Protokollu firmatu per a Custruzione di a Linea Ferroviaria di u Centru Logisticu Hasanbey

Protokollu firmatu per a Custruzione di a Linea Ferroviaria di u Centru Logisticu Hasanbey
Protokollu firmatu per a Custruzione di a Linea Ferroviaria di u Centru Logisticu Hasanbey

Un protokollu hè statu firmatu trà a Direzzione EOSB è a 2ª Direzzione Regionale TCDD in quantu à a custruzzione di una linea ferroviaria à Eskişehir Hasanbey Logistics Center.

Custruzzione di una linea ferroviaria da Eskişehir OSB à Hasanbey Logistics Center per riduce e perdite in a spedizione è a gestione di e cumpagnie impegnate in a produzzione è l'esportazione in a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, riduce i costi di esportazione, migliurà l'esportazioni in u scopu di a "Strada Verde Europea". Prughjettu ", è aumentà l'efficienza è a produtividade in u trasportu. Un protokollu hè statu firmatu trà a Direzzione Eskişehir OIZ è a 2a Direzzione Regionale di TCDD in quantu à u prublema.

À a cerimonia tenuta in a Direzzione Regionale di TÜRASAŞ Eskişehir, u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, u Direttore Generale di Trasportu TCDD Ufuk Yalçın, u 2nd Manager Regionale di TCDD Mahmut Civan, u presidente di u Cunsigliu di Eskişehir OSB Nadir Küpeli hà participatu.

U prublema di cunnessione ferroviaria serà eliminata

Parlendu à a ceremonia di firma di u protocolu, u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez hà dichjaratu chì u prublema di cunnessione ferroviaria trà Eskişehir OIZ è Hasanbey Logistics Center serà eliminatu cù a cooperazione, è hà dettu: "Ci hè una mancanza di linee di cunnessione ferroviaria trà Hasanbey Logistics. Centru è Eskişehir OIZ. Cù u protocolu firmatu oghje, a cooperazione mutuale serà fatta. A nostra Direzzione di a Zona Industriale Organizzata Eskişehir cuntribuisce à a custruzzione di sta linea. A nostra Direzzione Regiunale TCDD averà cumpletu e carenze. In pocu tempu, i nostri industriali averanu purtatu i so prudutti finiti o materie prime à i nostri porti carichendu o scarichendu da a so fabbrica. In questu modu, i prudutti seranu mandati à i mercati di l'esportazione assai più veloce. Spergu chì questu accordu serà benefiziu per i nostri industriali, a nostra cità è u nostru paese ".

Dopu à u discorsu di u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, u protocolu hè statu firmatu da u TCDD 2nd Director Regional Mahmut Civan è Eskişehir OSB Board of Directors Nadir Küpeli.

E nostre esportazioni aumenteranu assai più rapidamente

Facendu una dichjarazione dopu a firma, u presidente di l'EOSB, Nadir Küpeli, hà dettu: "Cù stu protokollu, averemu implementatu a linea ferroviaria, chì i nostri industriali aspittàvanu dapoi anni cun grande brama, in i prossimi mesi. Vogliu ringrazià u nostru ministru, u guvernatore è i funzionari di TCDD per u so grande sustegnu in questa materia. Cù l'apertura di sta linea, l'industria di Eskişehir guadagnerà un grande vantaghju in termini di esportazioni, è e nostre esportazioni aumenteranu assai più rapidamente ".

In quantu à u protocolu, u direttore generale di trasportu TCDD, Ufuk Yalçın, hà enfatizatu chì i costi di trasportu di i nostri industriali sò diminuiti è a so cumpetitività hè aumentata cù a cunnessione ferroviaria di i centri di produzzione, cum'è in l'esempiu di a Zona Industriale Organizzata Eskişehir, è chì a flotta di veiculi hè diventata più ghjovana cù u sviluppu di l'industria ferroviaria naziunale è domestica è chì un serviziu di più qualità è efficiente hè statu furnitu. Yalçın hà dettu: "TCDD Tasimacilik sustene a produzzione di veiculi ferroviari naziunali è domestici realizati da TÜRASAŞ. L'acquistu di veiculi rimorchiati è rimorchiati cuntinueghja per rinfurzà a flotta di veiculi.