Firma turca à Nassau Cruise Port in Bahamas

Firma "Global" di milioni di dollari per u più grande portu di transitu di u mondu
Firma "globale" di 300 milioni di dollari per u più grande portu di transitu di u mondu

U travagliu di rinnuvamentu hè statu finitu à Nassau Cruise Port in Bahamas, chì face parte di a cartera di Global Ports Holding (GPH), una subsidiaria di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu.

Nassau Cruise Port, u più grande portu di transitu di u mondu è rinnuvatu cù un investimentu di 300 milioni di dollari, puderà accoglie 6 navi da crociera à u stessu tempu.

Mentre 350 travagliadori turchi travagliavanu in u Portu di Crociera di Nassau, u più grande portu di transitu di u mondu, induve Enka İnşaat hè rinnuvatu, i materiali necessarii per i travaglii di rinnuvamentu sò stati ancu purtati da Turchia.

Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Global Investment Holdings è Global Ports Holding, hà dettu: "Dopu à i travaglii di rinnuvamentu, a capacità di passageru di u portu di ogni ghjornu hè aumentata à 30 mila persone. Questu ci permetterà di accoglie circa 2023 milioni di passageri solu in u Portu di Crociera di Nassau per u 4.5. U Guvernu di e Bahamas è i so citadini prufittàranu ancu di sta crescita ".

L'investimenti turchi anu lasciatu a so marca nantu à i Caraibi, a destinazione di cruciera più impurtante in u mondu. U travagliu di rinnuvamentu hè statu finitu à Nassau Cruise Port in Bahamas, chì face parte di a cartera di Global Ports Holding (GPH), una subsidiaria di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu. Mentre 350 travagliadori turchi travagliavanu in u Portu di Crociera di Nassau, u più grande portu di transitu di u mondu, induve una altra cumpagnia turca, Enka İnşaat, era rinnuvata, i materiali necessarii per u travagliu di rinnuvamentu sò stati purtati ancu da Turchia. Nassau Cruise Port puderà accoglie 6 navi di cruciera à u stessu tempu dopu i travaglii realizati.

Nassau Cruise Port, chì hà guadagnatu una nova faccia dopu à guasi 4 anni di travagliu, puderà accoglie 3 Icon ships, a più grande classe di navi da cruciera di u mondu, à u stessu tempu, cù l'aghjunzione di un novu molo è a rinuvazione è a riparazione. di tutti i moli.

I giganti mundiali si sò riuniti à l'apertura

I giganti mundiali anu accumpagnatu a ceremonia d'apertura di i travaglii di rinnuvamentu cumpletu di u Portu di Crociera di Nassau. U Primu Ministru di Bahamas Hon. Philip Davis, Vice Primu Ministru di Bahamas, Ministru di Turismu, Investimentu è Aviazione I. Chester Cooper è Ministru di Trasportu è Alloghju JoBeth Coleby-Davis facia discorsi in a ceremonia. Dopu à u discorsu di Mehmet Kutman, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Global Investment Holdings è Global Ports Holding, i dirigenti di cumpagnie famose in u mondu chì formanu l'industria marittima anu assistitu ancu à l'avvenimentu. Nassau Cruise Port CEO Mike Maura Jr., Royal Caribbean General Manager per u Sviluppu di Produttu Jay Schneider, Disney Cruises Vice President Jose I. Fernandez, Norwegian Cruise Company President David Herrera, Carnival Corporation Senior Vice President Marie McKenzie, MSC Cruise CEO Rick Sasso assistitu notte.

Dopu à i discorsi d'apertura, i droni mostranu un culore aghjuntu à a notte quandu l'artisti bahamiani anu pigliatu u palcuscenicu.

Un portu sanu cù a cità

U portu, chì i travaglii di rinnuvamentu sò stati finiti, serà ancu un centru di divertimentu mentre riflette u patrimoniu culturale vibrante di Nassau cù a so storia di 300 anni. Stingendu cù a cità in tuttu, u portu vanta spazii cum'è un museu Junkanoo, autentici negozi di cibi è bevande bahamesi, una zona di trasportu terrestre urganizata, un anfiteatru di classe mundiale, una galleria d'arte è novi spazii verdi, una mistura di Bahamas. cultura è unicu, pruduciutu lucale Hè ancu attiratu l'attenzione cù u so mercatu chì si cuncintra à a prumuzione di i prudutti. Ci sarà ancu una centrale solare di 1.5 MW per sustene i bisogni energetichi di u Portu di Crociera di Nassau.

U scopu hè di accoglie circa 2023 milioni di passageri in 4.5.

Spieghendu chì u portu hè un puntu di svolta per e Bahamas, Global Investment Holdings è Global Ports Holding Presidente di u Cunsigliu Mehmet Kutman hà dettu: "I porti di crociera 14 in 27 paesi in a cartera di Global Ports Holding funzionanu cum'è una ambasciata turca è rapprisentanu a nostra paese. Nassau Cruise Port, cù a so nova faccia, batterà a bandiera turca in Bahamas in u novu seculu di a nostra Republica. Dopu à i travaglii di rinnuvamentu, a capacità di u passageru di u portu di ogni ghjornu hà aumentatu à 30 mila persone. Questu ci permetterà di accoglie circa 2023 milioni di passageri solu in u Portu di Crociera di Nassau per u 4.5. U Guvernu di e Bahamas è i so citadini prufittàranu ancu di sta crescita. Semu fieri di ciò chì avemu fattu in Nassau Cruise Port. Queste rinnuvazioni significanu assai più cà a custruzzione di novi edifici è una bella estetica di design. "Stu portu significa ancu prumove u patrimoniu è a cultura Bahamas è innumerevoli opportunità novi per u populu di e Bahamas".

"Serà u portu principale di i Caraibi"

Nutendu chì Global Ports Holding opera 14 porti in 27 paesi, Mehmet Kutman hà dettu: "Nassau hè u portu di transitu più trafficatu in u mondu. Per mezu di a nostra cullaburazione cù u Guvernu di e Bahamas è i principali stakeholders, i squadre Global Ports Holding è Nassau Cruise Port anu creatu una destinazione di prima classe. Queste migliure permettenu à Nassau Cruise Port di diventà u principale portu di cruciera in i Caraibi. Cù a fine di i sviluppi chì prevemu per u 2024, seremu un centru di attrazione per i nostri visitatori ".