Cina hà investitu 2023 miliardi di dollari in u settore di u trasportu in u primu trimestre di u 104

Investitu miliardi di dollari in u settore di u trasportu in u primu trimestre di a Cina
Cina hà investitu 2023 miliardi di dollari in u settore di u trasportu in u primu trimestre di u 104

Sicondu i dati ufficiali, un aumentu constante di u trafficu di passageri è di merchenzie hè statu registratu in Cina in i primi trè mesi di u 2023. U trafficu publicu di passageri hà rianimatu significativamente in u periodu di trè mesi trà ghjennaghju è marzu. In questu cuntestu, Su Jie, unu di l'ufficiali di u Ministeru di u Trasportu, hà annunziatu in una cunferenza di stampa chì u numeru di viaghji di persone in e cità hà aumentatu à 20,9 miliardi. Su hà dettu chì più è più vitture sò vedute in e strade è u trafficu di passageri hè aumentatu significativamente.

L'investimenti di facilità in u settore di u trasportu anu aumentatu da 13,3 per centu in u primu trimestre di l'annu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, righjunghjendu 720,5 miliardi di yuan (circa 104,11 miliardi di dollari).

Hè dichjaratu chì u voluminu di carichi consegnati hà righjuntu 11,87 miliardi di tunnellate in u periodu chjamatu, chì rapprisenta un aumentu di cinque per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Hè annunziatu chì u voluminu di trasferimentu di carichi in i porti hà aumentatu da 6,2 per centu annantu à una basa annu è hà righjuntu 3,85 miliardi di tunnellate.