Barca di pesca cinese affundata, Istruzzioni di ricerca è salvata da Xi Jinping

Barca di pesca cinese affundata Istruzzioni di ricerca è salvata da Xi Jinping
Barca di pesca cinese affundata, Istruzzioni di ricerca è salvata da Xi Jinping

In a parti cintrali di l'Oceanu Indianu, un battellu di pesca chinese s'hè ribaltatu eri, uccidendu 39 persone, cumprese i citadini chinesi.

Un totale di 17 membri di l'equipaggiu cinesi, 17 indonesiani è 5 filippini eranu à bordu. I sforzi di ricerca cuntinueghjanu.

U presidente cinese Xi Jinping hà urdinatu chì tutte e risorse sò mobilizate per salvà 39 persone nantu à a barca di pesca cinese.

Xi Jinping hà dumandatu à u Ministeru di l'Agricultura è di l'Affari Rurali, u Ministeru di i Trasporti è l'amministrazione di a pruvincia di Shandong per inizià immediatamente un mecanismu di risposta d'urgenza, invià squadre di salvezza, è fà sforzi di ricerca è salvata in coordinazione cù e forze d'aiutu internaziunali.

Xi hà dettu chì i potenziali risichi per a sicurità in l'operazioni offshore duveranu esse esaminati è u sistema d'alerta precoce deve esse rinfurzatu per assicurà a salvezza di a vita è a pruprietà di e persone.

U Premier Chinese Li Qiang hà ancu urdinatu à l'unità pertinenti per aduprà tutti i so mezi per minimizzà a perdita di vita.

Oltre a Cina, e forze di ricerca è salvata di l'Australia è di certi altri paesi anu ancu ghjuntu in l'acque induve l'incidentu hè accadutu.