Prestitu di 110 milioni di dollari da EBRD à Enerjisa Üretim

Prestitu di milioni di dollari da BERD à Enerjisa Üretim
Prestitu di 110 milioni di dollari da EBRD à Enerjisa Üretim

Enerjisa Üretim, a principale cumpagnia di generazione di energia di u settore privatu in Turchia, hà annunziatu chì hà ricevutu un prestitu di 110 milioni di dollari cù una maturità di sette anni da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD).

Enerjisa Üretim, filiale di Sabancı Holding è E.ON, hà ricivutu una maturità di sette anni di 51,6 milioni di dollari da u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu per finanzià u novu investimentu in energia rinnovabile chì aumenterà a so capacità installata di 55 MW è l'acquistu di una centrale eolica operativa di 110 MW, utilizerà creditu. Enerjisa Production, chì hà u scopu di prevene circa 52 mila tunnellate di emissioni di CO2 annu per via di l'investimenti, cuntribuisce ancu à u sviluppu suciale è ecunomicu di e regioni.

Enfatizendu l'impurtanza di l'energia rinnuvevule per u futuru verde di Turchia, u Direttore Generale di l'Infrastruttura Sostenibile di l'EBRD Nandita Parshad hà dettu: "A relazione di u Bancu cù Enerjisa Üretim hè stata stabilita più di una decina d'anni fà cù u finanziamentu di a Centrale Eolica di Balıkesir, u più grande parcu eolico di Turchia. . Da tandu, Enerjisa Üretim hà cuntinuatu à cresce è hè diventatu unu di i pruduttori di l'electricità più impurtanti in Europa è un pioniere in a digitalizazione. Semu piacè di sviluppà sta cullaburazione attiva supportendu l'ambiziosi piani di espansione di a cumpagnia per a so cartera di energia rinnuvevuli. Avemu da aduprà u putenziale di l'energia rinnuvevule di Turchia per riduce l'emissioni di carbonu in l'ecunumia di u paese è accelerà i miri verdi. Finanzendu stu prughjettu, preveneremu più di 52 mila tunnellate di emissioni di carbonu annuali da a generazione di l'electricità di Turchia, è questu serà un passu impurtante per ghjunghje à l'ugettivi netti zero di u paese.

Offremu novi opportunità à e donne è à i ghjovani

Mert Yaycıoğlu, CFO di Produzione Enerjisa, hà dettu: "Semu un passu più vicinu à i nostri scopi cù u prestitu chì avemu ricevutu da u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu. Cù questi prughjetti, ci focalizemu micca solu nantu à a produzzione d'energia verde, ma ancu in tematiche chì ponu creà opportunità per e donne è i ghjovani. Vogliu ringrazià i nostri squadre Enerjisa Production è EBRD chì anu cuntribuitu à a firma di un accordu di prestitu cusì grande ".