L'innovazioni di u software di almacenamentu rinforzanu a Cyber ​​​​Resilience

L'innovazioni di u software di almacenamentu rinforzanu a Cyber ​​​​Resilience
L'innovazioni di u software di almacenamentu rinforzanu a Cyber ​​​​Resilience

Dell Technologies rafforza l'esperienze multicloud di i clienti è offre una più grande resilienza cibernetica, efficienza energetica è automatizazione cù innovazioni guidate da u software in u so portafoglio di almacenamentu di punta in l'industria. L'impegnu di Dell à u sviluppu di u software hà permessu di sviluppà più di 2 portafogli di almacenamento in ogni categuria di l'industria di almacenamentu esternu in l'ultimi dodici mesi. Questi miglioramenti sò dispunibuli gratuiti per i clienti esistenti è sò dispunibuli cum'è serviziu via software in situ o Dell APEX.

Jeff Boudreau, Presidente è Direttore Generale di Dell Technologies Infrastructure Solutions Group, hà dettu: "Siccomu i dati cuntinueghjanu à cresce è u staffu IT qualificatu hè più difficiuli di truvà, l'imprese sò obligate à fà più cù menu. "Aiutemu i nostri clienti à scuntrà sta sfida, permettenduli di ottene u massimu di i so investimenti in TI cù innovazioni di software di almacenamento chì sò più efficienti energetichi, aumentanu a produtividade è rinfurzanu a cyber resilience."

Custruitu per risponde à i requisiti di sicurezza più duru in tutti i settori

PowerStore, a suluzione intelligente di almacenamiento all-flash di Dell, furnisce una sicurezza più grande per aiutà l'imprese principali di l'oghje à aduttà un mudellu Zero Trust. Zero Trust hè definitu cum'è un framework di cibersecurità chì automatizza l'architettura di sicurezza di una urganizazione è risponde appena i sistemi sò attaccati.

Cù i novi miglioramenti di u software di sicurezza di PowerStore, Dell aiuta à accelerà l'adopzione di Zero Trust per chì i clienti ponu prutegge, prevene è risponde à i ciberattacchi. U scopu di i novi sviluppi sò i seguenti;

Pacchettu di indurimentu STIG: I Guide di Implementazione Tecnica di Sicurezza (STIG) rispondenu à i standard di cunfigurazione più stretti definiti da u guvernu federale di i Stati Uniti è u Dipartimentu di Difesa di i Stati Uniti. U pacchettu di indurimentu STIG aumenta a conformità di PowerStore cù u standard NIST Cybersecurity Framework necessariu per e rete federale di i Stati Uniti è altre agenzie di u guvernu in u mondu.

Snapshots sicuri è immutabili: Impedisce i snapshots da esse eliminati o mudificati senza autorizazione prima di scadenza.

Permessi di fugliali simplificati: Permette à l'amministratori di almacenamento di gestisce l'accessu direttamente da u PowerStore per risponde rapidamente à e minacce di sicurezza.

Aumenta a durabilità di i schedari: Finu à 4 volte più snapshots per sistema, dendu à l'utilizatori più punti di prutezzione per pudè ricuperà in pezzi quandu hè necessariu.

Autentificazione multifattore: Prutegge l'accessu à PowerStore assicurendu l'autentificazione di l'utilizatori.

Dell aiuta i clienti à riduce i costi mentre aumenta a produtividade

L'automatizazione di u novu software PowerStore è i miglioramenti multi-nuvola aiutanu i clienti à ottene u massimu di i so investimenti IT esistenti mentre riducendu i costi operativi è energetichi. E novi funzioni di PowerStore sò ancu dettagliate cusì:

Integrazione nativa Dell PowerProtect: L'urganisazioni anu parechje comodità è opzioni per strategie di prutezzione di dati multi-nuvola cù l'integrazione di PowerStore in e soluzioni di prutezzione di dati fisiche è definite da u software di Dell. Backups è restaurazioni ponu esse cunfigurati in menu di dui minuti direttamente da l'interfaccia d'utilizatore PowerStore, chì permette à i clienti di prufittà di i dispositi PowerProtect ricchi di funzioni cum'è a riduzione di dati 65: 1 è a tecnulugia DD Boost. A suluzione permette ancu l'archiviazione in nuvola di u costu. Questu aiuta à riduce i costi di energia è di rinfrescante riducendu i requisiti di capacità interna.

Migliuramenti di u flussu di travagliu DevOps: Nuvelle integrazioni cù Ansible è Terraform, è e novi capacità di mobilità acquistate cù i Moduli di Storage Container Dell aiutanu i clienti di PowerStore à accelerà a so innuvazione cù l'automatizazione di almacenamentu flessibile. PowerStore supporta queste soluzioni open source, dendu à i travagliadori DevOps strumenti d'automatizazione di almacenamento facili da aduprà è a capacità di creà prucessi ripetibili è automatizati in una varietà di ambienti per u almacenamentu senza bisognu di codificazione o un desk di supportu.

Cù a so nova certificazione ENERGY STAR, u PowerStore hè finu à u 60 per centu più efficiente energeticu, furnisce aumenti significativi sia in a densità sia in u rendiment per watt. Questu face u PowerStore Dell u sistema di almacenamentu più efficiente finu à a data. Cù stu sviluppu, Dell affronta u crescente bisognu di efficienza energetica è sustenibilità, chì un studiu recente IDC hà trovu unu di i criterii più impurtanti per e decisioni di compra IT.

Dell aumenta l'innuvazione di almacenamiento guidata da u software

In più di PowerStore, e novi innovazioni di u software portanu assai miglioramenti à u portfolio di Dell Storage:

Dell PowerMax, a soluzione di almacenamentu più sicura è di missione critica di u mondu, rinforza a cibersicurezza cù una cunnessione lucale sicura per permette à i clienti di ricuperà rapidamente e dati di produzzione compromessi dopu un ciberattaccu.

L'infrastruttura definita da u software Dell, Dell PowerFlex, accelera a mudernizazione cù NVMe/TCP avanzatu è sicurità.

Dell ObjectScale, a piattaforma di almacenamiento d'uggetti definita da u software di Dell, offre prestazioni di almacenamentu di oggetti S3 di l'impresa più veloce cù una sperienza di implementazione è supportu più faciule.

U software AIOps di Dell Dell CloudIQ estende l'analisi di prestazioni è capacità guidate da AI/ML è l'integrazione VMware per simplificà è accelerà l'IT è DevOps.

Dell Unity XT, a piattaforma di almacenamentu ibrida flessibile di Dell, aumenta u supportu per Ansible per rinfurzà l'automatizazione di u almacenamentu, aiutendu i clienti à riduce i costi, riduce l'errori è aumenta a produtividade.

I miglioramenti di Dell PowerStore è ObjectScale seranu dispunibili in u mondu sanu in u ghjugnu 2023, è e capacità Dell PowerMax, CloudIQ è Unity XT seranu dispunibili in u mondu da oghje. Inoltre, i miglioramenti di Dell PowerFlex seranu dispunibili in u mondu sanu in u terzu trimestre di u 2023.