U Genitore chì ùn pò micca dì micca gestisce u zitellu

U Genitore chì ùn pò micca dì micca gestisce u zitellu
U Genitore chì ùn pò micca dì micca gestisce u zitellu

Psichiatra Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà avvirtutu e famiglie contr'à i tipi di zitelli "picculi regnanti di a casa". U zitellu chì cresce in un ambiente di disciplina libera hà un caratteru illimitatu, irresponsibile è insaziabile, è i primi prublemi di sti zitelli sò generalmente in u periodu di kindergarten. I zitelli chì crescenu in questu stile ùn ponu micca adattà à l'altri amichi, ùn sanu micca cumu sparte è attirà l'attenzione cù a so intolleranza à a critica. Cù l'adulescenza, diventa autocentrista è diventa solu. Perchè ùn sò intolleranti à a critica, ùn ponu micca amparà, ùn ponu micca migliurà, è emergenu personalità cunsumanti. Üsküdar University Fundatore Rector-Psychiatre Prof. Dr. Nevzat Tarhan cunsiglia à e famiglie nantu à i modi ghjusti per equilibrà a libertà è a rispunsabilità per ùn cascà in stu dilema.

Gestita da i genitori di u zitellu chì ùn pò micca dì micca

Psichiatra Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu ch'ellu hà vistu i zitelli chì reagiscenu in situazioni chjuche, cumbattendu è scaccià e cose assai spessu ultimamente. "Hè apparsu un tipu di zitellu chì ùn pò micca amparà e fruntiere persunale in e relazioni umane. Avemu cuminciatu à vede i tipi di zitelli chì sò sottu à u bumbardamentu di l'infurmazioni micca solu da i so genitori, ma da ogni locu è dumande. Sì i genitori sò inadegwate è ùn ponu micca amparà à dì micca à u zitellu, u zitellu prova di gestisce i genitori. Oghje, i zitelli pruvate à duminà i so genitori. Questa passione per a libertà hè un cuncettu prisentatu à noi da a cultura populari. Questu hè ciò chì pudemu chjamà u spiritu di i tempi. A chjamemu l'età di millenniu, a chjamemu a generazione digitale ". disse.

L'approcciu di "avemu patitu, ùn lasciate micca soffre, avemu ottinutu difficiule, ellu pò fà fà fàliu" ùn hè micca currettu!

Dichjarà chì a cuncepzione di a maternità hè ancu cambiata, u psichiatru Tarhan hà dettu: "I genitori dicenu sì à tuttu ciò chì dicenu per ùn disturbà u zitellu. E generazioni più vechje maturanu in a miseria. E generazioni attuali anu bisognu di maturà in esse. Hè più difficiuli di maturà in ricchezza. I genitori sentenu a necessità di furnisce à i so figlioli più oportunità ch'è necessarie in u stilu di "avemu soffrenu, ùn hà micca soffrenu, avemu fattu difficultà, hà facilitatu". Quandu questu succede, emerge una generazione chì ùn hà micca scuntratu a miseria. In fatti, i genitori pensanu chì a paternità ùn hè micca paragunà i so figlioli cù tristezza è delusione. Tuttavia, i dui sò fatti di a vita è u zitellu hà bisognu à amparà questu ". avvistatu.

Sì i genitori piglianu faciule, u zitellu ùn pò micca amparà induve stà.

Dichjarà chì e decisioni duveranu esse prese à pusà è parlendu in a famiglia, Tarhan hà dettu: "Hè impurtante di dumandà l'opinione di u zitellu. Per esempiu, quandu vai in vacanze. Ma à a fine, u capu hè i genitori. Se ciò chì u zitellu dice hè veru, deve esse seguitu. In una cultura di l'argumentu, se u zitellu hè ghjustu, i genitori ponu ghjustificà u zitellu secondu u so ragiunamentu. Per d 'altra banda, per via di l'insistenza irragionevule di u zitellu o di a splutazioni emutivu, i genitori piglianu tranquillamenti dicendu "ùn fate micca una scena, ùn deve micca trattà cun un tali prublema, ùn deve micca pruvà à cunvince". In tali casi, u zitellu ùn pò micca amparà u limitu è ​​induve stà ". disse.

