U travagliu per Misurà a Resilienza à i Disastri di Eskisehir hà iniziatu

U travagliu per Misurà a Resilienza à i Disastri di Eskisehir hà iniziatu
U travagliu per Misurà a Resilienza à i Disastri di Eskisehir hà iniziatu

L'ingegneri chì anu finitu a furmazione in u scopu di u protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, a Municipalità di Odunpazarı, a Municipalità di Tepebaşı è a Camera di Ingegneri Civili TMMOB Branch Eskişehir hà iniziatu u travagliu di campu. In u scopu di i studii di u Documentu di Strategia di Trasformazione Urbana chì sò stati realizati dapoi u 2021, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Yılmaz Büyükerşen, u sindaco di Odunpazarı Kazım Kurt è u sindaco di Tepebaşı Ahmet Ataç è a Camera di l'ingegneri civili TMMOB di Eskişehir Branch President Orkuned Kılı parlanu di a creazione di u presidente. l'inventariu di l'edifiziu di Eskişehir è a custruzzione di l'edilizia hà firmatu u protocolu in ferraghju, chì include a valutazione di a sicurità di u paese in quantu à u risicu di terramotu.

In a prima fase di u travagliu da esse realizatu in tutta a cità di Eskişehir, 22 mila edifici in e regioni Odunpazarı è Tepebaşı seranu esaminati cù u "metudu di valutazione rapida".

In u scopu di u "Protokollu di Prughjettu di Serviziu Cumunu per a Stabilimentu di l'Inventariu di l'Edifizii Esistenti è l'Evaluazione di a Sicurezza di l'Edifiziu in Termini di Rischiu Terremotu"; Trainings tecnichi nantu à i principii di u protocolu sò stati dati à l'ingegneri chì rispondenu à i requisiti di l'applicazione affinchendu un annunziu in u corpu di l'IMO, da i prufessori di l'Università Anadolu, ESOGÜ è ESTU Civil Engineering Department. In seguitu, l'ingegneri chì anu successu in u risultatu di l'esame sò stati ricrutati per fà stu compitu.

Dopu à a fine di a furmazione, l'ingegneri assuciati da l'IMO cuminciaru u so travagliu di campu in u quartieru di Sazova. L'ingegneri, travagliendu in squadre di dui, facenu attività per creà inventariu in tutti i quartieri in u scopu di u protocolu. L'autorità anu dichjaratu chì l'investigazioni cuntinueghjanu senza interruzzione in i quartieri cum'è parte di i studii.

Dichjarà chì e carte d'identità di collar di l'ingegneri chì travaglianu ponu esse interrugate, i funzionari di a Filiale Eskişehir di a Càmera di l'Ingegneri Civili anu dettu: "I nostri citadini ponu ancu fà dumande nantu à e funzioni è i nomi di i nostri ingegneri chì anu carte d'identità di u travagliu è i so documenti. nomi, chjamendu l'IMO o i nostri cumuni. Questi esaminazioni sò realizati cù i metudi rapidi specificati in i Principii Riguardu à a Deteczione di Edifici Risichi in u Regolamentu di Implementazione di a Legge N ° 6306 publicata da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. I travaglii realizati ùn significheranu micca risichi o micca nantu à a basa di l'edifiziu, è hè un studiu di priurità à scala generale ". disse.

U travagliu di campu, chì serà realizatu per 22 mila edifici in i distretti di Odunpazarı è Tepebaşı in a prima tappa, cuntinuerà dopu in tutta a cità.