Dui navi affundate cù più di 100.000 XNUMX artefatti truvati in u Mari di a Cina Meridionale

Dui navi affundate cù più di XNUMX artefatti truvati in u Mari di a Cina Meridionale
Dui navi affundate cù più di 100.000 XNUMX artefatti truvati in u Mari di a Cina Meridionale

In a cunferenza di stampa tenuta oghje da l'Amministrazione di u Patrimoniu Culturale Cinese è u Guvernu Pruvinciale di Hainan, infurmazione hè stata data nantu à a ricerca archeologica di a China in u mare profundo.

Hè statu dichjaratu chì in uttrovi di l'annu passatu, i resti di dui navi antichi sò stati scuperti à una prufundità di 1500 metri vicinu à i pendii cuntinentali in u norduvestu di u Mari di Cina Meridionale. Hè statu annunziatu chì i primi sforzi di ricerca è di registrazione video per i navi affundati sò stati cuminciati eri. Duranti a ricerca, hè statu infurmatu chì più di 1 mila pezzi di artefatti, soprattuttu articuli di porcellana, sò stati truvati in u naufragiu N ° 10, spargugliatu nantu à una zona di 100 mila metri quadrati. Hè nutatu chì i travaglii storichi appartenenu à u periodu di 1506-1521 di a dinastia Ming.

Inoltre, hè statu dichjaratu chì u naufragiu numeru 2 appartene à una nave chì trasportava articuli impurtati in Cina durante a dinastia Ming trà 1488 è 1505.

Hè statu infurmatu chì a ricerca archeologica nantu à e navi affundate serà realizatu per un annu è i piani necessarii seranu preparati per a preservazione di e ruine.