Emirates è Etihad firmanu un accordu di rete Interline

Emirates è Etihad firmanu un accordu di rete Interline
Emirates è Etihad firmanu un accordu di rete Interline

Emirates Airline è Etihad Airways anu firmatu un memorandum d'intesa chì allarga i so accordi interline è offre à i passageri opzioni di viaghju supplementari quandu visitanu l'Emirati Arabi Uniti (UAE). L'obiettivu di questu accordu trà i dui trasportatori UAE hè di prufittà di e novi opportunità per trasfurmà u turismu da i mercati di fonte chjave à a destinazione permettendu à i visitatori di sperimentà più posti in un solu viaghju.

Questu veranu, i clienti di e duie compagnie aeree puderanu cumprà un bigliettu unicu per Dubai o Abu Dhabi è vultà senza saldatura attraversu l'altru aeroportu. U novu affare dà ancu à i viaghjatori chì pianificanu di spiegà l'Emirati Arabi Uniti a flessibilità di cumprà i biglietti per tutti i so viaghji in un locu, cumpresu u cunsulatu di bagaglii convenientu.

In a prima fase di l'accordu allargatu, i dui trasportatori miranu à i visitatori in l'UAE da i lochi selezziunati in Europa è Cina. L'arrangementu di "mandibula aperta" li permette di vede quant'è pussibule mentre esploranu Abu Dhabi, Dubai o qualsiasi altru emiratu è risparmià u tempu per ùn avè micca bisognu di volà in casa via l'aeroportu di destinazione. I clienti chì viaghjanu à l'Emirati Arabi Uniti anu ancu l'opzione di "voli multi-sede" induve ponu sceglie di viaghjà da una cità nantu à e rete di i dui trasportatori è di vultà convenientemente in un altru locu servitu da Emirates o Etihad.

U Memorandum of Understanding hè statu firmatu à u Mercatu Arabu di Viaghju da Adnan Kazim, Chief Commercial Officer di l'Emirati, è Mohammad Al Bulooki, Chief Operating Officer, Etihad Airways, in presenza di Sir Tim Clark, Presidente di Emirates Airline, è a Sua Eccellenza Mohammed, Presidente di Etihad. Ali Al Shorafy (TBC) è Antonoald Neves, CEO di Etihad, cù altri alti funzionari.

Sir Tim Clark, presidente di Emirates Airline, hà dettu: "Semu felici di travaglià di novu cù Etihad Airways. Inseme pudemu offre novi opzioni di viaghju à l'Emirati Arabi Uniti. Emirates è Etihad utilizanu i so punti di forza per espansione l'offerta di i clienti è stimulà u turismu in u paese. Cridemu chì u novu accordu furnisce una basa solida per u sviluppu di altre opportunità trà e duie compagnie aeree è esemplificheghja u nostru impegnu à a visione di l'UAE di a diversificazione ecunomica cuntinua.

Antonoaldo Neves, CEO di Etihad Airways, hà dettu: "Semu felici di travaglià cù Emirates in a nostra missione cumuna di sustene u turismu in l'UAE è di facilità u viaghju in e nostre cità in via di sviluppu. U novu affare farà più faciule per i nostri clienti per vede u megliu di Abu Dhabi è Dubai cù un bigliettu unicu. À u listessu tempu, simu impegnati à furnisce una sperienza di volu eccezziunale, sia cù Etihad Airways o Emirates. Questa hè una excelente opportunità per i viaghjatori in l'UAE ".

U partenariatu allargatu trà e compagnie aeree nasce da l'impegnu di e duie compagnie aeree à sustene a strategia di u guvernu di l'UAE per sviluppà u turismu è rinfurzà a so pusizioni cum'è destinazione globale preferita. U turismu hè un pilastru di l'ecunumia di l'UAE è hè previstu di cuntribuisce à u 2027% di u PIB tutale di u paese, chì ammonta à AED 5,4 miliardi ($ 116,1 miliardi) è sustene più di 31,6 milione di impieghi per u 1. *

Questa hè a seconda volta chì queste compagnie aeree anu annunziatu una cullaburazione. In 2018, Emirates Group Security è Etihad Aviation Group (EAG) anu firmatu un memorandum d'intesa per rinfurzà a sicurità di l'aviazione, cumprese a spartera di l'infurmazioni è di l'intelligenza in e zone operative in l'UAE è oltre. L'annu passatu, Emirates hà firmatu un memorandum d'intesa cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu di Abu Dhabi per aumentà u numeru di turisti chì venenu in a capitale Emirati Arabi Uniti da i mercati di fonte chjave in a reta globale di a compagnia aerea.