EGİADReunione di Valutazione di l'Ecunumia da

EGİADReunione di Valutazione di l'Ecunumia da
EGİADReunione di Valutazione di l'Ecunumia da

Hà visitatu i partiti pulitichi prima di l'elezzioni per avè e so opinioni. EGİAD Questa volta, l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu hà discututu l'agenda ecunomica à u principiu di a settimana. In a riunione intitulata "Mercati Globali è Ultimi Sviluppi in l'Ecunumia Turca", l'ONG hà accoltu IS Investment International Markets Director Şant Manukyan è IS Investment Research Director Serhat Gürleyen, è apre l'ecunumia per a discussione per u mondu cummerciale.

EGİAD Nomi impurtanti di u mondu di l'affari anu assistitu à l'avvenimentu in u Centru di l'Associazione. Facendu u discorsu di apertura di l'eventu induve sò stati valutati i sviluppi attuali in l'ecunumia, EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà fattu una valutazione ecunomica.

Avemu da vultà à e pulitiche ecunomiche utilizzate in u mondu

In riferimentu à l'interessu, u tassu di scambiu è a spirale d'inflazione, l'ecunumia di u terrimotu è u Rapportu di ricerca di l'imprenditorialità di Izmir publicatu da l'istituzione u mese passatu, Yelkenbiçer hà cuntinuatu u so discorsu dicendu: "Una di e dumande in tutti i nostri menti hè ciò chì u dollaru è u tassu di scambiu di l'euro. serà dopu à l'elezzioni, ma a Lira Turca perderà ancu più valore dopu l'elezzioni?" Pensu chì saria un puntu di vista più significativu per sprime. Avemu vistu chì i tassi di scambiu accuminciaru à aumentà quandu l'alizzioni si avvicinavanu, ma questu deve esse cunsideratu normale. A risposta à a quistione di se TL perderà u valore contr'à valute straniere dopu l'elezzione dipende largamente da quale percorsu serà seguitu dopu l'elezzione; "Pensemu chì duvemu rinunzià à a pulitica ecunomica, chì spessu dicemu chì hè sbagliata in quantu à a teoria ecunomica, è vultà à e pulitiche ghjuste". Cuminciò cù e so parolle.

Avemu bisognu di un ambiente di crescita sana è sustenibile dopu l'elezzione

Dichjarà chì l'iniziativi post-elettorale nantu à appuntamenti è riforme strutturali seranu decisive, Yelkenbiçer hà dettu: "Avemu bisognu di un ambiente di crescita sana è sustenibile dopu l'elezzione. Cridemu chì ùn hè micca pussibule di ottene una crescita equilibrata senza assicurà a stabilità di i prezzi. Hè per quessa chì a nostra prima priorità deve esse di luttà contra l'inflazione ", disse.

A necessità di una Banca Centrale Completamente Indipendente è di un Novu Staff

Dichjarà chì tutte queste aspettative ponu esse realizate cù un travagliu indipendente, Yelkenbiçer cuntinuò e so parolle cusì: "Senza dubbitu, queste anu da esse realizatu cù un Bancu Centrale cumplettamente indipendenti è un novu staffu. "Speremu chì ùn ci sarà micca prublemi di reputazione per l'individui è l'istituzioni quandu facenu è implementanu tali decisioni".

Effetti di u disastru di u terremotu nantu à l'ecunumia

Evaluazione di l'effetti di u disastru di u terrimotu nantu à l'ecunumia EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà dichjaratu chì e ferite causate da u terrimotu ùn deve esse scurdate è hà dettu: "A regione di u terrimotu, chì deve esse sustinutu suciale è suciale, hà un postu impurtante in l'ecunumia turca. E nostre cità, chì contanu quasi 10% di l'ingudu naziunale è 8% di l'espurtazioni, sò state affettate da u disastru. 3 cità, cù quasi 11 milioni di impieghi, sò in pusizioni critiche in u cummerciu domesticu è u supply d'energia. Cù un ingressu naziunale chì supera i 100 miliardi di dollari, 11 cità anu una capacità di 20 miliardi di dollari in esportazioni. Quist'annu, 11 cità eranu previste per esportà 22 miliardi di dollari è creà quasi 110 mila novi impieghi. Una diminuzione parziale in a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni pò esse previstu per via di u terrimotu. Inoltre, cunsiderendu quelli chì lascianu a regione, si pò dì chì a regione hà bisognu di investimenti è incentivi supplementari in l'anni à vene. "Avemu di sicuru bisognu di piglià questi prublemi in cunsiderà quandu traccianu a strada di a pulitica economica post-elettorale", disse.

