A Cina sviluppa un razzo di prossima generazione per a luna

A Cina sviluppa un razzo di prossima generazione per a Luna
A Cina sviluppa un razzo di prossima generazione per a luna

A cunferenza di stampa di a missione tripulata Shenzhou-16 hè stata tenuta in u Centru di Lanciamentu di Satellite Jiuquan à 09:00 oghje. Lin Xiqiang, Vice-Direttore di l'Uffiziu di l'Ingenieria Spaziale Manned in Cina, hà dettu in u so discorsu chì a fase di sbarcu lunare di u prughjettu di esplorazione lunare umanu di a Cina hè stata lanciata, è u scopu generale hè di ottene u primu sbarcu cinese nantu à a Luna prima di 2030.

Lin hà dettu: "Fà scuperte in tecnulugii chjave cum'è a realizazione di ricerca scientifica è esperimenti tecnologichi cunnessi nantu à a Luna, rendendu u viaghju di andata e ritorno tripulatu trà a Terra è a Luna, a residenza di corta durazione nantu à a superficia di a Luna, è l'esplorazione cumuna cù a cooperazione di l'omu è a macchina, è "Landing on the Moon, patrolling. , sample collection, research, and return to Earth" è per creà una capacità di esplorazione lunare indipindente.

Attualmente, l'Uffiziu di l'Ingegneria Spaziale Manned in Cina hè rispunsevule per u sviluppu di i prudutti di volu cum'è u cohettu di trasportu tripulatu di a prossima generazione (CZ-10), a nave spaziale tripulata di prossima generazione, l'imbarcazione di sbarcu lunare è i vestiti di taikonaut, cumprese a prova di installazioni di lanciamentu è equipaggiu in u novu situ di lanciamentu annunciatu chì anu principiatu cumplettamente studii di ricerca è sviluppu.