A Prima Reunione di u Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione di i Diritti di i Disabili si terrà in 2023

A Prima Reunione di l'Annu di u Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione di i Diritti di e Persone cù Disabilità serà tenuta
A Prima Reunione di u Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione di i Diritti di i Disabili si terrà in 2023

U nostru Ministru di Famiglia è Servizii Suciali Derya Yanık hà dettu: "A prima riunione di u Cunsigliu di Monitoraghju è Valutazione di i Diritti di Disabilità, chì hè custituita da l'anziani rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti è i rapprisentanti anziani di e duie cunfederazioni più rappresentative chì operanu in u paese. campu di disabilità, si terrà u 2023 di maghju di u 4. A faremu accade ". disse

U Ministru Derya Yanık hà ricurdatu chì u Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione per i Diritti di e Persone cù Disabilità hè statu istituitu cù a Circular presidenziale publicata u 3 di dicembre di u 2021, per assicurà chì i citadini disabili participà in modu efficace à a vita suciale contr'à ogni tipu d'ostaculi, negligenza è esclusione, senza discriminazione. Yanik hà dettu: "I Disabili, chì hè statu stabilitu per fà studii legislativi nantu à a prutezzione è u sviluppu di i diritti di i disabili, per cunsiglià e misure da piglià in casu di violazione di diritti, per preparà un documentu di strategia è piani d'azzione. nantu à u sughjettu, per esprime opinioni nantu à quelli preparati, è per assicurà a cuuperazione inter-istituziunale è a coordinazione nantu à i diritti di i disabili. Continuemu risolutamente u travagliu di u Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione di i Diritti in cooperazione cù tutte l'istituzioni ". usatu e frasi.

U Ministru Yanık hà dichjaratu ch'elli anu rinviatu a prima riunione di quist'annu, chì era prevista per esse in ferraghju, per via di u disastru di u terrimotu in Turchia u 6 di ferraghju, è hà dettu: "I rapprisentanti anziani di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti è i dui i più rapprisentanti chì operanu in u campu di l'incapacità à u livellu naziunale. A prima riunione in 2023 di u nostru Cunsigliu di Monitoraghju è Evaluazione di i Diritti di Disabilità, chì hè custituita da rapprisintanti anziani di a cunfederazione, u 4 di maghju. disse.

9 gruppi di travagliu sò stati creati

Per ghjunghje à l'ubiettivi di u Documentu di Visione Unhindered 2030 annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Yanık hà dichjaratu chì u duvere di coordinazione in quantu à a prumuzione è u seguimentu di l'implementazione di u Pianu d'Azione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità, chì era spartutu. cù u publicu u 2 di dicembre di u 2022, appartene à u Ministeru di a Famiglia è i servizii suciali.

"Eseguiremu stu compitu di coordinazione cù a cooperazione di tutti i partiti. I partiti di u Pianu d'Azzione Naziunale per i diritti di e persone cun disabilità sò tutti l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, in particulare quelli chì operanu in u campu di a disabilità, l'urganisazioni non governamentali, l'urganisazioni private è l'università. In a nostra riunione di u Cunsigliu, valuteremu a situazione attuale è i piani futuri di l'istituzioni è l'urganisazione chì i nostri membri di u Cunsigliu rapprisentanu, in quantu à l'attività ch'elli sò rispunsevuli in u Pianu d'Azione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità.
Inoltre, à a prima riunione di u nostru Cunsigliu, avemu decisu di seguità l'implementazione di u Pianu d'Azzione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità, cù i gruppi di travagliu chì avemu stabilitu. In questu quadru, monitoreremu i livelli di realizazione di l'attività incluse in u Pianu d'Azione cù un totale di 9 gruppi di travagliu, cumpresu u Gruppu di Travagliu Principale di Monitoraghju è Valutazione di i Diritti di e Persone cù Disabilità.

"Avemu stabilitu un modulu di monitoraghju basatu in Web"

Dichjarà chì anu stabilitu un modulu di monitoraghju basatu in web per realizà stu monitoraghju in modu sistematicu, u Ministru Yanık hà dettu: "Cù l'infurmazioni è e dati raccolti nantu à l'attività incluse in u Pianu d'Azione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità, un rapportu di monitoraghju è di valutazione serà preparatu in ogni settore di pulitica ogni mesi 6 da i gruppi di travagliu.U rapportu principale chì copre tutte e aree di pulitica serà preparatu è publicatu sottu a coordinazione di u nostru Ministeru. Grazie à i gruppi di travagliu è à u modulu di monitoraghju in u web, vulemu realizà l'attività incluse in u Pianu d'Azzione Naziunale per i Diritti di e Persone cù Disabilità in modu efficace è sistematicu. disse.