Bonna attira l'attenzione à l'usu di tazzi di carta è contenitori di plastica

Bonna attira l'attenzione à l'usu di tazzi di carta è contenitori di plastica
Bonna attira l'attenzione à l'usu di tazzi di carta è contenitori di plastica

'Coffex 4', chì hè accadutu à u Centru di Cungressu Haliç trà 7-2023 di maghju cù a participazione di e cumpagnie principali in l'industria di u caffè è induve tutti i sviluppi in u settore sò stati discututi, hè ghjuntu à a fine. A marca di porcellana premium Bonna hà participatu à Coffex 2023, induve parechji temi, da u viaghju di u caffè in u mondu à l'ultime tendenze, sò stati discututi in diverse sessioni, cù e so cullezzione eco-friendly chì renderanu e presentazioni di caffè uniche è li trasformanu in un locu. sperienza di caffè di nova generazione.

Coffex 4, chì hè stata tenuta u 7-2023 May 2023 à u Centru di Cungressu Haliç cù a participazione di e cumpagnie principali di u settore, hè ghjunta à a fine. A marca di porcellana premium Bonna hà participatu à l'avvenimentu, induve i prufessiunali di l'industria si sò riuniti è tutti i sviluppi, e novi tecnulugii è i tendenzi in u caffè sò stati discututi cù e so cullezzione uniche chì trasformanu e presentazioni di caffè in una deliziosa sperienza di caffè di nova generazione.

500 miliardi di tazzi di carta è 50 miliardi di tappi di plastica sò cunsumati in u mondu.

Facendu a diferenza in u settore cù i so prudutti riciclabili è sustinibili, Bonna hà attiratu l'attenzione à l'usu di tazzi di carta è di cuntenituri di plastica in u settore di l'alimentariu è di e bevande à Coffex 2023. Sostenendu u Campionatu Cevze/Ibrik è Barista urganizatu da l'Associu Speacial Coffee cù i so prudutti ecologichi è sani, Bonna hà invitatu à l'amatori di u caffè à mustrà à a natura a gentilezza è a cura chì si merita.

Bonna Marketing Manager Esra Karaduman, chì hà prisentatu u terzu premiu di u cuncorsu, hà dichjaratu ch'elli mettenu u cuncettu di produzzione sustinibili in u centru di a so identità di marca è hà dettu: "In u nostru paese, soprattuttu in l'ultimi anni, i tazzi di caffè è di carta ùn ponu micca esse. riciclate à un ritmu di 99 per centu per via di u revestimentu di plastica in l'internu è diventanu rifiuti. Pudemu fà stu cunsumu pusitivu per u nostru mondu cù passi simplici cum'è l'usu di porcellana è prudutti riciclabili ".

Karaduman hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Oghje, u caffè hè diventatu un pruduttu chì si cunsuma cun piacè, è e so varietà è a so pruduzzione sò rispettati. Oghje, 53% di i cunsumatori beie più di 2 tazzi di caffè à ghjornu. Noi, cum'è Bonna, avemu inclusu u cuncettu di "Be The Barista" in a nostra Collezione Bonna Experience, chì avemu cuncepitu apposta per i dilettanti di culinaria chì volenu creà gusti gourmet è presentazioni straordinarie in a so casa cù a cuscenza di u puntu chì u caffè hà righjuntu. . Inoltre, avemu purtatu a nostra cullizzioni Softline, chì vulemu riduce l'usu di tazzi di carta è tazzi di plastica in l'industria di l'alimentariu è di e bevande, à i nostri utilizatori.