Cunsiderendu a Cungiuntura Mondiale, Tempi Difficili Aspittanu

Yelkenbiçer, chì hà ancu apertu un tìtulu nantu à l'ecosistema di l'imprenditorialità attraversu u Rapportu di ricerca di l'imprenditorialità di Izmir, hà dichjaratu chì u sviluppu di l'attività di l'imprenditorialità in u mondu hè una trasformazione doppia; Dichjarà chì deve esse vistu da a perspettiva di a trasfurmazione verde è digitale, hà dettu: "Queste sò attività imprenditoriali chì vedemu cum'è u puntu di uscita da a trappula di u redditu mediu di u nostru paese. In u risultatu di i risultati di u nostru rapportu, hè previstu chì l'imprendituri in u nostru paese seranu capi in a trasfurmazioni verdi è digitale di l'istituzioni è ponu aiutà e cumpagnie à ottene un vantaghju competitivu in l'arena internaziunale. u redditu naziunale di Turchia per capita; Hè righjuntu finu à 2013 mila dollari americani in 12, ma oghje hè intornu à 9500 dollari americani postu chì ùn pudemu micca fà innovazioni tecnologiche è hà sceltu altre zone in i nostri preferenze d'investimentu. Sostenendu l'imprenditori di opportunità in u nostru paese, avemu bisognu di creà un ambiente di fiducia induve u statu di dirittu hè stabilitu è ​​induve pudemu prevene a perdita di u nostru capitale umanu cum'è a fuga di u cervellu. Indipendentemente da u risultatu di l'elezzioni, in cunsiderà a conjunctura mundiale, prevedo ghjorni difficili davanti à noi. "Sparte questu micca cum'è pessimisimu, ma cum'è un desideriu chì seremu pronti per a lotta cù metudi scientifichi", disse.

İş Yatırım Direttore di i Mercati Internaziunali Şant Manukyan, chì hà attiratu l'attenzione cù i so articuli in u Giurnale di l'Ecunumia, hà dichjaratu chì hè improbabile chì a crisa si trasformerà in u 2008 è hà dettu: "Tuttavia, ùn saria micca currettu dì chì ùn avarà micca. impattu nant'à l'ecunumia. Un flussu di depositu hà cuminciatu da i picculi banche à i grandi. I picculi banche aumentanu i so tassi di depositu è ​​riducenu i so prestiti. Se ùn ci hè micca un aumentu di i tassi di depositu, ci saranu cambiamenti à i mercati alternattivi, vale à dì, i fondi di u mercatu di soldi, etc. Per quessa, avemu da vede un strettu per via di fatturi altru ch'è a Fed. Parechje banche puderanu sceglie di vende azioni per rinfurzà u so capitale, chì ùn ferà micca felici l'azzionisti attuali. A Fed, chì ùn avia micca affruntatu a minaccia di l'inflazione in i decennii precedenti, era in furia per vene à l'aiutu di i mercati. Ùn hà micca un tali lussu sta volta. Dunque, s'ellu hè inflazione, ùn anu micca dichjaratu chì a lotta hè finita. "Tuttavia, pudemu dì cun certezza chì l'aumentu di i tassi d'interessu ora rallentarà", disse.

IS Investment Research Director Serhat Gürleyen hà dettu: "I prublemi sperimentati in i banche di i Stati Uniti sò stati cuntrollati prima ch'elli ghjunghjenu à un livellu chì minacciava u sistema finanziariu. U flussu di dipositi da u sistema bancariu è u volu di dipositi da i picculi banche à i grandi banche si ferma. L'azzioni di i banche righjunali sò torna in crescita dopu una longa pausa. "U scossa hè prevista per rinfurzà e cundizioni finanziarie è riduce a crescita", disse. Evaluendu l'effetti di l'ultimu terrimotu è e pussibuli cunsequenze di u terrimotu di Marmara, Gürleyen hà dettu: "U disastru chì avemu sperimentatu mostra quantu hè grande u risicu di terrimotu affrontatu da l'economia turca. Sicondu l'analisi di PwC, dui terzi di a produzzione industriale in Turchia hè fatta in regioni cù un altu risicu di terramotu. A perdita umana è u costu ecunomicu di un terrimotu in a regione di Marmara pò esse più di trè volte quellu di u terrimotu di Maraş. Per esse preparatu contr'à u risicu di disastru in quistione, un pianu di terrimotu à mediu termine deve esse preparatu è implementatu cù a participazione di tutti l'attori sottu a dirigenza di u statu. "Pensemu chì i travaglii di ricustruzzione è di rinfurzà da esse realizati in a Regione di Marmara à longu andà necessitanu risorse di più di 100 miliardi di dollari", disse. In riferimentu à i sviluppi domestici, Gürleyen hà dettu: "Mentre u deficit di u bilanciu scenderà à 2022% di l'ingudu naziunale in 0,9, averemu un surplus primariu per a prima volta da u 2017. In u 2023, u deficit di u bilanciu superà u 5,0% di l'ingudu naziunale per via di e spese per l'attività di ricustruzzione, l'aiutu à a populazione affettata da u terrimotu, i tagli fiscali à l'imprese affettate da u terrimotu è l'EYT. U forte rendimentu di u bilanciu di u 2022 furnisce spaziu per una rilassazione orientata à u terrimotu in a pulitica fiscale in 2023. "U deficit di bilanciu di 250 miliardi di lire chì avemu vistu in i primi trè mesi hè dovutu à e spese elettorali, a spese in a zona di u terrimotu è à i rinvii fiscali", disse.