Emirates è Etihad Annunzianu una Copertura Estesa di l'Accordu di Codeshare

Emirates è Etihad annuncianu l'espansione di a cobertura di l'accordu di Codeshare
Emirates è Etihad Annunzianu una Copertura Estesa di l'Accordu di Codeshare

Emirates Airline è Etihad Airways anu firmatu un Memorandum of Understanding per espansione u scopu di i so accordi di codeshare per offre opzioni di viaghju supplementari à i passageri chì visitanu l'UAE. Stu primu accordu di u so tipu trà duie cumpagnie basate in Emirati Arabi Uniti hà u scopu di prufittà di l'opportunità per sustene u flussu di u turismu in l'Emirati Arabi Uniti, permettendu à i visitatori di viaghjà in più destinazioni in un itinerariu unicu.

In questa stagione estiva, i passageri di e duie compagnie aeree puderanu viaghjà à Dubai o Abu Dhabi cù un ritornu senza fastidiu da l'altru aeroportu acquistendu un bigliettu unicu. U novu affare dà ancu à i viaghjatori chì pianificanu di spiegà l'Emirati Arabi Uniti a flessibilità di cumprà un bigliettu per tuttu u so viaghju è di abbandunà facilmente i bagaglii.

In e prime fasi di l'accordu di codeshare allargatu, e duie compagnie aeree si focalizeghjanu nantu à attruverà i visitatori in l'UAE migliurà u trafficu di codeshare da destinazioni selezziunate in Europa è Cina. L'opzione "a mandibula aperta" permette à i visitatori di viaghjà quant'è pussibule quandu esploranu Abu Dhabi, Dubai o qualsiasi altru emiratu, è risparmia u tempu eliminendu a necessità di viaghjà in u so paese via l'aeroportu induve sò sbarcati. I passageri chì viaghjanu à l'Emirati Arabi Uniti anu ancu l'opzione di "voli multi-città", chì li permettenu di vultà facilmente in un altru destinazione Emirates o Etihad, viaghjendu da una cità in e rete di e duie compagnie aeree.

U Memorandum of Understanding hè statu firmatu à l'Arabian Travel Market da Adnan Kazım, Direttore di l'Affari Commerciali di l'Emirates, è Mohammad Al Bulooki, Direttore di l'Operazioni di Etihad Airways, cù a participazione di u presidente di Emirates Airline Sir Tim Clark, u CEO di Etihad Antonoaldo Neves è altri executive senior. .

Sir Tim Clark, presidente di Emirates Airline, hà dettu in una dichjarazione: "Semu felici di avè l'uppurtunità di travaglià di novu cù Etihad Airways. Sta volta permetteremu à e nostre cumpagnie di offre una gamma di novi opzioni di viaghju in l'Emirati Arabi Uniti è fora. Emirates è Etihad sfrutteranu i nostri punti di forza per espansione i nostri rispettivi servizii di passageri è prudutti è sustene u turismu in l'UAE. Cridemu chì stu novu accordu stabiliscerà una basa forte per sviluppà più opportunità trà e duie compagnie aeree è esemplificheghja u nostru impegnu à a visione di l'UAE di a diversificazione ecunomica cuntinua.

Antonoaldo Neves, CEO di Etihad Airways, hà dettu: "Semu piacè di cullaburà cù Emirates in linea cù a nostra missione cumuna per sustene u turismu in l'UAE è facilità u viaghju in e nostre splendide cità. Stu accordu di codeshare firmatu da duie compagnie aeree di classe mundiale chì sustene u turismu in l'Emirati Arabi Uniti facilita à i nostri passageri di scopra u megliu di Abu Dhabi è Dubai nantu à un bigliettu unicu, mentre impegnendu una sperienza di volu eccezziunale nantu à i voli cù Etihad Airways o Emirates. Cusì, furnimu una opportunità per i passageri chì viaghjanu à l'UAE, basatu annantu à u principiu di win-win ".

Sutta l'accordu di codeshare allargatu, e duie compagnie aeree miranu à sustene l'obiettivu di u guvernu di l'UAE di prumove u turismu di l'UAE è di cunsulidà a pusizione di l'UAE cum'è destinazione globale preferita. U settore turisticu, unu di i pilastri principali di l'ecunumia di l'UAE, hè previstu di cuntribuisce à u 5,4 per centu di u PIB tutale di u paese (31,6 miliardi di USD) è di sustene più di 2027 milione di posti di travagliu per u 1.

E cumpagnie aeree cullaburanu per a seconda volta cù questu annunziu. In 2018, Emirates Group Security è Etihad Aviation Group (EAG) anu firmatu un Memorandum d'Intensa per rinfurzà a sicurezza di l'aviazione, cumpresa a spartera di l'infurmazioni è di l'intelligenza in e zone di operazione in e fora di l'UAE. L'annu passatu, Emirates hà firmatu un accordu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu di Abu Dhabi per aumentà u numeru di turisti chì visitanu a capitale Emirati Arabi Uniti, unu di i mercati di fonte chjave in a reta globale di a compagnia aerea.