Mudelle di neve in a disciplina

Ricordendu chì i genitori duveranu agisce cun determinazione è coerenza cumuni, u psichiatra Tarhan hà dettu:
"I zitelli chì crescenu troppu liberi sò in l'attu di esse viziati è mancati di rispettu. Calchì volta si piglia ancu alcune cose piangendu è offendu. Ampara questu cum'è un metudu di risolve i prublemi. I genitori ùn ponu micca dì micca à u zitellu accarezzandu u so capu. Tali rilazioni di famiglia si facenu in ambienti micca regulati. Per esempiu, se a mamma dice in modu diversu, u babbu dice in modu diversu, se a mamma dici separatamente à a sera è a matina, ci hè inconsistenza. Per ellu, situazioni cum'è a disciplina è i cunsiglii sò cum'è a nevicata. S'ellu hè lentu è cuntinuu, si mantene. Ci hè un ghjornu cum'è una tempesta, u ghjornu dopu ùn averà micca. Per questu, deve esse creatu un ambiente stabile è disciplinatu. I genitori anu bisognu di sapè cumu dì micca cù i so ragiuni. Hè assai impurtante per ellu offre opzioni invece di dà ordini, è dà un esempiu invece di dà cunsiglii ". hà fattu cunsiglii.

Lodare a personalità hè diversu, elogià u cumpurtamentu hè diversu

Enfatizendu chì apprezzà u zitellu hè impurtante per u so sviluppu emutivu, Tarhan hà dettu: "Hè necessariu di lodare e tappe di cumpurtamentu di u zitellu, micca a personalità. Allora quandu dite à u zitellu: "Avete assai successu, site assai bonu, site u zitellu più bellu in u mondu", ti etichettate sì. In ogni casu, se i tappe di cumportamentu è i sforzi cum'è "sì un travagliu duru, avete urdinatu a vostra stanza, avete fattu i vostri travaglii" sò elogiati, un accostu di rinforzu serà mostratu à u zitellu. Se lodemu a so parsunalità, u zitellu diventerà egoista, si senti assai. Tali zitelli sò chjusi à cambià è stubborn, ùn ponu micca migliurà.

I figlioli di famiglie di zitelli sò insaziabili

Cumparendu e so osservazioni chì i zitelli di e famiglie di u rolu di u zitellu sò urganizati secondu e regule secondu u zitellu è u zitellu hè orientatu à a dumanda, Tarhan hà dettu: "I figlioli di e famiglie di u zitellu-masculi, chì urganizanu tuttu secondu u zitellu. , sò insaziabili, u zitellu riceve l'amore per 2 persone è ùn hè ancu cuntentu. Issi figlioli reagiscenu quandu ùn volenu micca, cambianu d'amicizia friquintimenti, ùn ponu gestisce u so matrimoniu quandu si maritanu, anu successu in l'intelligenza accademica ma fallenu in e cumpetenze emutivu è suciale. Ùn vole micca studià, dopu un pocu tempu, principia u rifiutu di a scola. Fighjate, avete l'internet tuttu u tempu. Questu va finu à l'internet è a dipendenza da u screnu ". hà descrittu u prucessu pussibule.

Crià i boni figlioli ùn hè micca affucatu in a cunniscenza

Tarhan hà dettu chì u prughjettu di i genitori cresce i zitelli, ma salta u sviluppu di u caratteru è hà dettu: "I genitori duveranu dà impurtanza à u sviluppu di u caratteru è à u sviluppu tecnicu è prufessiunale di u zitellu. Per u sviluppu di u caratteru, hè assai impurtante per u zitellu sapè induve stà è esse rispunsevuli. Ogni zitellu hà rispunsabilità chì sò adattati per a so età. Cresce boni figlioli ùn hè micca solu affucà in l'infurmazioni. A cosa principal hè di assicurà chì u zitellu trova l'infurmazioni stessu. Offre l'opzioni di u zitellu. Per esempiu, mettendu 3-4 T-shirts davanti à u zitellu, facendu unu di elli più attraente è facendu ellu sceglie unu, i genitori chì dà à u zitellu un sensu d'autonomia "aghju sceltu" ùn perderanu micca u cuntrollu. " exemplificatu.

