U trasportu à l'Hospital Bursa City diventa senza prublemi

U trasportu à l'Hospital Bursa City diventa senza prublemi
U trasportu à l'Hospital Bursa City diventa senza prublemi

A strada di 6,5 chilometri trà Altınşehir è l'uspidale, chì hè stata cuncepita da a Municipalità Metropolitana per assicurà un trasportu fluidu à l'Hospital Bursa City, hè stata cumpletata è messa in serviziu. In questu modu, i citadini anu avutu l'uppurtunità di ghjunghje à l'uspidale senza piglià l'autostrada mentre viaghjavanu cù i so veiculi privati.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà purtatu prughjetti di grande budgetu per a suluzione di u prublema di trasportu in Bursa, à a cità unu per unu, hà ancu finitu a strada di 6,5 chilometri chì furnisce u trasportu da u centru di a cità à l'Hospital Bursa City. L'ospedale di a cità di Bursa, chì attrae significativamente u pesu di salute di Bursa cù una capacità di lettu totale di 355, hè diventatu più accessibile cù l'investimenti di a Municipalità Metropolitana, chì ammontava à 100 milioni di TL, inseme cù l'espropriazioni. A sezione di 3 metri, chì hè a prima tappa di a strada prughjettata trà Altınşehir è l'Hospital di a cità, hè stata finita prima. Cù a fine di a seccione di 500 metri trà Walnut Street è l'uspidale, chì hè a seconda tappa di a strada, a strada, chì furnisce un accessu ininterrottu à l'uspidale senza piglià l'autostrada da u centru di a cità, hè stata messa in serviziu cù un cirimonia in quale a ghjente di a regione hà dimustratu un grande interessu.

Avemu assai travagliu da fà

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u so discorsu à a ceremonia, hà mintuatu l'impurtanza di l'Hospital di a cità per Bursa. Ricordendu chì l'Hospital di a cità porta una grande parte di u pesu di salute, soprattuttu durante u prucessu di pandemia, u sindaco Aktaş hà dettu: "In particulare durante u prucessu di pandemia, avemu capitu assai megliu ciò chì significa l'uspidale di a cità. Ma pudete apprezzà chì u trasportu à l'Hospital di a cità era assai impurtante. Ci piace in particulare u piacè di ghjunghje à l'Hospital di a cità senza piglià l'autostrada. Avemu sempre assai travagliu da fà, se Diu vole. Prima di tuttu, vi tocca à accettà stu fattu. A diversità di a nostra industria, l'abbundanza di opportunità è alternative facenu Bursa un centru di attrazione. A pupulazione di Bursa cresce da 50-60 mila ogni annu. U trasportu hè una di e prime priorità di Bursa. Dunque, facemu i nostri piani in cunseguenza. Quì, soprattuttu a parte di espropriazione era problematica è pigliò assai tempu. Lode à Allah, avemu messu in pratica stu travagliu per furnisce un trasportu più còmode per i nostri infermieri da Bursa, spendendu un costu di circa 100 milioni ".

L'investimenti ùn rallentanu micca

In u so discorsu, u presidente Aktaş hà ancu datu infurmazioni nantu à l'investimenti di trasportu chì sò stati finiti è in custruzzione, è hà dettu chì anu datu un soffiu d'aria fresca à u trasportu cù e junctions intelligenti implementate in 56 punti, a strada Yunuseli di 4,5 chilometri, u Fuat Kuşçuoğlu è Balıklıdere ponti, l'Adliye Junction, l'Acemler è Mudanya Junctions. Nutendu chì u tempu d'attesa in u sistema ferroviariu hè stata ridutta à 2 minuti, a stazione Odunluk hè stata messa in serviziu, a linea di l'Hospital Emek-Şehir in corso è e linee Università-Görükle, a rete di trasportu ferroviariu hè stata ancu allargata, u presidente Aktaş hà dettu, " U rilassamentu sperimentatu in u trafficu in i nostri travaglii hè ancu riflessu in statistiche internaziunali. Sicondu i dati di Tomtom, una cumpagnia di navigazione chì prepara indici di trafficu in 6 cuntinenti, 56 paesi è più di 400 cità in u mondu, Bursa hè u 2022u in Turchia è u 9 in u mondu in a congestion di u trafficu in 125. Ma l'annu passatu, era 5 in Turchia è 73 in u mondu. Tuttavia, ùn dicu micca chì avemu finitu. Per permessu di Allah, faremu u nostru megliu per creà un trafficu più còmode. Perchè sò assai bè chì u trasportu hè unu di i prublemi di priorità in Bursa è tutta a nostra motivazione cù i nostri cumpagni di squadra hè in questa direzzione. Bona furtuna per a nostra strada à l'Hospital di a cità. Chì Diu vi conceda una guida sicura è senza prublemi ", disse.

"Ci sò presidenti chì ùn ponu micca cuntà 5 prughjetti"

U Vicepresidente di u Partitu AK è u Deputatu di Bursa Efkan Ala hà ringraziatu ancu u Sindaco Metropolitanu Alinur Aktaş, chì l'hà riunitu cù uni pochi di aperture ogni volta chì vene, in particulare per i prughjetti di trasportu. Ala, descrivendu u dialogu trà un muhtar è u sindaco Aktaş in a cerimonia di apertura tenuta in u distrittu di Orhaneli, hà dettu: "U nostru capu dumanda nantu à un muru di contenimentu. U mo presidente hà una cunniscenza sana di tuttu u prucessu di u sughjettu è u spiega unu per unu. Aghju dettu chì ùn ci era merre, u merre hè natu. Ti ringraziu veramente. Avemu vistu parechji merri chì sò stati in carica per 5 anni è ùn pudianu vultà è cuntà 5 impieghi, ma pruducianu decine di polemiche. Vivemu cù parechji merri chì ùn ponu micca pruduce suluzioni, pruduce prublemi, ùn serve micca, ma facenu pulitica. Cari fratelli è soru, u prublema hè questu; ognunu deve fà ciò chì a nazione aspetta da ellu, induve ellu sia. S'aspetta chì u puliticu faci a pulitica, hè ghjustu, hè veru. Ma aspittemu chì u merre faci affari. Fate a pulitica di tantu in tantu, ma fate affari di tantu in tantu fratellu. Viaghjà in Turchia. Ùn avete micca un solu travagliu per cuntà induve site. Quessi sò perdendu tempu per a Turchia ", disse.

Da a pulitica si capisce u serviziu

U deputatu di Bursa Mustafa Esgin, chì hà pigliatu a parolla à a cerimonia, hà dichjaratu chì a so sola eccitazione hè di serve a nazione è u paese, "Avemu sempre dettu. Ci hè solu una cosa chì capiscemu da a pulitica. Hè per serve a nostra nazione è u nostru paese. Certi parranu cù a polemica, certi capiscenu a percepzioni da a pulitica, anu una cunniscenza di fà a pulitica cù pressione nantu à a percepzioni. Parlemu ancu di e nostre azzioni ", disse.