Pulizia di lattuga di mare in a spiaggia di Bostanlı

Pulizia di lattuga di mare in a spiaggia di Bostanlı
Pulizia di lattuga di mare in a spiaggia di Bostanlı

A Direzzione Generale di İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià per pulisce a lattuga di mare è l'alga rossa chì appariscenu ogni annu in u vaghjimu è in a primavera è si accumulanu in i zoni pocu prufonde di u Golfu.

In l'investigazioni realizati da a Direzzione Generale IZSU in quantu à l'apparizione di l'imaghjini scuri simili à fangu nantu à a superficia di u mare in l'ultimi ghjorni, hè statu determinatu chì sta situazione hè stata causata da a furmazione di alga rossa.

I squadre anu pigliatu l'azzione perchè l'alga verde, cunnisciuta popularmente cum'è lettuce di mare, chì hè cumuna cum'è u clima hè più caldu, cuminciaru à apparisce in a baia, è intervenenu in a situazione è cuminciaru à pulisce u travagliu da terra è mare.

Per impediscenu a lettuce di mare lavata à a terra da a putrefazione è pruvucannu u cattivu odore per l'aumentu di a temperatura di u mare è l'aumentu di l'elementi nutrienti in u mare, e squadre cuntinueghjanu i so sforzi di pulizia in terra è in mare. A lattuga di mare è l'alga rossa, chì sò sottumessi à un prucessu di deterioramentu naturali chì ùn hè micca tossicu è ùn dannu micca a salute umana, sò cullati da squadre in modu cuntrullatu per evità di pruvucà l'odore.