U genitore ideale insegna u cuntrollu internu di u zitellu

Sottulineendu chì u zitellu pò amparà induve stà in tempu, Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà dettu: "I zitelli ponu amparà quandu ponu parlà è quandu ùn ponu micca, secondu a situazione, in cunfurmità cù a so età. Ma in e famiglie chì sò troppu suppressi, ci hè ancu più cuntrollu internu. Sta volta, à u cuntrariu, ci sò zitelli chì ùn anu micca fiducia in sè stessu è ùn ponu micca dì "questu hè a mo persunità". Mentre simu pruvatu à riparà questu, mudelli cum'è u patriarcatu di u zitellu venenu in a nostra vita. Fà e scelte ghjuste è piglià decisioni lògichi hè una cumpetenza è s'apprende dopu. Duvemu avvicinà cù u metudu di cambià l'attenzione secondu l'età di u zitellu. In i zitelli trà l'età di 0-5, se a so attenzione hè cambiata invece di ciò chì ellu voli, è si move nantu à un altru sughjettu chì interessa, u zitellu ùn hà micca amparatu u metudu di cunfrontu cù a mamma è u babbu. disse.

Se u zitellu sente chì i genitori pensanu di manera diversa, usa sta diferenza.

Dicendu chì ci sò metudi di acquistà cumpetenze per risolve i prublemi à u zitellu, u psichiatru Prof. Dr. Nevzat Tarhan,
"U zitellu hà bisognu à amparà l'equilibriu di libertà è rispunsabilità cù e scelte ghjuste. Per esempiu, lasciamu un spaziu strutturatu liberu in a casa à u zitellu è lasciamu ghjucà è distribuisce liberamente. Ma cullate di novu. Se insegni ogni parte di a casa à fà a listessa cosa, allora insegni l'anarchia. Or, ampara à cumportà quandu l'invitati venenu à a casa osservendu i so genitori. Hè assai impurtante chì i genitori utilizanu una lingua cumuna. S'ellu ci sò diffirenzii, qualchì volta agisce secondu ciò chì a so mamma è qualchì volta u babbu dicenu, è usa quella diffarenza d'opinione. disse.

L'equilibriu desideriu-bisogni è a capacità di ritardà a gratificazione deve esse amparatu.

Dà un esempiu da e mamme chì travaglianu, Tarhan hà dettu: "A mamma chì travaglia permette à u so zitellu di sfruttà l'emozioni perchè ùn pudia micca risparmià tempu per u zitellu. Riceve tuttu ciò chì u zitellu vole, ancu s'ellu ùn hà micca bisognu. Questa volta, l'equilibriu bisognu-demand hè trascuratu. A mamma deve dì à u zitellu cum'è una persona adulta, ma ùn deve micca aspittà un grande cumpurtamentu umanu. In una tale situazione, u zitellu hè insignatu a capacità di ritardà a gratificazione, cum'è "Fighjate, avemu u stessu ghjoculu in a casa, ma ùn ci hè nimu, pudemu uttene questu, o si riesce à suppurtà avà, Vi compru dumane qualcosa di più grande, ci andemu u weekend ». Quandu l'abilità di ritardà a gratificazione hè insegnata, u zitellu pospone a dumanda per ottene un desideriu più grande. Quessi sò cumpurtamenti chì u zitellu pò amparà, è i genitori duveranu piglià u tempu è pensà à cumu possu insignà à u mo figliolu sta cumpetenza ". disse.

U zitellu hà bisognu di genitori in quale pò cunfidà è cunfidendu.

Rettore Fundatore di l'Università Üsküdar Psichiatra Prof. Dr. Nevzat Tarhan hà cunclusu e so parolle cusì:

"U zitellu pensa chì a so mamma hè bona s'ellu face ciò chì vole, mentre chì u zitellu ùn hà micca bisognu di i genitori chì pò gestisce, ma di i genitori si pò fidà è appoghju. I zitelli naturalmente volenu vede genitori forti. I genitori anu bisognu di avè e cumpetenze per dì micca à u zitellu cù ragiuni. I genitori anu duveri impurtanti per crià i zitelli chì si cumportanu raziunale, micca cun entusiasmu ".