Bağcılar Cüneyt Arkın Dormitorio Studente è Complex di Ghjuventù Apertu

Bağcılar Cüneyt Arkın Dormitorio Studente è Complex di Ghjuventù Apertu
Bağcılar Cüneyt Arkın Dormitorio Studente è Complex di Ghjuventù Apertu

İBB hà apertu u "Cumplessu di u Dormitoriu di i Studienti è di a Ghjuventù" chjamatu dopu à l'indimenticabile artista tardu di u cinema turcu, Cüneyt Arkın. U presidente IMM, chì hà apertu u cumplessu cù a moglia di Arkın, u figliolu è a ghjente di Bağcılar. Ekrem İmamoğlu, "Avemu ghjorni duri. Calchì volta simu insultati. Calchì volta simu lapidati sottu a guida di qualcunu. Ma sapete ciò chì chjamemu? Chì l'amore ùn sia micca persu in i cori di a nostra nazione. Chì i figlioli di sta nazione si sentenu più forte in casa in stu paese. A nuvola scura sopra u nostru paese; Disparemu u nuvulu scuru di l'ecunumia, u nuvulu scuru di i rifuggiati in cerca di asiliu, u nuvulu scuru di a miseria è tutta a inuguaglianza di opportunità è inghjustizia in a magistratura. Vogliu chì i ghjorni brillanti, splendenti, belli venenu à u nostru mondu, cum'è stu sole, è dicu: "Che i nostri 86 milioni di persone vincenu a fratellanza". Tuttu sarà bè ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà assistitu à a preghiera funebre di u musicista jazz Bozkurt İlham Gencer, unu di i primi pianisti cantanti di Turchia, mortu à l'età di 101 anni, in a Moschea di Zincirlikuyu. Esprimendu e so condolenze à u figliolu di Gencer, Bora Gencer, chì hè ancu un musicista, İmamoğlu hà ancu manifestatu e so condolenze à e famiglie di i 2 morti chì sò stati mandati in u so ultimu viaghju da a stessa moschea. Imamoglu, chì hà ancu fattu a preghiera di u venneri in a Moschea Zincirlikuyu, passò da Şişli à Bağcılar. "İBB Bağcılar Cüneyt Arkın Student Dormitory and Youth Complex", custruitu in Yenimahalle District cum'è parte di a maratona "300 Progetti in 300 Days", hè stata aperta cù a participazione di İmamoğlu è l'indimenticabile artista tardu di u cinema turcu, a moglia di Cüneyt Arkın Betürbatül Cüneyt Arkın. è u so figliolu Kaan Cüreklibatır. . À l'apertura, İmamoğlu era accumpagnatu da u deputatu CHP Zeynel Emre è u sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi.

"TALI NOMI SONO POCHI"

U cumplessu hè culurita cù i zitelli chì viaghjanu cù a famiglia Cüreklibatır è in a nostra nursery Yuvamiz Istanbul. sohbetIn u so discorsu à l'apertura, İmamoğlu hà riassuntu i seguenti:

"Circa trè o quattru generazioni cunnoscenu Cüneyt Arkın. Moltu interessante. I nomi cusì sò rari. È avete bisognu di sapè u vostru valore. Ancu i zitelli d'oghje u cunnosci. L'aghju digià amatu tantu. Forse u primu filmu chì aghju vistu era u so filmu. U mo ziu ci hà pigliatu è aghju vistu unu di i so filmi famosi cù belli sceni storichi. Aviu probabilmente 5-6 anni. Quandu l'aghju visitatu sohbetavemu. È ci sò stati avvirtimenti nantu à i dormitori di i studienti, in particulare per l'alloghju di e ragazze. Aghju scrittu questu in a mo testa, ma dopu à a so morte, aghju avutu a furtuna è mantenemu u so nome vivu quì. Sperendu chì Cüneyt Arkın campà cù u so nome in stu bellu cumplessu è chì u so nome camparà annantu à stu bellu cumplessu per parechji anni, bona furtuna à tutti noi.

"U NUMERO DI IMM DI KINDERGARTEN E DORMITORI DI STUDENTI È ZERO"

"Ci hè un cumplessu di ghjuventù quì. Ci hè un centru di e-sport à l'internu. Avemu una casa, Istanbul Children's Activity Center. Di sicuru, a parte più speciale hè chì avemu un dormitoriu studiente quì. È in u nostru dormitoriu studiente, 516 ghjovani seranu allughjati. Fighjate, questu hè impurtante. Quì oghje, apremu a nostra 57a kindergarten. Spergu chì ghjunghje à 70 prestu. Parechji di i nostri citadini ùn ci credenu micca quandu dicemu questu: Quandu avemu pigliatu u İBB, u numeru di viveri era zero. Fighjate, ùn avia mancu una nursery. 57 kindergarten. A lingua hè faciule. in 3,5 anni. È spergu chì ghjunghjemu à 150. Dintra l'IMM, avemu famiglie in bisognu, ma ci sò liberi, ma avemu da priparà i nostri studienti, vale à dì i nostri figlioli, per a vita à un prezzu assai bassu. Credu chì forse unu di i nostri prughjetti più sacri, più impurtanti è preziosi sò questi kindergartens. Hè ancu un albergu studiente. Fighjate, quandu avemu pigliatu u compitu, sapete u numeru di dormitori studienti o u numeru di letti in a Municipalità Metropolitana di Istanbul? Era sempre zero. Stu settembre, accuglieremu 5000 studienti in i nostri dormitori. Questu hè ancu assai impurtante ".

