Cosa hè a coercizione ecunomica, quale hè u megliu?

Cosa hè a coercizione ecunomica Quale hè u megliu
Cosa hè a coercizione ecunomica, quale hè u megliu

Parlendu à a recente riunione di i ministri di finanzii è di i guvernatori di i banche cintrali di u G7, u secretariu di u Tesoru di i Stati Uniti, Janet Yellen, hà dumandatu à l'azzione coordinata per oppunà à a chjamata "coerzione economica" di a China.

U cuncettu di "coercion" in relazioni internaziunali hè statu inventatu da i Stati Uniti è hè sempre appiicatu da i Stati Uniti. Prufessore à l'Università di Stanford in u 1971. Dr. Alexander George hà prima inventatu u cuncettu di "diplomazia coercitiva" per sintetizà e pulitiche americane versu Laos, Cuba è Vietnam. L'essenza di stu cuncettu hè chì l'USA forza à l'altri paesi à fà cambiamenti secondu e richieste di l'USA per mezu di a forza di l'arme, l'isolamentu puliticu, e sanzioni ecunomiche è u bloccu tecnulugicu in modu di prutezzione di a so hegemonia quant'è pussibule.

Da questu, hè capitu chì a "coercizione ecunomica" cum'è una parte di a diplomazia convincente di l'USA hè ancu un strumentu impurtante di l'USA.

Tuttavia, a Cina hà sempre acceleratu u stabilimentu di una ecunumia mundiale aperta è sempre s'oppone à a coercizione ecunomica.

L'accusazione di l'USA di fà a coercizione ecunomica nantu à a Cina hà u scopu di furzà a Cina à fà cuncessioni creendu un "trump card" da nunda in a cooperazione è i negoziati in i campi di l'ecunumia, u cummerciu è a finanza cù a Cina.

In fattu, u bloccu tecnulugicu era u metudu più utilizatu in a pratica di a coercizione economica di i Stati Uniti. In Aostu 2022, a "Chip and Science Act" hè entrata in vigore in i Stati Uniti. Certi articuli in a lege pruibiscenu l'imprese americane di operare è d'investisce in attività ecunomiche è cummerciale normali in Cina.

John Neuffer, Presidente è CEO di l'Associu di l'Industria di Semiconductori di i Stati Uniti, hà dettu chì ùn hè micca pussibule per l'imprese di semiconductor americane ùn avè micca relazioni ecunomiche è cummerciale cù a Cina, u più grande mercatu di vendita di semiconductor in u mondu. Questa hè a vera voce di l'industria, è l'amministrazione di Washington ùn pò micca ignurà.

In più di questu, e sanzioni unilaterali attiranu ancu l'attenzione cum'è unu di i metudi di "coercizione economica" di i Stati Uniti. In un sforzu di mette pressione nantu à e cumpagnie d'alta tecnulugia di a Cina cù a cumpetitività internaziunale, i Stati Uniti anu aghjustatu più di mille imprese chinesi à a so lista di sanzioni.

In u mondu, i Stati Uniti anu impostu unilateralmente sanzioni ecunomiche à circa 40 paesi, affettendu quasi a mità di a pupulazione di u mondu. Per l'annu fiscale 2021, più di 9 sanzioni di i Stati Uniti anu attivatu gravi crisi umanitarii in u mondu.

Sicondu i dati publicati da l'Istitutu Brookings di i Stati Uniti, durante u periodu più seriu di u focu di COVID-19 in Iran, e sanzioni di i Stati Uniti anu causatu 13 mila morti in questu paese.

Per d 'altra banda, l'USA ùn passa mancu da i so alliati nantu à a questione di "coercion economica". In u passatu, cumpagnie appartenenti à i paesi alleati cum'è Toshiba di u Giappone, Siemens di Germania è Alstom di Francia sò stati, senza eccezzioni, u mira di sanzioni di i Stati Uniti.

Ricertamenti, i Stati Uniti anu introduttu l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione per furzà l'imprese europee à trasfirià e so linee di produzzione à i Stati Uniti. Se questu ùn hè micca "coercizione ecunomica", chì hè?

U Summit G7 si terrà prestu. A maiò parte di i paesi di u G7 sò vittime di a "coerzione economica" di i Stati Uniti. Se i Stati Uniti mettenu cuntenutu cum'è a "risposta à a coercizione ecunomica" in l'agenda di u summit, questi paesi anu da cunsiderà e so esperimenti prima di diventà complici cù i Stati Uniti.