New Route of Grain Exporters, Brazil

A nova strada di l'esportatori di granu Brasile
New Route of Grain Exporters, Brazil

L'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleosi è Prodotti di l'Egeu hà presentatu i prudutti turchi da u 15 à u 18 di maghju in APAS, a più grande fiera internaziunale di supermercati in America Latina.

Muhammet Öztürk, presidente di l'Associazione d'Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oliari è Produtti di l'Egeu, hà dettu: "L'esportatore turcu hà dichjaratu u 2023 l'annu di l'attaccu globale cù a Strategia per i Paesi Far. Andemu in u campu cù u Brasile, a più grande ecunumia di l'America Latina, u 15-18 di maghju di u 2023. 22 cumpagnie turche anu introduttu cù successu i nostri prudutti turchi per quattru ghjorni in Sao Paulo. Avemu urganizatu avvenimenti di degustazione offrendu caffè turcu è delizie turche à l'espositori è i visitori à u stand di a nostra associazione. disse.

U presidente Öztürk hà dettu: "U Brasile hè u 6u paese più pupulatu di u mondu in termini di populazione. Cunfina dinù dece paesi di l'America Latina. Cum'è u settore di cereali, legumi, oleosi è prudutti, esportemu 8 milioni di dollari in Brasile. A nostra industria hè un capu in l'esportazioni alimentari. Più di 40 per centu di l'esportazioni alimentari sò fatti da i nostri esportatori di cereali, legumi, oleosi è prudutti. Perchè u Brasile hè una destinazione distante, hè un mercatu difficiuli è i costi sò elevati, ma avemu u putenziale di aumentà e nostre esportazioni. A fiera APAS hà accoltu 22 espositori è circa 820 mila visitatori da 65 paesi diffirenti questu annu. Semu estremamente soddisfatti di l'interessu chì avemu ricevutu à a fiera ". disse.

In a fiera, u Consul Generale Turcu in Sao Paulo Gürsel Evren, Attachés Commerciali Seçil Önel è Gökçen Türk anu visitatu i stands di a nostra associazione è i stands di l'altri participanti di l'impresa turca è furnisce infurmazioni nantu à u mercatu brasilianu.