Cuncepzioni sbagliate nantu à l'asma

Cuncepzioni sbagliate nantu à l'asma
Cuncepzioni sbagliate nantu à l'asma

Acıbadem Altunizade Hospital Specialista di Malattie di Pettu Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà dettu l'infurmazione sbagliata chì hè pensata per esse vera nantu à l'asma in a sucetà, è hà fattu suggerimenti è avvirtimenti. Indicà chì l'attacchi d'asma ponu esse manteni sottu cuntrullati cù un trattamentu adattatu è regulare, Aykaç hà dettu: "Tuttavia, l'infurmazioni sbagliate nantu à l'asma, chì si pensanu esse currette in a sucità, pò causà i pazienti à ritardà u so trattamentu è affettanu negativamente u so ghjornu. vita. Per quessa, hè di grande impurtanza per i pazienti per esse infurmati nantu à l'asma è agisce in cunseguenza per evità prublemi in trattamentu è per guidà una vita di qualità.

Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà dettu chì l'asma hè una malatia di trasmissione genetica. Aykaç hà dettu: "L'asma hè una malatia multifattoriale chì hè affettata da a genetica è l'ambiente. Tantu cusì chì se unu di i genitori hà l'asma, u risicu di sviluppà l'asma in u zitellu diventa 25 per centu. Sì i dui genitori anu asma, stu risicu aumenta à u 50 per centu ". usatu a frasa.

Dichjarà chì i medicazione per l'asma ùn deve esse firmatu quandu e lagnanze sò andate, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç, "L'unicu scopu in u trattamentu di l'asma ùn hè micca di eliminà e lagnanze. Per quessa, hè impurtante chì i pazienti cù l'asma ùn cessanu mai di piglià i so medicazione quandu e so lagnanze si calanu è chì u trattamentu hè cuntinuatu sottu a tutela di un duttore. A durazione di u trattamentu generalmente varieghja trà 3 è 12 mesi. Tuttavia, in certi pazienti, u trattamentu deve esse cuntinuatu per a vita ". disse.

Dichjarà chì ogni paziente d'asma ùn hà micca necessariamente sibilante è mancanza di respirazione, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç, "I sintomi più cumuni in i malati asmatici sò wheezing, mancanza di respirazione, strettezza di pettu è tosse. Tuttavia, micca tutti sti lagnanza si trovanu simultaneamente in i pazienti. Siccomu l'asma hè una malatia recurrente chì si risolve spontaneamente o cù trattamentu, tutti o alcuni di i sintomi ponu esse osservati è spariscia cù u tempu è poi ricurdà. usatu a frasa.

Indicà chì l'asma si trova solu in e persone cù una custituzione allergica, Aykaç hà dettu:

"Contrariu à a credenza populari, micca tutti i malati d'asma sò allergii. Tantu cusì chì 30-40 per centu di i pazienti soffrenu di l'asma per causa di fatturi non allergii. Tutti i pazienti anu inflammazioni di e vie aeree croniche è non microbiche è ipersensibilità di e vie aeree. Per quessa, i pazienti sò assai più affettati da fatturi ambientali cum'è a contaminazione di l'aria, u fumu di tabacco, l'odori è l'irritanti cumparati cù i non-asmatici, ancu s'ellu ùn anu micca allergii.

Dichjarà chì i sprays chì cuntenenu cortisone ùn anu micca assai effetti secundari, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà dettu: "I pazienti cù l'asma ponu evità u trattamentu pensendu chì i sprays utilizati cum'è medicazione per l'asma anu troppu effetti secundari perchè cuntenenu cortisone. Specialista in Malattie di Pettu Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà indicatu chì u trattamentu più efficace per l'asma hè sprays chì cuntenenu cortisone è hà dettu: "Queste droghe ùn sò micca addictive è ùn mostranu micca effetti secundari serii fora di" rauca "quandu sò usati in forma di spray. Inoltre, dopu l'usu di a medicina spray, lavà a gola cù un biccheri d'acqua è gargling impedisce u sviluppu di a rauca.

Dichjarà chì ùn hè micca preghjudiziu à utilizà i medicazione per l'asma durante a gravidanza, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà continuatu cusì:

"Contrariu à a credenza populari, e donne incinte cù l'asma duveranu definitivamente aduprà medicazione per l'asma. Perchè a salute di elli stessi è di i so zitelli hè affettata negativamente da e donne incinte chì l'asma ùn pò micca esse cuntrullata bè perchè discontinue a so medicazione. A consegna risicata di a mamma, a so morte, u pesu pocu o a nascita prematura di u zitellu sò trà i prublemi più cumuni quandu i medicazione per l'asma sò discontinuati. Dunque, hè vitale per tutte e donne incinte cù l'asma per esse seguitu da un pulmonologu durante stu periodu ".

Enfatizendu chì l'asma hè ligata à a professione, Aykaç hà dettu: "In particulare i pazienti chì a so malatia ùn pò micca esse cuntrullata bè malgradu u trattamentu adattatu sò riveduti in quantu à a so esposizione in l'ambiente occupazionale. Se i reclami di i pazienti diminuiscenu durante i weekend o vacanze è aumentanu quandu cumincianu à travaglià, hè assai prubabile chì a so asma hè ligata à a professione.

Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà sottolineatu chì i malati d'asma ponu fà sport è hà dettu:

L'sport anu effetti fisichi è mentali pusitivi nantu à i malati d'asma. Cum'è sport, ricumandemu soprattuttu attività sportive cum'è natation, jogging è pilates. Piscines disinfettate cù u cloru per quelli chì facenu natari ponu aggravà l'asma perchè u cloru hè irritante à e vie aeree. In tali casi, natà in u mare hè una opzione megliu. Per quelli chì sò allergii à l'erba di prato, saria appruvatu per evità di fà sportu fora in a primavera. Inoltre, cunziddi chì a contaminazione di l'aria hè un prublema seriu, hè impurtante per i malati asmatici per vigilà a qualità di l'aria in u locu duv'elli campanu è per evitari di fà sport à l'aria aperta durante i periodi di contaminazione intensa.

Esprimendu chì ci hè una relazione trà u pesu è l'asma, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç hà dettu: "In parechji studii, hè statu pruvucatu chì u sovrappesu rende difficiule di cuntrullà l'asma è aumenta a freccia di attacchi. Inoltre, u sovrappesu, in particulare in l'adulti, hè un fattore di risicu supplementu per l'apnea di u sonnu, chì hè cumuni cù l'asma. Per quessa, hè di grande impurtanza per ghjunghje à u pesu ideale per cuntrullà l'asma. "Hè valutatu.

Nutendu chì i malati di l'asma ponu esse vaccinati perchè usanu droghe, Assoc. Dr. Nilüfer Aykaç, "Tutti i malati d'asma chì ùn sò micca allergii à l'ova anu da piglià una vacuna di grippa (influenza) ogni annu". aghjunse.