Cuntrattu di 11 miliardi di dollari firmatu à u Cungressu Mundiale di Intelligenza Artificiale

Cuntrattu di miliardi di dollari firmatu à u Cungressu Mundiale di Intelligenza Artificiale
Cuntrattu di 11 miliardi di dollari firmatu à u Cungressu Mundiale di Intelligenza Artificiale

U 18th World Artificial Intelligence Congress (WIC), tenutu in Tianjin, Cina, trà u 21 è u 7 di maghju, hà accoltu a riunione di parechje cumpagnie. À u cungressu, chì hè unu di l'avvenimenti più impurtanti in u campu di l'intelligenza artificiale in u mondu, i cuntratti per 98 miliardi di yuan (circa 81,5 miliardi di dollari) sò stati firmati per 11,58 prughjetti basi.

Sicondu i dichjarazioni di l'urganizatori, i prughjetti sottumessi à u cuntrattu coprenu catene industriali in diversi campi, è ancu tecnulugii di l'infurmazioni novi, a filiera di l'automobile, a biomedicina, a custruzzione di l'infrastruttura, e novi energie è novi materiali. Quasi mille rapprisentanti ufficiali di u guvernu, esperti, scientisti è imprenditori di 51 paesi è regioni anu assistitu à l'avvenimentu.

L'avvenimentu di quattru ghjorni, urganizatu intornu à u tema di "Intelligenza, zona di sviluppu cumpleta, mutore di crescita sustenibile", hè stata tenuta in u Centru Naziunale di Cunvenzione è Exhibition di Tianjin è e diverse zone regulatori di a citata cità portu. Dapoi u so primu lanciamentu in 2017, questu avvenimentu hà creatu una piattaforma di discussione per i scientisti, l'imprenditori è l'economisti di u paese è fora di u paese nantu à l'ultimi sviluppi in u campu di a tecnulugia di intelligenza artificiale.