L'esportazioni agriculi cuntinuavanu à aumentà in a regione di l'Egeu

L'esportazioni agriculi cuntinuavanu à aumentà in a regione di l'Egeu
L'esportazioni agriculi cuntinuavanu à aumentà in a regione di l'Egeu

L'aumentu di i tassi di scambiu chì restanu daretu à l'aumentu di i costi, cumminatu cù a recessione mundiale, hà causatu chì i figuri di l'esportazioni cadenu in minus in April in Turchia è in a Regione Egea.

L'associazioni di esportatori di l'Egeu anu dimustratu un rendimentu di esportazione di 1 miliardi 378 milioni di dollari in aprile. L'esportatori di l'Egeu sò cascati 2022 per centu daretu à e so esportazioni di 1 miliardi 747 milioni di dollari in aprile 21.

In April, l'espurtazioni di Turchia anu diminuitu da 17 per centu à 19,3 miliardi di dollari. Mentre l'esportazioni di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu in u periodu di ghjennaghju-aprile di u 2023 sò diminuite da 2 per centu à 6 miliardi 45 milioni di dollari, l'espurtazioni di l'ultimu annu sò stati registrati cum'è 1 miliardi 3 milioni di dollari cù un aumentu di 18 per centu.

L'esportazioni agriculi cuntinuavanu à aumentà

L'esportazioni di prudutti agriculi da a Regione Egea anu aumentatu da 4,5 per centu, da 505,8 milioni di dollari à 528,9 milioni di dollari. L'esportazioni di prudutti agriculi da EİB anu aumentatu da 20 per centu à 2 miliardi 405 milioni di dollari in u periodu di ghjennaghju-aprile, è da 1 miliardi 16,4 milioni di dollari à 6 miliardi 112 milioni di dollari cù un aumentu di 7 per centu in l'ultimu periodu di 118 annu.

Mentre l'espurtazioni di i settori industriali diminuinu da 32 per centu da 1 billion 124 million dollars à 764 million dollars, u settore minerariu persu 28 percent. U settore mineru hà purtatu 84,5 milioni di dollari di valuta straniera in Turchia.

Ancu l'Associazione di l'Esportatori di Ferru Egeu è Metalli Non Ferrusi mantene a so pusizioni di punta cù un rendimentu di l'esportazione di 177,5 milioni di dollari, ùn pudia micca impedisce a diminuzione di 34 per centu in l'esportazioni.

Mentre chì i sindicati di l'esportatori 3 sottu u paraplu di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu anu sappiutu aumentà e so esportazioni in April, l'Associazione di Esportatori d'Oliva è Oliu d'Oliva di l'Egeu, chì batteva i record di l'esportazioni ogni mese, hà aghjustatu un novu ligame à i so record in April cù un Aumentu di 290 per centu in l'espurtazioni è un guadagnu di scambiu di 65,8 milioni di dollari.

Mentre l'Associazione di Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, chì l'esportazioni sò diminuite da 135 milioni di dollari à 118 milioni di dollari, hà mantenutu u so secondu postu, l'Associazione di Esportatori di Vestiti è Vestiti di l'Egeu hà pigliatu u terzu postu in cima cù un rendimentu d'esportazione. di 115 milioni di dollari.

In April, l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà esportatu 90 milioni di dollari, mentre chì l'Associazione di Esportatori di Minerali di l'Egeu hà mostratu un rendimentu di 84,5 milioni di dollari.

Mentre l'Associazione di Esportatori di Grani, Legumi, Sementi Oleaginosi è Prodotti di l'Egeu hà aumentatu e so esportazioni da 21 milioni di dollari à 56 milioni di dollari cù un aumentu di 67,4 per centu, l'Associazione di Esportatori di Carta di Mobili è Prodotti Forestali di l'Egeu, chì hà esportatu 2022 milioni di dollari in aprile 81,3 , hà aumentatu e so esportazioni à 2023 milioni di dollari in April 65. U dollaru si firmò à u livellu di l'esportazione. L'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti di l'Egeu hà cuntribuitu 64 milioni di dollari à l'esportazioni di EİB in April.

L'esportazioni di tabacco anu aumentatu da 16 per centu

L'aumentu di l'esportazioni di tabacco, unu di i prudutti d'esportazione tradiziunali di Turchia, hà cuntinuatu in April. L'esportazioni di tabacco è prudutti di tabacco, chì eranu 2022 milioni di dollari in aprile 48,5, anu aumentatu à 2023 milioni di dollari in aprile 56,3.

