L'atleti naziunali di ASKİ Sports s'incontranu cù a stampa

L'atleti naziunali di ASKİ Sports s'incontranu cù a stampa
L'atleti naziunali di ASKİ Sports s'incontranu cù a stampa

L'atleti naziunali di ASKİ Sports, chì anu successu in u Campionatu Europeu di Wrestling in Croazia è u Campionatu Europeu di Pesi in Armenia, si sò riuniti cù i membri di a stampa. L'atleti di ASKİ Spor, chì vincìu medaglie in i campiunati europei di lotta è di pesi, si sò riuniti cù i membri di a stampa.

L'atleti crescente è stella di ASKİ Spor, chì anu vintu 9 medaglie à i Campionati Europei di Wrestling in Croazia è 8 medaglie à i Campionati Europei di Halterofilia in Armenia, sò stati accolti da u presidente di u Club Yüksel Arslan, à l'avvenimentu di media ospitatu da Rıza Kayaalp è Taha Akgül. Cumplessu Sportiu, hà assistitu à a ghjurnata.

"Andemu à a storia cum'è dumandate à u sportu"

Esprimendu chì anu fattu a storia vincendu 9 medaglie in u Campionatu Europeu di Lutta in Croazia, è risponde à e dumande di i membri di a stampa, u presidente di ASKİ Sports Club Yüksel Arslan hà dettu: "I nostri atleti, chì ci anu sempre resu fieru in u mondu, per alzendu a nostra bandiera stella è crescente à u più altu livellu, sò in u Campionatu Europeu di Lotta in Croazia.Hè ricivutu 9 medaglie. Cum'è ASKİ Spor, avemu diventatu u club cù u più medaglie in u Campionatu Europeu è hà fattu a storia. Di novu in Weightlifting, avemu vintu 8 medaglie in u Campionatu di Pesi Senior tenutu in Yerevan, a capitale di l'Armenia. Semu felici cù u successu di i nostri atleti ", disse.

Enfatizendu chì anu fattu a storia in a lotta, u Coordinatore Generale di ASKİ Sports Club, Abdullah Çakmar, hà dettu: "Avemu avutu dui Campionati Europei, unu hè u Campionatu Europeu di Lotta in Croazia è l'altru hè u Campionatu Europeu di Pesi in Erevan. Avemu fattu a storia vincendu 9 medaglie in lotta. E medaglie d'oru ricevute da i nostri capitani di squadra Taha Akgül è Rıza Kayaalp eranu assai impurtanti. Taha hà uguagliatu u so propiu record. Rıza hà ancu uguagliatu 12 campionati di Alexander Karelin. Questi campiunati ùn saranu mai sguassati da a storia. In i Campionati Europei di Halterofilia, a nostra surella Cansu è l'altri atleti s'hè battutu quì è ci anu fattu cantatu u nostru Innu Naziunale. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, è u nostru presidente di u Club, Yüksel Arslan, per u so sustegnu invariabile.

U NOVU OBJECTU DI I CAMPIONI L'OLIMPIAMI

I Wrestlers Naziunali Taha Akgül è Rıza Kayaalp, chì sò tornati in Turchia cum'è campioni in u Campionatu Europeu di Wrestling tenutu in Zagabria, a capitale di Croazia, anu dichjaratu chì anu u scopu di vince ancu una medaglia d'oru in l'Olimpiadi 2024:

Taha Akgul (Luttatore Naziunale): "Aghju vintu u mo 10u campionatu in u Campionatu Europeu. Mentre avemu ottinutu stu successu, avemu dimustratu una grande dedicazione, travagliu duru è disciplina. U scopu impurtante per noi hè l'Olimpiadi. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara è u presidente Onorariu Mansur Yavaş è u nostru presidente di club Yüksel Arslan per u so grande sustegnu à noi è à u nostru club.

Rıza Kayaalp (Luttatore Naziunale): "Cum'è ASKİ Spor, simu un club chì hà purtatu medaglie à u nostru paese dapoi anni. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, ci sustene da u ghjornu chì hà pigliatu u postu. U nostru presidente di u club, u sgiò Yuksel, face un sforzu per noi. Taha Akgül hè u 10u è aghju vintu u 12u campionatu. Avemu l'Olimpiadi 2024 davanti à noi. Stu Campionatu Europeu era impurtante per mè, aghju battutu u record di Aleksander Karelin cum'è campionu, grazie à Diu, hè unu di i mo sogni più grandi di preparà per u futuru Munnu, l'Europa è l'Olimpiadi in modu più morale vincendu u 12u Campionatu Europeu è spergu di abbandunà stu travagliu in l'Olimpiadi di u 2024 ".