Verificate e vostre talpe prima di esce à u sole

Verificate e vostre talpe prima di esce à u sole
Verificate e vostre talpe prima di esce à u sole

Batıgöz Balçova Centru Medicu Chirurgicu Specialista in Dermatologia Dr. Rahime Kaşıkaralar hà avvistatu contru i danni dermatologichi di u sole. Pigliate l'attenzione à i sunburns di a zitiddina, u Specialista in Dermatologia Dr. Rahime Kaşıkaralar hà dettu: "Nevus hè una lesione di a pelle chì si trova in parechje persone è popularmente chjamata "mole". Ancu s'ellu anu strutture è apparenza assai diffirenti, sò principarmenti 3-5 mm in grandezza, ligeramente protruding da a pelle, marroni o neri in culore è innocu. Ancu s'ellu alcuni di elli ponu esse congenitali, ponu ancu accade più tardi. Nevus pò esse furmatu da a cumminazzioni di pigmenti chì dà culore à a pelle, o pò esse incolore. A so freccia d'occurrence generalmente aumenta durante i periodi di cambiamentu hormonal cum'è l'adolescenza, a gravidanza, etc. L'extensive sunburn in a zitiddina aumenta u risicu di cancru di a pelle in a vita più tardi. "Ancu se pò esse normale chì i moles crescenu o cambienu u culore periòdicamenti, pò ancu esse un signu di disordini indesiderati". disse.

"In listessu modu, i talpe chì sanguinanu, prurigenu, o chì parevanu trasfurmà in ferite pò ancu esse sintomi di certi disordini". hà dettu Batıgöz Balçova Surgical Medical Center Dermatology Specialist Dr. Rahime Kaşıkaralar hà continuatu cusì:

"Siccomu ùn hè micca pussibule di detectà adeguatamente questi cambiamenti individualmente, u seguimentu di mole dermatoscòpica da un dermatologu specialista hè assai impurtante. In più di questu, e persone chì anu sperimentatu a nova furmazione di mole dopu à a mezza età, chì anu più di cinquanta moles, chì anu una storia di sunburne assai severi soprattuttu in a zitiddina, chì anu una storia di famiglia di cancru di a pelle, chì anu una malatia immune o chì utilizanu I droghe chì affettanu u sistema immune deve esse ancu seguitu.

Sottulineendu a necessità di esse esaminatu da un duttore quandu si verificanu cambiamenti di mole, Kaşıkaralar hà dettu: "Cù u seguimentu di mole, u cancro di a pelle o altri prublemi di a pelle ponu esse diagnosticati in una prima fase è u trattamentu pò esse realizatu in modu più efficace. I raghji di u sole ponu aumentà u risicu di cancers di a pelle cum'è BCC, SCC, è ancu di cancru di a pelle chjamatu Melanoma. U melanoma hè urigginatu da e cellule pigmentate di a pelle chjamate melanocytes è hè unu di i tipi di cancru più letali. "L'esposizione à u sole pò causà moles à crescenu è cambià". disse.

Batıgöz Balçova Centru Medicu Chirurgicu Specialista in Dermatologia Dr. Rahime Kaşıkaralar hà enfatizatu chì l'effetti dannosi di u sole ponu esse ridotti da piglià precauzioni cum'è portà vestiti protettivi, purtendu un cappellu, usendu una crema solare è stà in spazii ombreggiati prima di esce à u sole in i mesi d'estate.

Kaşıkaralar hà dettu: "I moles ponu esse vistu nantu à e palpebre, articuli, etc. S'ellu hè postu in spazii sensibili, l'irritazione pò esse. Per prevene tali situazioni, hè cunsigliatu di sguassà moles in questi spazii. Oltri a chistu, a persona pò ancu vulete avè a mole sguassata solu perchè ùn trova micca esteticu. Sè avete nutatu qualcosa inusual nantu à qualsiasi di i vostri moles, fora di quelli listati, hè cunsigliatu di vede un dermatologu. "U mèdicu chì avete esaminatu pò furnisce a decisione è a guida più precisa in quantu à a freccia di l'esame o a decisione di avè a mole eliminata". disse.