Chjama di a Cina per assicurà a sicurezza di e facilità nucleari in Ucraina

Chjama di a Cina per assicurà a sicurezza di e facilità nucleari in Ucraina
Chjama di a Cina per assicurà a sicurezza di e facilità nucleari in Ucraina

Cina hà dumandatu a creazione di cundizioni favurevuli per a sicurità di e instalazioni nucleari in Ucraina. Geng Shuang, Rappresentante Permanente di a Cina à e Nazioni Unite, in u so discorsu à a riunione di u Cunsigliu di Sicurezza induve hè stata discussa a sicurità di e instalazioni nucleari di l'Ucraina, hà dichjaratu chì i partiti anu da creà e cundizioni necessarii per a ripresa di u dialogu è a preservazione di a sicurità. di e centrali nucleari.

Geng Shuang hà enfatizatu chì a sicurità di a centrale nucleare di Zaporozhye hè solu un aspettu di a crisa ucraina, è chì a suluzione di stu prublema dipende in ultimamente da a perspettiva di a suluzione pulitica di a crisa ucraina. Geng hà ancu enfatizatu chì tutti i partiti implicati anu da fucalizza nantu à a pace è a sicurità, nutendu chì i paesi influenti duveranu ghjucà un rolu rispunsevule è constructivu. Geng hà dettu chì a Cina hà da cuntinuà à cuntribuisce in modu constructivu à a suluzione pulitica di a crisa ucraina fendu sforzi per ottene a pace è a negoziazione.

Geng hà dichjaratu chì a continuazione di a crisa in Ucraina pone una seria minaccia per a sicurità di e instalazioni nucleari in u paese, è hà spressu chì a cumunità internaziunale, cumpresa a Cina, hè assai preoccupata da l'emergenza frequente di operazioni militari in u circondu di a putenza nucleare di Zaporozhye. pianta. Hà apprezzatu ancu i sforzi di mediazione di Rafael Mariano Grossi, Direttore Generale di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica, è hà manifestatu u so sustegnu à u rolu constructivu ghjucatu da l'AIEA in a sicurità di e instalazioni nucleari.

Geng hà dumandatu à e parti interessate à astensi da ogni azzione chì pò dannà e strutture nucleari, basatu annantu à u spiritu umanitariu, l'attitudine scientifica è raziunale, a cumunicazione è a cooperazione, in cunfurmità cù a Cunvenzione di Sicurezza Nucleare è u dirittu internaziunale.