E donne Menderes sò ancu entrate in u cinema

E donne Menderes sò ancu entrate in u cinema
E donne Menderes sò ancu entrate in u cinema

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "Women of Our Neighbourhood Makes Cinema" hà iniziatu in Seferihisar, dopu à Konak, Kadifekale, Örnekköy è Aliağa, hà ancu principiatu in Menderes.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "E donne di u nostru quartieru facenu cinema", chì hè stata iniziata da . A Municipalità Metropolitana di İzmir hà purtatu ancu a Classe di Cinema Cahide Sonku in u distrittu in cooperazione cù a Municipalità di Menderes. L'apertura di a classa hè stata assistita da Kibar Dağlayan Yiğit, Coordinator of Women in Our Neighbourhood Make Cinema Project, Dilek Yücel Aksoy, Capu di l'Unità di Centru di Serviziu Integrativu di Studii Chiavi Femminili di a Branca di Studi di Donna, Gürkan Önalan, Affari Sociali di a Municipalità di Menderes Manager, capi è cinéfili.

Cumbineremu u putere di l'arti cù u putere di e donne

Esprimendu ch'elli sò fieri di riunisce e donne cù l'arte in Menderes, u coordinatore di u prugettu Kibar Dağlayan Yiğit hà dettu: "Grazie à u nostru prughjettu, e donne sò più forti ogni ghjornu attraversu l'arti. Si sprimenu più facilmente. Quandu avemu principiatu stu modu, Tunç President hà cridutu in noi è avemu dimustratu a fede di u nostru Presidente in noi cù i nostri successi internaziunali. E donne ponu superà tuttu ciò chì volenu. Cumbineremu u putere di l'arti cù u putere di e donne aumentendu u numeru di classi chì avemu apertu ".

Quelli chì volenu avè infurmazioni detallate nantu à u prugettu « E donne di u nostru quartieru facenu cinema » ponu chjamà u 293 33 72.