Ankara Metropolitana guarisce e ferite di i cummercianti dannighjati da l'inundazione

Ankara Metropolitana hà guaritu e ferite di i cummercianti dannighjati da l'inundazione
Ankara Metropolitana hà guaritu e ferite di i cummercianti dannighjati da l'inundazione

A Municipalità Metropolitana d'Ankara si precipitò in aiutu à i pruduttori lucali chì i so serre sò stati dannighjati per via di l'inundazione causata da una forte pioggia in a capitale u venneri 12 di maghju. A Direzzione Generale di l'ANFA, chì hà acquistatu i prudutti di 3 pruduttori in Çayyolu, aduprà sti pianti paisaghji in parchi.

I prublemi causati da l'infrastruttura di a capitale, chì sò stati trascurati per parechji anni, sò stati intervenuti cù veiculi 889 è persunale 1505. L'inundazioni di a cità anu ancu accadutu in a regione Çayyolu per via di a precipitazione istantanea di 30,5 kilogrammi in certi distretti di Ankara.

SERRE INUNDATE

Mentre chì tutti i trè serre in a regione sò stati inundati per via di l'inundazione nantu à Çayyolu 2674. Street, Ankara Metropolitan Municipality guarì e ferite di i cummercianti.

A Direzzione Generale di l'ANFA, chì ùn hà micca lasciatu i pruduttori dannighjati da l'inundazione solu, hà determinatu prima i danni à i cummercianti, è dopu li sustene pigliendu e piante di u paisaghju in manu di i pruduttori.

I pianti paisaghjoli acquistati da a Direzzione Generale di l'ANFA seranu piantati in parchi di a Capitale.

GRAZIE À ABB DA ARTI

Okan Koç, unu di i pruduttori, hà dichjaratu chì e so perdite finanziarie eranu grandi è hà dettu: "I nostri serre sò stati inundati da e piogge u 12 di maghju. I nostri pianti sò stati inundati. Grazie à a Municipalità Metropolitana di Ankara, cum'è sempre, ùn anu micca risparmiatu u so aiutu per noi. Pigliò i nostri pianti danucati per esse piantati in parchi è giardini. Hà pagatu per a nostra perdita in qualchì modu. In tutte e cose, a Metropolitana hè sempre stata benefica per noi. Era ancu benefica in a pruduzzione, a pruduzzione hà rianimatu in Ankara ", mentre chì un altru cummerciante, Nazlı Sertkaya, hà dettu:

"Tutte i nostri pianti di giardinu, piante di paisaghji, piante ornamentali, spezie di piante interni è esterni sò stati sottumessi à 1-1,5 metri d'acqua. A nostra perdita hè tamanta, ma grazie à u nostru presidente Mansur Yavaş è à e squadre di a nostra municipalità metropolitana, sò ghjunti à l'avvenimentu. A nostra lagnanza hè stata risolta. Offremu i nostri ringraziamenti senza fine è gratitudine ".