L'energia ASPİLSAN aghjunghjenu forza à u settore energeticu di Turchia cù Esportazioni

Ferhat Ozsoy
L'energia ASPİLSAN aghjunghjenu forza à u settore energeticu di Turchia cù Esportazioni

Stabbilita in Kayseri in u 1981 cù e donazioni di filantropi, ASPİLSAN Energy hà risponde à i bisogni di batterie di longa durata di e Forze Armate Turche (TAF) è u settore privatu in u campu di l'energia per 42 anni. ASPİLSAN Energy, chì manda ancu e batterie di lithium ion chì pruduce è e batterie à l'esteru, hà da scopu di esportà 15 milioni di dollari à a fine di l'annu.

ASPİLSAN Energy esporta i so prudutti in diversi paesi, cum'è risponde à i bisogni energetichi di u TAF cù e batterie è e batterie prodotte in u stabilimentu di batterie di lithium-ion stabilitu 1,5 anni fà cù un investimentu di circa 2 miliardi di lire.

In a fabbrica, circa 400 batterie cilindriche di lithium-ion è batterie Ni-Cd (nickel cadmium) è batterie di sistema roboticu utilizati in radiu, sistema di visione notturna, sistema di mixer, sistema anti-tank è distruzzione di bombe minesweeper, missile è kit di guida, e batterie anti-torpedo sò circa XNUMX. fabrica diversi sistemi batterie.

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, hà dettu in a so dichjarazione chì dopu avè principiatu a produzzione di batterie di lithium ion in 2022, anu apertu à u mondu cù l'esportazioni.

Dichjarà chì anu esportatu e so prime batterie in Germania è in l'Olanda, Özsoy hà dettu chì dopu avè ricevutu ordini da i paesi di u Mediu Oriente.

Enfatizendu chì anu cuminciatu à trasfurmà in una cumpagnia globale, Özsoy hà dettu: "I nostri prucessi di cummercializazione per i nostri pacchetti di batterie cuntinueghjanu. Pensemu chì questu continuerà à aumentà in i ghjorni à vene ". disse.

Espristendu chì anu cuminciatu à esportà in i paesi di l'Europa di l'Est, Özsoy hà dettu: "A caratteristica di questa esportazione hè a vendita di e nostre batterie di tipu di scaffali, chì chjamemu pacchetti di batterie. Stu pruduttu di u nostru hè à un livellu chì pò cumpete cù u mondu, hè di alta qualità è hè più qualificatu chè i so pari in teste ". disse.

Özsoy hà dichjaratu chì u sustegnu furnitu da Turkcell è Türk Telekom à e batterie utilizati in e stazioni di basa hè impurtante è questu aghjunghje una forza supplementaria à e so esportazioni.

"Avemu u scopu di esportà 15 milioni di dollari quist'annu"

Nutendu chì a fabbrica hè una facilità strategica, Özsoy hà dettu: "Avemu cuminciatu à vende a nostra batteria, chì i diritti di pruprietà intellettuale è industriale ci appartenenu, à i paesi tecnologicamente avanzati cum'è a Germania è l'Olanda. Avà cuminciamu à vende i nostri pacchetti di batterie. Questu significa chì simu avà capaci di cuncepimentu tecnologicu, pruduce è vende micca solu a cellula, ma ancu i pacchetti di batterie chì li combinanu. In a nostra prossima roadmap, vulemu ghjunghje à un voluminu di esportazione di circa 15 milioni di dollari per questu annu. Avemu u scopu di vende i nostri prudutti, in particulare da u latu di l'esportazione, in tutti i settori chì varienu da e batterie di i veiculi à i telefuni mobili ".