Mentre l'Associu di l'Esportatori di Tessili è di Materie Prime di l'Egeu hà ottenutu un successu di l'esportazione di 32 milioni di dollari, l'Associazione di l'Esportatori di Cui è Prodotti di Cui di l'Egeu hà lasciatu u mese d'aprile cù una esportazione di 12,6 milioni di dollari.

Ashkenazi; "Hè diventatu difficiule di mantene l'assi esistenti"

Dichjarà chì sò entrati in 2023 cù u scopu di "mantene e cifre attuali di l'esportazioni", u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi hà sustinutu chì i so sforzi per mantene l'esportazioni attuali in u periodu di 4 mesi ùn eranu cuncludenti, è chì, cum'è esportatori, sò avia escendu u deterioramentu per circa un annu, ma ùn pudia vede un accostu pusitivu.

Sottulineendu chì, cum'è esportatori, travaglianu cù un calendariu minimu di ordini di 3 mesi, Eskinazi hà dettu: "Facemu avvirtimenti secondu u cursu di ordini à partesi da u secondu trimestre di u 2022. L'aumentu di u scambiu hè stata incompatibile cù i nostri aumenti di costu per 1 annu. L'esportatori facenu un sforzu per sopravvive è mantene l'impieghi à a spesa di riduce u so capitale. I nostri esportatori ùn solu ùn guadagnanu micca soldi, ma ancu perdenu soldi da a sacchetta. Se i prublemi in l'accessu di i nostri esportatori à i finanzii ùn sò micca risolti, u gap di compra-vendita in i tassi di scambiu di finu à u 7 per centu ùn hè micca chjusu, è ùn ci hè micca un aumentu di i tassi di scambiu cumpatibili cù l'inflazione, a diminuzione di l'espurtazioni continuarà. E decisioni di u Bancu Centrale di a Republica di Türkiye spaventate l'esportatori. I nostri cumpagnii sò diventati disinteressati in l'esportazioni. I nostri esportatori ùn ponu micca riceve alcuni ordini perchè ùn ponu micca mantene i prezzi, è questi ordini sò trasferiti à i nostri cuncurrenti. Mentre chì e misure chì ponu esse pigliate à una scala naziunale ùn sò micca pigliate, e pulitiche di rinfurzà monetaria in corso in i mercati glubali cum'è l'Europa è l'USA facenu chì a dumanda sia coy. A diminuzione di i prezzi di l'energia in u mondu ùn hè micca stata riflittata in i tariffi in Turchia. S'ellu ci hè una diminuzione di 50 per centu in i prezzi di l'energia, se i tassi di scambiu aumentanu in cunfurmità cù l'inflazione, se i rubinetti di creditu sò aperti, è se i prestiti urigginati da u CBRT sò dati à l'esportatori senza perde u tempu, e nostre esportazioni entreranu in u prucessu di ricuperazione. in a seconda mità di u 2023. "In questu modu, serà pussibule per noi di prutezzione di a situazione attuale", disse.

L'esportazioni di a Regione Egea sò 2 miliardi 62 milioni di dollari

In April, l'espurtazioni di a Regione Egea sò stati registrati cum'è 2 miliardi 62 milioni di dollari. A Regione Egea hà avutu esportazioni di 2022 miliardi 2 milioni di dollari in aprile 734. A diminuzione di l'esportazioni di a Regione Egea hà righjuntu u 24,5 per centu. L'esportazioni sò diminuite in 9 pruvince in a Regione Egea.

Mentre Izmir hà dimustratu un rendimentu di 1 billion 62 million dollars in April, Manisa seguita Izmir cù esportazioni di 405,8 million dollars. Mentre Denizli hà purtatu 310 milioni di dollari di valuta straniera in u nostru paese, Muğla è Balıkesir anu purtatu 71,5 milioni di dollari è 71,4 milioni di dollari di esportazioni, rispettivamente.

Mentre Aydın hà vistu un livellu di esportazione di 65 milioni di dollari, Kütayla hà esportatu 30,7 milioni di dollari. Mentre l'esportazioni di Afyon eranu 23 milioni di dollari, Uşak hà guadagnatu 21,6 milioni di dollari in ingressu d'esportazione.