2 Milioni 837 Milla di persone anu visitatu a più grande fiera di a Cina

Millioni di persone anu visitatu a più grande fiera cummerciale di a Cina
2 Milioni 837 Milla di persone anu visitatu a più grande fiera di a Cina

A 133rd China Import and Export Products Fair (Fiera di Canton) hè finita oghje. Un totale di 2 milioni 837 visiti sò stati fatti à i saloni di fiera. U numaru di l'imprese è i visitori chì participanu à a 133a Fiera di Canton hà battutu record storichi.

Circa 350 mila imprese lucali è straniere anu participatu à a Fiera di Cantone di questu annu, è più di 1 milione di prudutti sò stati esposti in a fiera. 370 imprese da i paesi longu a strada Belt and Road custituiscenu 73 per centu di l'imprese straniere chì participanu à a fiera.

Ancu s'ellu ùn sò micca stati annunziati i figuri esatti, hè statu infurmatu chì un cuntrattu d'esportazione per 4 miliardi 500 milioni di dollari hè statu firmatu in u sicondu periodu di a fiera. Sicondu l'infurmazioni furnite da u Ministeru di u Cummerciu Cinese; U numaru di l'imprese chì participanu à questu periodu, induve i prudutti di l'industria ligera, cum'è i prudutti di u cunsumu di ogni ghjornu, i souvenirs è a decorazione di a casa sò stati esposti, hà righjuntu 12 mila.

Per d 'altra banda, i rapprisentanti di più di 30 cumpagnie anu introduttu più di 300 tipi di prudutti tessili di cuttuni da a Regione Autònoma Uyghur di Xinjiang à i clienti glubale. Un cuntrattu d'intenzione di valore di 100 milioni di yuan hè statu firmatu à l'avvenimentu chì hà assistitu più di 570 cumpratori domestici è stranieri.

Xinjiang hè una regione impurtante di pruduzzione di cuttuni in Cina. I vantaghji è u putenziale di l'industria di u cuttuni sò sempri sviluppati. A Fiera di Canton hà furnitu una piattaforma impurtante per intruduce u cuttuni di Xinjiang in u mondu.