Alstom Türkiye apre u Centru di Ingegneria è Tecnulugia in Istanbul

Alstom Türkiye apre u Centru di Ingegneria è Tecnulugia in Istanbul
Alstom Türkiye apre u Centru di Ingegneria è Tecnulugia in Istanbul

Alstom hà apertu u so Centru di Ingegneria è Tecnulugia in Istanbul, chì serve ancu Turchia, Africa, Mediu Oriente è Asia Centrale. L'apertura di u Centru di Ingegneria è Tecnulugia Alstom situatu in Istanbul Technopark hè accaduta l'8 di maghju 2023, cù a participazione di Alstom Middle East Africa di u Nordu di Turchia General Manager Mama Sougoufara è Alstom Turkey General Manager Volkan Karakılınç.

Alstom Middle East Africa di u Nordu Türkiye General Manager Mama Sougoufara: Parlendu à l'apertura, Alstom Middle East North Africa Türkiye General Manager Mama Sougoufara hà dettu; "Stu centru sarà specializatu in a signalazione ferroviaria. Questu hè statu u primu investimentu da una cumpagnia di ferrovia glubale in u paese per u disignu è l'esecuzione di l'ingegneria. L'apertura di stu centru hè una tappa impurtante per noi, postu chì rapprisenta u nostru impegnu continuu à sviluppà un sapè fà criticu in u paese è à creà un gruppu lucale di ingegneri altamente qualificati rispunsevuli di tecnulugii di signalazione chjave cum'è Interlockings, ATC, ETCS, etc. U centru di l'ingegneria servirà principalmente i nostri clienti lucali è regiunali è si espansione per diventà un centru globale di eccellenza chì sustene i clienti Alstom in u mondu.

Turchia hè a casa di Alstom per più di 70 anni è simu entusiasti di stabilisce un novu Centru di Ingegneria cum'è a petra di i nostri sforzi per espansione l'innuvazione di mobilità in Turchia è fora, è simu impegnati à cuntinuà à investisce in u paese. "Videmu a Turchia cum'è un cumpagnu impurtante per diventà un paese di punta in a mobilità intelligente è sustenibile".

Alstom Türkiye General Manager Volkan Karakılınç: Alstom Türkiye General Manager Volkan Karakılınç hà dettu; "Cum'è Alstom, avemu operatu in Turchia per più di 100 anni di a nostra storia di a Repubblica di 70 anni è cuntinuemu u nostru travagliu per cuntribuisce à u settore ferroviariu di Turchia. L'apertura di u nostru Alstom Turkey Engineering Center hè unu di i passi più impurtanti di a nostra mappa stradale è unu di l'indicatori più impurtanti di l'impurtanza chì attachemu à Turchia.

Comu sapete, i sistemi di signalazione sò vitali per e linee di u sistema ferroviariu. Una reta muderna di sistema ferroviariu di classa mundiale ùn pò esse cunsiderata separatamente da i sistemi di signalazione avanzati. U nostru centru, chì hè u primu centru di ingegneria d'Alstom in Turchia, effettuerà attività di cuncepimentu è applicazione specializate in u campu di a signalazione. Producerà suluzioni per una larga geografia cumpresa Turchia, Africa, Mediu Oriente è Asia Centrale. Cusì, l'impieghi di l'ingegneri è l'esportazioni di valore aghjuntu seranu creati.

In u nostru viaghju in Turchia, chì hà iniziatu cù a consegna di treni elettrici 50 in l'anni 30, oghje avemu 9 prughjetti di signalizazione di metro in continuazione attiva in Istanbul. Inoltre, avemu dui prughjetti di signalazione di linea principale in corso. Avemu una larga gamma di suluzioni è servizii in Turchia, in particulare sistemi è infrastruttura, signalazione, veiculi ferroviari è servizii di mantenimentu / mudernizazione.

Quandu guardemu a storia di u settore ferroviariu turcu, u puntu righjuntu in 100 anni hè admirable. I piani d'investimentu serii sò nantu à l'agenda per u futuru. In cunfurmità cù l'ugettivi in ​​questu cuntestu, simu sempre pronti à cuntribuisce à u sviluppu di i sistemi ferroviari di u nostru paese, sia in u scopu di e linee principali sia in i sistemi ferroviari urbani. "Semu determinati à cuntinuà à invistisce in u nostru paese cum'è u cumpagnu di trasportu ferroviariu affidabile di Turchia, chì avanza cù grandi scopi è passi per diventà un capu regiunale in u campu di u trasportu ferroviariu intelligente è sustenibile".

Günay Şimşek, Alstom Africa, Middle East and Central Asia Signaling & Infrastructure Engineering Manager: Alstom Africa, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale Signaling & Infrastructure Engineering Manager Günay Şimşek hà ancu datu infurmazioni nantu à u Centru di Ingegneria è Tecnulugia appena stabilitu. Şimşek hà dichjaratu chì Alstom opera in 4 regioni: America, Europa, Asia Pacificu è Ameca (Africa, Mediu Oriente è Asia Centrale), è hà un totale di più di 20.000 impiegati in u mondu, quasi 74.000 di i quali sò ingegneri.

Dichjarà chì a regione Ameca, chì include a Turchia inseme à l'Africa, u Mediu Oriente, l'Asia Centrale, hè a regione più sviluppata, Şimşek hà dettu chì a regione Ameca hè a regione di u sviluppu più veloce in quantu à i veiculi è a signalazione, induve ci hè u più grande. bisognu sia cum'è mercatu è in termini di novi bisogni. Hà infurmatu chì i grandi prughjetti sò perseguiti in paesi cum'è e Repubbliche Turche in questa regione, Qatar, Dubai, Arabia Saudita in u Mediu Oriente, Tanzania, Uganda, Mozambique è Malawi in Africa.

Şimşek hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'attività di Alstom in a regione; "Ci sò ordini chì valenu più di 80 miliardi di euro in u mondu. Quasi 16 miliardi di euro di questu hè realizatu ogni annu. Ci sò novi ordini valenu quasi 20 miliardi d'euros. Hè vistu chì più di 1 miliardi d'euros di vendite è 12 miliardi d'euros di ordini sò stati ricevuti in a regione Ameca. Ci sò 5.000 12 impiegati è XNUMX miliardi d'euros di ordini pendenti in a regione, è avemu stabilitu squadre per rializà questu. A squadra stabilita oghje in Istanbul hè in realtà a squadra chì risolverà e soluzioni di ingegneria di tutta a regione Ameca in situ ".