu duramente per finisce a custruzzione. Akkuyu Nuclear A.Ş General Manager Anastasia Zoteeva hà datu infurmazioni nantu à e caratteristiche di Akkuyu NPP, u prughjettu più grande in a storia di e relazioni Turchia-Russia, è cumu hà gestitu u prugettu.

In quantu à u sughjettu, Zoteeva hà dettu: "U mo principiu di furmazione di squadra hè basatu annantu à a prufessionalità. Aghju invitatu i migliori esperti à u prugettu è furnia e cundizioni necessarii per elli. U mo squadra hà custruitu in modu prufessiunale stu mecanismu da quale ellu vive è chjaramente sapi cumu ghjunghje i so scopi. Avemu una grande rispunsabilità. Custruemu quattru unità di putere à u stessu tempu, è oghje hè u più grande situ nucleare in u mondu.

Akkuyu Nuclear Inc. U primu subdirector generale è u direttore di a custruzzione di NGS Sergey Butckikh hà spartutu dettagli impurtanti nantu à cumu si travaglianu cù a squadra in u documentariu.
Butckikh hà dettu:

"Aghju participatu à stu prughjettu senza a mo squadra. Ùn ci era micca una sola persona chì avia travagliatu prima. U mo scopu era di fà ogni impiigatu un membru di una grande squadra internaziunale. Ùn aghju micca paura di dì chì aghju luttatu cun ellu. Avà sò veramente a mo squadra è aghju fiducia in elli assai. Mi venenu per aiutu o per una suluzione. Ciò chì m'importa hè u desideriu è u curagiu. Comu dicia François Rabelais: u destinu ride di i bravi è alluntanassi i timidi.