Navi affundate truvate in u Mari di a Cina Meridionale perde a storia

Navi affundate truvate in u Mari di a Cina Meridionale perde a storia
Navi affundate truvate in u Mari di a Cina Meridionale perde a storia

U 21 di maghju, situatu nantu à a pendenza cuntinentale nord-occidentale di u Mari di Cina Meridionale, No. Dopu avè finitu u primu studiu archeologicu di 1 naufragio, u bastimentu di ricerca "Esplorazione No. 1" ancoratu in Sanya cù u subacqueu "Deep Sea Warrior".

L'Amministrazione Naziunale di Patrimoniu Culturale è u Guvernu Populari Pruvinciale di Hainan è altre agenzie pertinenti anu annunziatu u grande prugressu recente in u travagliu archeologicu di u mare profondu di a China u 21 di maghju in Sanya, a pruvincia di Hainan.

In uttrovi 2022, dui antichi naufragi sò stati scuperti à una prufundità di circa 500 20 metri nantu à a pendenza continentale nord-occidentale di u Mari di Cina Meridionale. U puntu di basa di l'indagine permanente sottumarina di u naufragiu hè statu postu u XNUMX di maghju di questu annu, è una ricerca preliminare, esame è arregistramentu di l'imaghjini hè stata realizata, chì hà apertu un novu capitulu in l'archeologia di u mare profondu di a China.

Unu di i naufragi in quistione hè u naufragiu n ° 1 nantu à a pendenza cuntinentale nord-ovest di u Mari di Cina Meridionale, mentre chì una pila di reliquie culturali suspettate esse siparate da cabine si trova, sicondu Yan Yalin, Direttore di u Dipartimentu di Archeologia di u Amministrazione Naziunale di u Patrimoniu Culturale.

Mentre u naufragiu, chì a so altezza massima supera i 3 metri, cuntene principalmente resti culturali di porcellana, hè stimatu chì ci sò più di 10 mila artefatti spargugliati nantu à una zona di 100 mila metri quadrati.

U naufragiu scupertu in l'altru situ nantu à a pendenza continentale nord-ovest di u Mari di a Cina Meridionale hè chjamatu Shipwreck 2. Simile in grandezza à a nave No. 1, stu naufragiu cuntene assai logs disposti bè, mentre chì a maiò parte di a nastiness pare avè passatu per un prucessu simplice. Ricerche preliminari cunfirmanu chì sta nave carica hè una nave antica chì furnia servizii di spedizione da l'esteru à a Cina, è data di u periodu Hongzhi di a dinastia Ming (1488-1505).

Yan Yalin hà dettu: "I naufragi sò relativamente ben cunservati, u numeru di resti culturali hè grande, u periodu hè relativamente chjaru, è questu hè una grande scuperta di l'archeologia di u mare in Cina, è ancu una grande scuperta archeologica di u mondu. , hà un impurtante valore storicu, scientificu è artisticu ". disse.

Tang Wei, direttore di u centru di ricerca archeologica di l'Amministrazione Naziunale di Patrimoniu Culturale, hà dichjaratu chì unu di i naufragi portava principalmente porcellana per l'esportazione è l'altri prudutti di legnu impurtati da l'esteru. Indicà chì i periodi à quale appartenevanu e duie navi antiche eranu simili è chì ci era una distanza di 10 miglia nautiche trà elli, Tang Wei hà dettu chì hà scupertu per a prima volta l'antichi navi chì navigavanu è tornanu in a stessa regione marittima di a Cina. , è chì stu successu riflette l'impurtanza di sta strada è a prusperità di u periodu, hà dichjaratu ch'ella mette in luce è cuntribuisce à l'esame in prufundità di u flussu bidirezionale di a Strada di a Seta Marittima.

Cù l'appruvazioni di l'Amministrazione Naziunale di Patrimoniu Culturale, in stretta cunfurmità cù e prucedure di travagliu di u Centru di Ricerca Archeologica di l'Amministrazione Naziunale di Patrimoniu Culturale è l'Istitutu di Scienze è Ingegneria di u Mari Profondu di l'Accademia Cinese di Scienze è u Museu di u Mari di Cina Meridionale di Cina ( Hainan) archeologia sottumarina in circa un annu 1 è Realizà u studiu archeologicu di l'area di u naufragiu numeru 2.