Kite Festival tenutu nantu à a spiaggia di Akyaka

Kite Festival tenutu nantu à a spiaggia di Akyaka
Kite Festival tenutu nantu à a spiaggia di Akyaka

A Municipalità Metropolitana di Muğla, in u scopu di a Settimana di i Disabili di u 10-16 di Maghju, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Dr. Hà urganizatu un Kite Festival cù a participazione di Osman Gürün è hà riunitu e famiglie di i disabili.

Akyaka, u centru turisticu di u distrittu Ula di Muğla, chì hà u titulu di una cità tranquilla, hà ospitatu un festival assai speciale in u scopu di a Settimana di i Disabilitati 10-16 May. Muğla Metropolitan Municipality Menteşe, Marmaris, Milas è Fethiye Short Break i membri di u centru organizatu un Kite Festival nantu à a costa di Akyaka cù un totale di 350 persone disabili è e so famiglie, cumprese famiglie chì venenu da a regione di u terrimotu è sò stati in Muğla. U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. L'Associazione Muğla Disabled, l'Associazione Muğla Mentally Disabled è Muğla Branches di l'Associazione Turca per i Disabili anu participatu ancu à u festival, induve Osman Gürün hà ancu participatu è volò aquiloni cù famiglie.

In u Kite Festival, l'individui disabili è e so famiglie anu avutu un tempu piacevule à volà i so kite in u bellu clima nantu à a costa di Akyaka. Hà servitu ancu i citadini cù veiculi di musica è catering à u Festival di Kite di a Municipalità Metropolitana.

presidente Gurun; "Avemu spartutu a felicità di l'aquiloni chì decoranu liberamente u celu cù i nostri figlioli"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün hà dettu chì travaglianu per creà un Muğla induve l'ostaculi in tutti i campi di a vita suciale sò eliminati è tutti i citadini anu u dirittu à una vita uguale è ghjustu.

presidente Gurun; "Kite hà un postu speciale in a vita di tutti i zitelli. Avemu urganizatu un Kite Festival per sparte cù i nostri figlioli a felicità di l'aquiloni chì resistanu à u ventu è flotanu liberamente in u celu. Avemu riservatu oghje per i nostri zitelli più spiciali è e so famiglie. Avemu passatu una bella ghjurnata inseme cù amore oghje nantu à a costa di Akyaka, unu di i centri turistici più speciali di Muğla. Vogliu ringrazià tutti i participanti è soprattuttu e nostre mamme devote chì dedicanu tuttu u so tempu à i so figlioli disabili. Felice ghjornu di a mamma à tutte e nostre mamme, chì sò a corona di i nostri capi ". disse.