Bursa Knife torna in mostra cù a mostra intitulata "Sharp Heritage"

A mostra "Sharp Heritage" di Bursa Knife hè stata aperta à visità
A mostra "Sharp Heritage" di Bursa Knife hè stata aperta à visità

A municipalità metropolitana di Bursa hà di novu presentatu u coltelli di Bursa, chì hà una storia di 700 anni, hè basatu annantu à u forgiatu è hè statu furmatu da mani abili mantenendulu in vita cù metudi tradiziunali, in a mostra intitulata "Patrimoniu Sharp".

Organizzata da a Municipalità Metropolitana è cuncepita cù una cullizzioni di coltelli storichi, spade, cunei, pugnali è coltelli di tasca, a mostra hè stata aperta à i visitatori in u Museu di a cità di Bursa. A mostra "Sharp Heritage", chì include ancu disinni chì anu participatu à i cuncorsi di design Bursa Knife è chì anu ricevutu diplomi da diverse categurie, serà presentata à l'audienza per 1 annu.

ispirazione

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, è ancu u vicepresidentu di u Partitu AK è u diputatu di Bursa Efkan Ala, u vicepresidentu di a Ghjustizia Zekeriya Birkan, u direttore generale di l'investimenti sportivi Süleyman Şahin, u direttore provinciale di cultura è turismu Kamil Özer è u presidente provinciale di u partitu AK Davut Gürkan.

Dichjarà chì Bursa hè una cità chì hè ghjunta à oghje cù u so passatu arradicatu, u patrimoniu culturale è a struttura storica, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dichjaratu chì Bursa hè sempre stata una fonte d'ispirazione cù queste caratteristiche. Enfatizendu l'impurtanza di priservà u Bursa Knife, unu di i valori di a marca di Bursa, è di trasfirillu in u futuru, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, avemu ancu prutettu a ricchezza culturale è i valori di a marca di a nostra cità è hà cunsideratu trasferimentu. à e generazioni future trà i nostri duveri prioritari ".

festa di u cuteddu

Enfatizendu chì stanu travagliendu in u sviluppu è a marca di Bursa Knife è mantenenu in vita cù a relazione maestru-apprendista è i metudi tradiziunali, u presidente Aktaş hà ancu datu a bona nova chì si preparanu per un festival chì si terrà per a prima volta in Turchia. è riuniscerà tutte e cutellerie di u settore.

U presidente di l'Associazione Bursa Cutlery, Fatih Adliğ, hà ringraziatu u presidente Aktaş per u so sustegnu à mantene stu patrimoniu culturale vivu.

Mentre u spettaculu in u quale a fase di produzzione di u cultellu Bursa hè stata messa in scena prima di l'apertura hè stata guardata cù interessu, u presidente Aktaş hà pruvatu a nitidezza di u cultellu tagliundu i vegetali nantu à a tavola.