Eventu "Meet Instruments" tenutu in Eskişehir

Eventu "Meet Instruments" tenutu in Eskişehir
Eventu "Meet Instruments" tenutu in Eskişehir

Unu di i prugrammi scolastici urganizati per i zitelli in u Castellu di Fairy Tale, l'avvenimentu "Meet the Instruments" hà iniziatu cun grande interessu è participazione. Questa volta, l'avvenimentu ùn hè micca solu per i scoli è i zitelli, ma ancu cù a participazione di i genitori.

U Castellu di Fairy Tale di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir cuntinueghja e so riunioni educative è divertenti cù attelli culuriti.

In questu cuntestu, l'Assoc. In l'eventu urganizatu cù u sustegnu di un cunsultante vuluntariu di Hale Basmacıoğlu, i strumenti di corda sò stati spiegati in tutti i dettagli cù a so presentazione. I participanti, chì anu vistu e parti, i soni, l'aspettu simili è diffirenti di u viulinu, di a viola è di u violoncello in paragone, anu avutu l'uppurtunità di cunnosce i strumenti à corda più vicinu.

L'artisti invitati Ecesu Sezer è Feri Sakarya anu parlatu di i so viaghji musicali descrivendu e so esperienze musicali cù u viulinu, Bengi Bahar Işkıncı per viola è Ada Su Keskin per violoncello. L'artisti, chì anu creatu un ambiente educativu divertenti, ghjucanu a musica di filmi è di cartoni ben cunnisciuti è dumandendu à i zitelli di indovinà, anu ancu presentatu mini cuncerti di opere di musica classica.

Mencionendu u scopu di l'avvenimentu, i funzionari di Fairy Tale Castle anu dettu: "Incorporandu l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU in u cuntenutu di l'avvenimentu, Masal Castle invita i zitelli è i so genitori à pensà à i scopi glubale è à piglià a responsabilità individuale cum'è individui sensibili à l'ambiente. è a sucetà. Meeting with Instruments in the Castle eventu copre ancu u scopu di "Istruzione Qualificata", chì hè u 4u Articulu di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU, in quantu à guadagnà a cultura generale per a musica è strumenti universali è naziunali. L'attività di u Castellu di Fairy Tale continuerà cun un focusu nantu à a realizazione è in diversi cuncetti ". dissenu.