Emirates SkyCargo raddoppia a capacità in i prossimi deci anni

Emirates SkyCargo raddoppia a capacità in i prossimi deci anni
Emirates SkyCargo raddoppia a capacità in i prossimi deci anni

Aghjunghjendu 2 Boeing 747-400F à a so flotta di carica, Emirates SkyCargo hà dimustratu a so fiducia in u mercatu globale di carichi in l'ambiente volatile attuale.

L'unità di carica di Emirates, a più grande cumpagnia aerea internaziunale di u mondu, per aghjunghje 15 aerei di carica più à a so flotta cum'è parte di l'ordine annunciatu è u prugramma di trasfurmazioni di l'aviò di carica; Airbus pensa à aumentà a so capacità di carica sottu u volu cù consegne di novi aerei di passageri, cuminciendu cù l'A2024 à a fine di l'estiu 350 è cuntinuendu cù u 777-X l'annu dopu.

In i prossimi deci anni, Emirates SkyCargo hà u scopu di radduppià a so capacità esistente, aghjunghje più di 20 destinazioni novi à a so reta di merci, è offre à più clienti una flotta di più di 300 777, 777-F, 747-F, A350 à fustu largu. è A380 hà u scopu di furnisce flessibilità è serviziu.

Nabil Sultan, Vicepresidente Senior di Emirates SkyCargo, hà dettu: "Ancu se l'attuale volatilità di u mercatu face esitatu altre cumpagnie, noi, cum'è Emirates SkyCargo, cuntinuemu à avanzà in linea cù i nostri piani à piena velocità. E proiezioni à mediu è longu tempu per u trasportu aereu glubale mostranu una tendenza ascendente di 3-5 per centu. Cumminatu cù a strategia di Dubai per duppià u so cummerciu esteru, induve a logistica multimodale ghjucà un rolu maiò, è l'attività ecunomica sperimentata in i mercati in u Golfu, l'Asia Occidentale è l'Africa, vedemu una opportunità chjara per Emirates SkyCargo. I 2 novi 747-F chì avemu aghjustatu à a nostra flotta ci daranu una capacità immediata mentre aspittemu a consegna di 2024 novi 2025F in 5 è 777, è 5 10-777ER in u nostru prugramma di trasfurmazioni in i prossimi 300 anni. Inoltre, pensemu chì ancu issi novi piani ùn saranu micca abbastanza. Finu à tandu, averemu una struttura MRO induve pudemu espansione rapidamente è efficacemente u nostru prugramma di cunversione di l'aviò di carica in quantu necessariu ". hà fattu u so discorsu.

2 Boeing 747-F in affittu à longu andà cù equipaggiu di cabina è equipaggiu cumplementanu a flotta esistente di 11 carichi Boeing 777 di Emirates SkyCargo è sò attualmente aduprati in voli per Chicago trè volte à settimana è Hong Kong nove volte à settimana.

Nabil Sultan cuntinuò e so parolle cusì:

"Cù u novu aereo, puderemu espansione a nostra reta di carica è rinfurzà a nostra cunnessione cù a reta di Emirates. A nostra nova struttura di flotta ci dà più flessibilità per serve megliu i nostri clienti di diverse industrie. Oltre à questu, Emirates SkyCargo investe ancu in u sviluppu di novi prudutti, a digitalizazione è l'accelerazione di l'innuvazione tecnologica. Avemu u scopu di guidà l'industria in furnisce soluzioni esperte veloci, affidabili, flessibili è efficaci. Avemu da sparte sviluppi ancu più eccitanti cun voi prestu. Cuntinuà à seguità noi ".

A settimana passata, Emirates SkyCargo hà lanciatu una nova campagna publicitaria creativa cù u slogan "U mondu hè megliu cù Emirates SkyCargo".