Cumu a CIA urganizeghja un attaccu Cyber ​​​​?

Cumu a CIA conduce un attaccu Cyber ​​​​
Cumu a CIA conduce un attaccu Cyber ​​​​

Nuvelle scuperte sò emerse chì dimustranu cumu u serviziu sicretu americanu CIA porta attacchi cibernetici in altri paesi.

U rapportu, preparatu in cunjunzione da u Centru di Risposta Naziunale di Virus Computer di China è a Cumpagnia di cibersicurezza di a China 360, hà revelatu l'attacchi cibernetici di a CIA è i tentativi di arrubà l'infurmazioni cunfidenziale in parechji paesi, cumpresa a Cina.

U rapportu hà truvatu chì l'attacchi cibernetici di a CIA miravanu à l'infrastruttura, l'aviazione è a nave spaziale, istituzioni di ricerca scientifica, petro-chimica, cumpagnie di Internet è corpi di u guvernu in i paesi mirati, è chì questi attacchi puderanu esse rintracciati à u 2011 à u più prestu.

U rapportu hà dichjaratu chì i virus cavalli di Troia strettamente ligati à a CIA sò stati rilevati in attacchi cibernetici destinati à a Cina, è chì questi virus sò stati strettamente standardizzati è gestiti da a CIA.

U rapportu hà ancu truvatu chì l'armi utilizati da a CIA in i so attacchi cibernetici eranu sughjetti à norme di tecnulugia di spionaggio assai strette, puderanu affettà tuttu u mondu ciberneticu è l'internet di e cose, è per quessa a CIA puderia ottene quantu dati impurtanti è sensittivi di l'altri. paesi cum'ellu vulia.

In u rapportu, hè statu annunziatu chì a squadra di ricerca cumuna composta da u Centru Naziunale di Risposta d'Urgenza di Virus Computer di China è cumpagnie 360 ​​anu signalatu l'attacchi cibernetici in quistione à l'unità di sicurità publica di a China.