Cumincia a Fiera di l'ambiente è di u riciclamentu di We-Cycle

Cuminciamu a Fiera di l'ambiente è di u riciclamentu di l'ambiente
Cumincia a Fiera di l'ambiente è di u riciclamentu di We-Cycle

Organizatu per a seconda volta in İzmir, u pioniere di e cità sostenibili, We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair si terrà trà u 9 è l'11 di maghju 2023. I seminarii è l'avvenimenti chì si feranu in u scopu di a fiera attiraranu ancu l'attenzione à l'impurtanza di u riciclamentu è mettenu in luce l'avvene di l'industria.

I preparativi per a Fiera di l'ambiente è u riciclamentu We-Cycle, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata in partenariatu cù İZFAŞ è l'Organizazione Fiera EFOR, sò state finite. A fiera, chì si terrà in Fuarizmir, suscitarà ancu i prublemi di triglià i rifiuti à a fonte, creendu una cultura di riciclamentu è impedisce l'usu di risorse innecessarii in cità.

A fiera urganizata sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu TR; Amministrazione di Sviluppu è Supportu di Piccole è Medie Imprese (KOSGEB), Camera di l'Industria di a Regione Egea, Associazione di Esportatori di l'Egeu, Camera di Cummerciu di İzmir, Scambio di Commodity İzmir, Associazione di Industrialisti di Materiali Rifiuti Evaluable TUDAM è Associazione Solidarità di Industrialisti Plastici Egei (Ege PLASDER).

In u seminariu urganizatu in u scopu di a fiera, l'esperti si riuniscenu cù i participanti è i visitori à a tappa di l'avvenimentu per esse creatu in a sala A è a Sala A Sala Seminari. A fiera, chì accoglierà invitati preziosi per trè ghjorni, mette in luce l'avvene di a cultura di riciclà. Rapprisintanti di urganisazioni impurtanti di u settore di u riciclamentu, fundazioni, camere, associazioni è guverni lucali in i discorsi; da a gestione di i rifiuti à l'esempii di applicazioni in u mondu è in Turchia, da l'incentivi à l'investimentu in u settore à i prublemi di pianificazione spaziale, da e pulitiche di crescita verde à u Regulamentu Zero Waste. Güven İslamoğlu, Produttore di Programmi Natura è Ambiente, farà ancu un discorsu nantu à "Ambiente è Sostenibilità".

In u scopu di a fiera, farà ancu a diferenza cù e so esibizioni è attelli per sensibilizà à u riciclamentu. Mentre u Concertu di Musica di Burçin Bayer Babaoğlu da Waste è Rosa Waste Workshop cù Fırat Karapınar si terrà durante a fiera, parechje attività seranu urganizate per i zitelli. L'attività destinate à u riciclamentu si svolgeranu sottu a guida di i Kindergartens İZELMAN, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di İzmir. I studienti chì participanu à l'attività trasformeranu i rifiuti in prudutti diversi è utili. Inoltre, squadre è squadre chì anu participatu à i tornei FRC, FLL, WRO, Teknofest, VEX Robotics, Robotex etc. è focalizati soprattuttu nantu à i studii di avanti è di riciclamentu è di sustenibilità si svolgeranu à u stand İZELMAN Robotics İzmir Technology Teams in a fiera. Duranti a fiera seranu urganizate diverse campagni in quantu à u riciclamentu di i rifiuti per incuragisce u riciclamentu.