U presidente Soyer hà visitatu i ghjovani in Tent Camp

U presidente Soyer hà visitatu i ghjovani in Tent Camp
U presidente Soyer hà visitatu i ghjovani in Tent Camp

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà sorpresu i studienti università chì sò ghjunti in a cità da tutta a Turchia per u 5th Izmir Youth Festival è stallanu tende in u Parcu Avventura.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù a ghjuventù in u 19 May Commemoration of Atatürk, Youth and Sports Day events. U presidente Soyer, chì hà visitatu i ghjovani chì sò ghjunti à Izmir per u 5th Festival di a Ghjuventù è hà stallatu tende in u Parcu Aventura, à a sera, hà accumpagnatu i ghjovani cù tè. sohbet hà fattu. U presidente Soyer hà ancu rispostu à e dumande di i ghjovani chì studianu in università in diverse cità di Turchia nantu à l'elezzione.

Cambiaremu stu ordine

Esprimendu chì ci hè una stampa assai chjara è comprensibile in quantu à l'elezzioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Türkiye vole cambià. Questa hè a nostra ultima chance. Ultima uscita prima di u ponte. Tutti ci vole à capisce questu. Avete da andà à l'urna. Da 17.00, sia induve vote. Credu chì vinceremu. Questu hè u sistema di a vita è a natura. Quantu hè a stampa? Finu à chì puntu supprime l'ecunumia è a vita suciale ? E società anu accumulatu una energia perchè sò una parte di a natura, è quella energia si mostrarà per via di i voti. Cambiaremu questu ordine ", disse.

Dopu à l'elezzioni, dicerete "Sò cuntentu di campà in questa terra".

Enfatizendu chì hà visitatu diversi paesi di u mondu, ma Turkey hè quasi un paradisu, u presidente Tunç Soyer"Vimu in un paese meravigliosamente bellu. Chì bella cità campemu. Vivemu in una sucità cusì, avemu persone intelligenti. Perchè perimu? Perchè campemu in sta terra fertili ? L'esseri umani cuminciaru a caccia è a cullizzioni in queste terre in Anatolia. Vivemu in a miseria chì ùn meritemu micca. Sta storia pò cambià. Questu ùn hè micca un sognu. Questa hè a situazione in quale quelli chì usurpanu u nostru dirittu ci anu abbattutu. Dopu à l'elezzioni di u 28 di maghju, vi prumettu, vi dite: "Sò cuntentu di campà in questa terra".

A mo preoccupazione hè a vostra respirazione.

Indittendu chì rivitalizzanu u Parcu Avventura stabilendu quì u Centru di a Ghjuventù Bornova, u sindaco Soyer hà dettu: "Apreremu u nostru centru per u vostru usu in pocu tempu. Stu locu si trasforma in un spaziu induve pudete passà u tempu. A Municipalità di a Ghjuventù hè qualcosa chì sognu cum'è una cumuna d'ombra. I ghjovani sò partenarii in a nostra vita. Ti capiscu è ascoltu. Aghju ancu duie figliole. Sò innamuratu di elli. Ùn deve esse scurdatu chì i zitelli è i ghjovani chì campanu in sta cità sò l'attori di sta cità. Hè per quessa chì avemu stabilitu a Municipalità di a Ghjuventù. Implementaremu e so decisione cum'è e decisioni municipali di sta cità. Avemu da assicurà chì i ghjovani sò inclusi in a gestione di sta cità. Sempre chì i ghjovani pussede sta storia. A mo preoccupazione hè a vostra respirazione. Se pudemu fà qualcosa per a vostra felicità, sò felice. Qualunque cosa avete custruitu nantu à questu. Diventa sport, diventa arte. Qualunque cosa vulete fà, a farai ".

Kadifekale hà evolutu

Sozar Akdoğan, chì vive in Kadifekale è hà participatu à u 5th Festival di a Ghjuventù di Izmir à campà, hà dettu: "Sò natu è cresciutu in Kadifekale. Kadifekale hà evolutu cun voi. Avemu avutu grandi difficultà in a regione. Decine di donne anu patitu. Dopu chì vene, e donne cuminciaru à pruduce. I zitelli ridianu. Ci hè statu grandi sviluppi in a regione. Hè a prima volta chì un presidente ci tocca ", disse.

Ùn ci hè micca valore chì dà à i ghjovani in ogni locu in Turchia.

Dichjarà chì hè ghjuntu à Izmir da Hatay per l'università, Baran Öztürk hà dettu: "Un annu è mezu fà, avemu stabilitu un teatru di ghjuventù in İzmir. Semu ghjunti à Izmir per studià perchè solu pudemu stabilisce un teatru di ghjuventù in Izmir. A visione luminosa di Izmir hè bona per noi. Ùn ci hè micca valore chì fate nantu à i ghjovani in ogni locu in Turchia. Ancu s'ellu hè impussibile ancu di fà una dumanda à un presidente in u mumentu, site vinutu per piglià u tè cun noi.

Mi divertu tantu in stu campu.

Baltasar Brembeck, chì hà dichjaratu chì Izmir hè una cità assai bella è era affascinatu mentre visitava sta cità, hà dettu: "A ghjente hè assai amichevule. Mi divertu incredibilmente in u campu ", disse. Faruk Güldaş, chì stava in l'antica edifiziu di l'hotel Hilton apertu da u presidente Soyer per e vittime di u terrimotu, hà dettu: "Sò venutu in İzmir da Malatya è ci avete accoltu è furnitu una casa calda. Ti sò grata. Vi portonu i saluti da i sopravviventi di u terrimotu chì stanu à l'Hilton ", disse.

Sia divertente è sicuru

Tuttu per i studienti chì participanu à a 21a Festa di a Ghjuventù di Izmir, chì finiscinu dumenica 5 di maghju, hè stata pensata da a Municipalità Metropolitana. I ghjovani chì portanu solu e so tende sò offerti assai opportunità cum'è wi-fi, carica di u telefuninu, colazione, pranzu è cena, snacks in tuttu u ghjornu, acqua è bevande calde, doccia è toilette, avvenimenti sportivi, tenda di biblioteca è astroturf. A sicurezza, u staffu è a squadra medica sò in turnu 24 ore à ghjornu in u campu di campu in u Campus di a Ghjuventù Bornova.