Supportu à i Pescatori è i Agricultori Affettati da u Sismu

Supportu à i Pescatori è i Agricultori Affettati da u Sismu
Supportu à i Pescatori è i Agricultori Affettati da u Sismu

Hè statu decisu di sustene i pruprietarii di i battelli di pesca, i stabilimenti di produzzione è l'imprese d'acquacoltura dannate chì caccianu in mare è in acque interne in pruvince dichjarate zone di disastru per via di i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

E decisioni di u presidente nantu à u sughjettu sò state publicate in a Gazzetta Ufficiale di u 03 di maghju di u 2023.

Sicondu a decisione, i pruprietarii di i navi di pesca chì caccianu in u mare è l'acque interne in e pruvince dichjarate cum'è zone di disastru per via di i terremoti accaduti u 6 di ferraghju seranu supportati per copre e so perdite di redditu per via di l'attività di pesca chì ùn ponu esse realizatu è per assicurà a sustenibilità di e so attività di pesca.

Un pagamentu di sustegnu una volta serà fattu per nave, trà u 6 di ferraghju 6 è u 2023 di dicembre di u 31, à tutti i battelli di pesca chì operanu in mare chì sò registrati in Adana è Hatay è chì anu una licenza d'acquacultura valida da u 2023 di ferraghju o prima.

Sicondu u gruppu di lunghezza, 0 mila lire in Adana per i battelli di pesca 4,99-5 metri, 10 mila lire in Hatay, 5 mila 9,99 lire in Adana per i navi di pesca 7-500 metri, 15 mila lire in Hatay. datu in Adana per i battelli di pesca 10-11,99 metri, 10 mila lira supportu serà datu in Hatay, 20 mila lira supportu serà datu in Adana è 12 mila lira supportu serà datu in Hatay per 14,99-15 meter i navi di pesca.

A quantità di supportu per nave hè di 15 mila lire in Adana per i navi di pesca di 19,99-20 metri di lunghezza, 40 mila lire in Hatay, 20 mila lire in Adana per i navi di pesca di 29,99-25 metri di lunghezza, è 50 mila lire in. Hatay Per i battelli di pesca di 30 metri è sopra, serà 30 mila lira in Adana è 60 mila lira in Hatay.

I pagamenti di supportu saranu ancu fatti per i navi di pesca chì operanu in acque interne chì sò registrati in Adana, Adıyaman, Elazığ, Kahramanmaraş, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa, trà e pruvince dichjarate cum'è zone di disastru, è chì anu una licenza valida da u 6 di ferraghju è prima. .

In cunsiquenza, a quantità di supportu per nave hè di 0 mila 4,99 lire per i navi di pesca 3-500 metri, 5 mila 7,99 lire per i navi di pesca di 4-250 metri, 8 mila 9,99 lire per i navi di pesca di 5-250 metri. lira per i battelli di pesca di 10-11,99 metri.

Supportu à esse furnitu à l'imprese d'aquaculture

Cù una altra decisione in u ghjurnale ufficiale, e prucedure è i principii in quantu à u sustegnu di l'imprese di l'aquacultura chì e so strutture di produzzione sò state dannighjate in e pruvince dichjarate cum'è zone di disastru per via di i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju sò stati regulati per assicurà a continuità di e so attività.

In questu cuntestu, i pruduttori di l'aquacultura chì e so strutture di produzzione sò state registrate da a valutazione di danni è arregistrati da e direzzione agricula provinciale è distrettuale in dette pruvince è chì sò arregistrati in u Sistema d'Infurmazione di Pesca o prima di u 6 di ferraghju è anu un certificatu d'aquacultura, saranu cuncessu trà u 6 di ferraghju 2023 - u 31 di dicembre di u 2023. Un pagamentu di sustegnu una volta serà fattu u .

L'imprese riceveranu 0,2 lire d'aiutu à l'ovu di pisci per pezzu, 1 lira d'aiutu per frittura di pisci per pezzu, 30 lire di aiutu di pisci di porzione per kilogramu, è 250 lire di aiutu di pisci per i reproductori per pezzu.

In u calculu di a quantità chì l'affari pò benefiziu di u sustegnu, l'ammonti registrati da a valutazione di danni seranu cunsiderati.

E decisioni saranu implementate da u 6 di ferraghju