A mostra di fotografia "Aşık Veysel in i media è attraversu a lente di i maestri" hè stata aperta in TRNC

A mostra di fotografia "Aşık Veysel in i media è attraversu a lente di i maestri" hè stata aperta in TRNC
A mostra di fotografia "Aşık Veysel in i media è attraversu a lente di i maestri" hè stata aperta in TRNC

Mostra di fotografia "Aşık Veysel in i media è attraversu a lente di i maestri", urganizata per commemorare u 50 anniversariu di a morte di u poeta populari turcu Aşık Veysel, presidente Ersin Tatar, presidente di l'Assemblea di a Republica Zorlu Töre, Ambasciatore turcu in Nicosia Metin Feyzioğlu, Vice Primu Ministru Turismu, Cultura, Ghjuventù è Ambiente Ministru Fikri Ataoğlu, TURKSOY Vice Sicritariu Generale Prof. Dr. Bilal Çakıcı, presidente di a Cummissione Naziunale di l'UNESCO in Turchia Prof. Dr. Hè stata aperta à a Sala d'Esposizione di u Centru di Cungressu İrfan Günsel di l'Università Vicinu Oriente cù a participazione di Öcal Oğuz, u nipote di Aşık Veysel, Nazender Süzer Gökçe, è parechji invitati.

Mostra di fotografia "Aşık Veysel in i media è à traversu a lente di i maestri", urganizata in cuuperazione cù l'Università Vicine Oriente, l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY) è l'UNESCO, per commemorate u 50 anniversariu di a morte di Aşık Veysel, u più impurtante. Rappresentante di u pueta folk è a tradizione di u minstrel in Anatolia, hè stata aperta à a Sala d'Esposizione di u Centru di Cungressu İrfan Günsel di l'Università Est. L'apertura di a mostra hè stata fatta da u presidente Ersin Tatar, u presidente di l'Assemblea di a Republica Zorlu Töre, l'Ambasciadore di a Republica di Turchia in Nicosia Metin Feyzioğlu è a so moglia Birgül Feyzioğlu, Vice Primu Ministru di Turismu, Cultura, Ghjuventù è Ambiente Fikri Ataoğlu, Vice Sicritariu Generale di TURKSOY Prof. Dr. Bilal Çakıcı, presidente di a Cummissione Naziunale di l'UNESCO in Turchia Prof. Dr. Hè stata a scena di participazione intensa, in particulare Nazender Süzer Gökçe, nipote di Öcal Oğuz è Aşık Veysel.

Aşık Kenzi, chì hà mantinutu viva a tradizione di menestrelli in Cipru, hè statu ancu cummemoratu in l'esposizione, chì hà riunitu e fotografie finu à quì scunnisciute di Aşık Veysel, chì hè u più impurtante rapprisentante di u pueta folk è a tradizione di menestrelli in Anatolia, chì hè stata manera di sprime i sentimenti, pinsamenti è sogni di u populu turcu in tutta a storia.

L'esposizione, chì pò esse visitata gratuitamente finu à u 26 di maghju, riunisce e fotografie di Aşık Veysel finu à quì scunnisciute cù l'amatori d'arte. In a mostra, chì hè custituita da opere di u nipote di Aşık Veysel, Nazender Süzer Gökçe, è di a so moglia Gürsel Gökçe, è ancu opere di lenti di Ara Güler, Fikret Otyam, Ozan Sağdıç, Ergün Çağatay, İsa Çelikky è Musselk Veysel à l'oghje. Parechji materiali sò in mostra.

In a 442a mostra di u Museu di l'Arte Moderna di Cipru; U presidente Ersin Tatar, Speaker di l'Assemblea Zorlu Töre, Ambasciatore di a Republica di Turchia in Nicosia Metin Feyzioğlu, Vice Sicritariu Generale di TURKSOY Prof. Dr. Bilal Çakıcı, Vice Primu Ministru, Turismu, Cultura, Ghjuventù è Ministru di l'Ambiente Fikri Ataoğlu, u nipote di Aşık Veysel, Nazender Süzer Gökçe, è u Rettore di l'Università di Vicino Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà fattu discorsi.

Dopu à i discorsi, TURKSOY Vice Sicritariu Generale Prof. Dr. Bilal Çakıcı hà prisentatu diversi rigali à u presidente Ersin Tatar, u presidente di l'Assemblea Zorlu Töre, è l'ambasciadore di a Republica di Turchia in Nicosia Metin Feyzioğlu. U Rettore di l'Università vicinu à l'Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hè stata presentata a Medaglia Aşık Veysel in commemorazione di u 125 anniversariu di a nascita di Aşık Veysel.