"Indice di Concrete Ready-Mixed" Rapportu d'aprile 2023 Annunziatu

Rapportu d'aprile "Indice di Concrete Ready-Mixed" annunziatu
"Indice di Concrete Ready-Mixed" Rapportu d'aprile 2023 Annunziatu

L'Associazione Turca di Concrete Ready-Mixed (THBB) hà annunziatu u "Ready-Mixed Concrete Index" Rapportu d'aprile 2023, chì mostra a situazione attuale è i sviluppi previsti in i settori di fabricazione è di serviziu in relazione à a custruzione, chì hè aspittatu ogni mese.

Turkish Ready Mixed Concrete Association (THBB) revela a situazione attuale è i sviluppi previsti in u settore di a custruzzione è i settori di fabricazione è di serviziu cunnessi in Turchia cù l'Indice Ready Concrete annunziatu ogni mese. Stu Indice, chì hè di u béton ready-mixed, chì hè unu di l'inputs più basi di l'industria di a custruzione è hè utilizatu in a custruzzione senza esse magazzinu in pocu tempu dopu a so pruduzzione, hè un indicatore principale chì palesa u ritmu di crescita industria di custruzzione. Sicondu u Rapportu d'aprile di l'Indice di Concrete Ready-Mixed, l'Indice d'Attività ùn hà micca riesciutu à stà sopra u valore di u limitu per l'ultimi mesi 4.

Hè pensatu chì l'incertezza riguardu à a direzzione di l'ecunumia in i mesi chì venenu, soprattuttu dopu à l'elezzione, hè stata efficace in u fattu chì l'aspettattivi righjunghjini à un livellu assai bassu in April. Cuntrariu di l'aspettattivi, l'Indice di Confidenza si move da u latu pusitivu sopra u valore di u limitu. Si pensa chì l'Indice di Confidenza hè aumentatu soprattuttu dopu à a vuluntà pruposta di trasfurmazioni urbane è à e pulitiche publiche chì sò cuminciate à esse implementate in stu quadru.

Tutti l'indici 3, eccettu a fiducia, parenu esse più bassu cumparatu cù u stessu mese l'annu passatu. In particulare, a diminuzione di l'attività hè più impressiunanti. U fattu chì l'attività è l'aspettativi restanu bassu indica chì a pussibilità di un rinascimentu seriu in u settore di a custruzzione in u cortu termini hè debule. In particulare in u periodu dopu à l'elezzioni, i primi signali nantu à a direzzione di u settore seranu impurtanti.

Evaluendu i risultati di u rapportu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di THBB, Yavuz Işık, hà dichjaratu chì l'Indice di l'Attività ùn hà micca riesciutu à stà sopra u valore di soglia per l'ultimi mesi 4 è hà dettu: "U fattu chì l'attività è e aspettative restanu bassu cumparatu. à l'ultimu annu indica chì a pussibilità di un rinascimentu seriu in u settore di a custruzzione in u cortu termini hè debule. "In particulare in u periodu dopu l'elezzioni, i primi signali nantu à a direzzione chì u settore pigliarà sò impurtanti", disse.

Facendu valutazioni nantu à a trasfurmazioni urbane, Yavuz Işık hà dettu: "A 'trasformazione strutturale', chì hè sempre citata in termini di gestione ecunomica è hè a chjave più impurtante per a sustenibilità, hè diventata assai più critica per u settore di a custruzione. Fà l'edifici esistenti resistenti à i terremoti è l'implementazione di e regulazioni orientate à i terremoti in tutte l'attività di custruzzione ùn esige micca solu trasfurmazioni urbane, ma ancu "trasformazione mentale". "U prublema di trasfurmazioni urbane, chì hè sempre calda dopu à u disastru di u terrimotu chì avemu avutu, deve cuntinuà à esse a priorità di tuttu u settore è di i decisori pulitichi". disse.