Operazione di contrabbanda à a porta di u cunfini di Habur

Operazione di contrabbanda à a porta di u cunfini di Habur
Operazione di contrabbanda à a porta di u cunfini di Habur

Durante l'operazione realizata à a Porta Doganale di Habur da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 10 telefoni cellulari, 947 cuffie per telefoni cellulari è 620 pacchetti di sigarette sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u quadru di studii di analisi di risichi realizati da e squadre di l'infurzazioni doganali, un minibus chì arrivava à a Porta Doganale di Habur per entre in Turchia hè statu cunsideratu risicatu è mandatu per scanning di raghji x. Dopu a deteczione di cuncentrazioni sospette in u minibus durante a scansione, u minibus hè statu purtatu à l'hangar di ricerca accumpagnatu da e squadre. Duranti i cuntrolli fisichi in l'hangar di ricerca, un reservoir di plastica cù l'apparenza di un tank di carburante hè statu detecatu, chì hè statu dopu nutatu chì hè aghjuntu à a basa di u minibus.

Un gran numaru di cuffie di telefuninu di marca di lussu, telefunini è sigarette sò stati truvati in a camera, chì hè stata nutata per u risultatu di u travagliu meticuloso di e squadre di l'Assistenza Doganale è capitu chì hè stata utilizata cum'è stash. In u risultatu di u censu, un totale di 10 telefoni cellulari, 947 cuffie di telefuninu è 620 pacchetti di sigarette sò stati cunfiscati, è u valore di u mercatu di i beni sequestrati hè statu determinatu à esse 2 milioni 153 mila Lire turche.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Silopi.