"BAGCILAR ùn serà micca ghjudicatu da altri distretti"

"Avemu quasi duppiatu u numeru di biblioteche. Allora avà simu avvicinendu l'anni 5. Dunque, simu una gestione chì cuntribuisce à ogni parte di a nostra cità, à ogni quartiere, è aumenta i servizii orientati à i bisogni. U nostru scopu principale hè questu: aghju dettu assai durante u periodu elettorale. Vogliu esse un sindaco chì parighja i zitelli di sta cità. À u listessu tempu, questu serà un locu intrecciatu cù u nostru quartieru, u nostru uffiziu di u capu è altri elementi di u vicinatu. Cuntribuisce à a vita culturale. Cù e so diverse attività, un caffè di ghjuventù, è una biblioteca in l'internu, stu locu aghjunghjera una grande forza à a participazione di i nostri figlioli, figliole è figlioli in a vita suciale. Avemu da assicurà chì ricevenu un serviziu più altu in questu distrittu, micca invidiosi di altri distretti, ma micca invidiosi di altri distretti in Bağcılar. Corremu per u serviziu. Ùn avemu avutu altru scopu chè di serve 70 milioni di persone. Calchì volta avemu luttatu cù ostaculi. Calchì volta eramu occupati cù posti vacanti. A mente chì ci hà disturbatu ùn hà micca prisentatu un centesimu di l'istituzioni è i banche di stu statu à a nostra cumuna. Ci hà impeditu da questu. Ma ùn avemu mai rinunciatu è cuntinuamu à purtà i servizii di a nostra cumuna à i nostri citadini.

"A volte simu insultati, à volte simu lapidati sottu a guida di l'altri"

"Avemu ghjorni duri. Calchì volta simu insultati. Calchì volta simu lapidati sottu a guida di qualcunu. Ma sapete ciò chì chjamemu? Chì l'amore ùn sia micca persu in i cori di a nostra nazione. Chì i figlioli di sta nazione si sentenu più forte in casa in stu paese. Tutti sparghjemu u nuvulu scuru nantu à u nostru paese, u nuvulu scuru di l'ecunumia, u nuvulu scuru di i richieste d'asiliu, i rifuggiati, u nuvulu scuru di a miseria è tutte l'ineguaglianza di l'uppurtunità è l'inghjustizia in a magistratura. Vogliu chì i ghjorni brillanti, splendenti, belli venenu à u nostru mondu cum'è stu sole, vi salutu tutti cù amore è rispettu, è dicu: "Che i nostri 86 milioni di persone vincenu a fratellanza". Tuttu serà assai bellu ".

BETÜL CÜREKLİBATIR: "Chì succede, JUVENTU? LEGGI, LEGGI, LEGGI. PER FAVORE, TENIALI QUI"

E parolle di a moglia di Arkın, Betül Cüreklibatır, eranu i seguenti:

"Sò assai grati à u mo presidente. Hè cusì bellu. Sapete, sapia ch'e aghju da esse emozioni è pienghje quandu sò ghjuntu quì. Ma pienghje in un ghjornu cusì bellu ùn saria mai accadutu. Ghjuru chì aghju pigliatu antidepressivi è sò venutu quì. Mi ridu avà. Sò tantu felice. Benedite e vostre mani è braccia, presidente. Per Diu, figlioli, per piacè, cunnosce u vostru valore. Allora questi sò travagli. Ùn sò micca ciò chì dì. Sapete chì dì ? 'O mio Cüneyt ah; Mi piacerebbe chì l'avessi vistu quandu era vivu. Quale sà quantu saria fieru. Ma di novu ci vedi sopra à e stelle. Sempre hà dettu: "U mo eroe hè u mo populu". Siete tutti i nostri eroi. Per piacè ragazzi, leghjite, leghjite, leghjite. Per piacè pigliate cura cusì cusì, per piacè. Chì succede ? Perchè avemu bisognu di voi tantu. Siete belle, menti scintillanti, per piacè. Dicenu: "Wow", è dicu: "Wow". Hè cusì chì eramu stati solu. Grazie, esiste. Bona furtuna à tutti. Grazie tante."

KAAN CÜREKLİBATIR: "Semu assai fieri"

À a ceremonia d'apertura, u figliolu di Arkın è a so moglia anu ancu pronunciatu discorsi. Kaan Cüreklibatır, chì hà trasmissu a so satisfaczione chì u nome di u babbu hè statu datu à un tali cumplessu, hà ancu spressione i so sentimenti, "U mo babbu prubabilmente sente è ci sente da u celu, da quì. Nantu à u nome; centru di ghjuventù. U mo babbu hà datu una grande impurtanza à i ghjovani. Si importava assai di e so opinioni è era assai affidabile. Ellu dicia: "Sempre ch'elli sò datu l'uppurtunità, ponu ottene tuttu". Pocu prima di a so morte, u nostru presidente hà ancu visitatu, grazie. L'avia dumandatu. Hà parlatu ancu di u prublema di l'abitazione di a nostra ghjuventù in un prugramma di televisione. U nostru presidente ùn hè statu indifferenti à stu prublema, stu prublema, grazie. È un centru cusì bellu apertu oghje. Semu assai fieri cum'è a famiglia Cüreklibatır ".

Cù a cinta tagliata dopu à i discorsi, İBB Bağcılar Cüneyt Arkın Student Dormitory and Youth Complex hè statu ufficialmente messu in serviziu. In u cumplessu apertu à u serviziu; In più di u dormitoriu di i studienti, ci hè ancu u Centru di Ghjuventù, chì include spazii di e-sport, è u Centru di Attività di i zitelli d'Istanbul, a Nostra Casa.