A preoccupazione per a sicurezza mette in risaltu a vita di caravane dopu à u terremotu

A preoccupazione per a sicurezza mette in risaltu a vita di caravane dopu à u terremotu
A preoccupazione per a sicurezza mette in risaltu a vita di caravane dopu à u terremotu

Üsküdar University Facultà di Umanità è Scienze Suciali Dipartimentu di Sociologia Dr. Istruttore U so membru, Nihan Kalkandelen, dice chì l'impossibilità sperimentate per risponde à i bisogni basi dopu u terrimotu portanu a ghjente à custruisce una vita induve ùn anu micca affruntà questi prublemi è guidà una vita di caravane.

Dr. Istruttore U membru Nihan Kalkandelen hà dichjaratu ch'elli cercanu d'adattà à a nova normalità di fronte à situazioni straordinarie è a lotta per sopravvive, dicendu: "Mentre ogni lotta pò lascià un effettu più durevule quandu hè cullettiva è furmatu da una cuscenza cumuna, a nostra lotta quì. si trasforma in un individuu. Pudemu guardà sta situazione cum'è un modu d'autopreservazione di e persone chì ùn si sentenu micca sicuru è anu persu a so credenza chì a so salvezza serà prutetta. Per d 'altra banda, diventa difficiule di mantene a socialità in una struttura induve ognunu pò pruduce a so propria suluzione ". disse.

A ghjente ùn vole micca vive ansiosamente in edifici di cimentu armatu.

Indicà chì u dirittu umanu à l'alloghju hè statu usurpatu per via di una custruzzione impropria, Kalkandelen hà dettu: "In fronte à a magnitudine di u terrimotu è à e cunsequenze dolorose chì sò state incise in a so mente, a ghjente s'appoghja à creà u so propiu sicuru, inviolabile. è spaziu indestructible, invece di campà ansiosamente in edifici di cimentu armatu fatti da e mani di qualcunu altru, in un sforzu di stabilisce un spaziu di vita per elli. U mutivu di questu hè chì u dirittu umanu di rifuggiu hè statu dirottatu per via di a struttura sbagliata è a ghjente trova a suluzione per i so metudi. Ma deve esse sustinutu chì questu hè una suluzione permanente è efficace. L'idea di tutti sottu à a minaccia di i terrimoti chì vivenu in una caravana è esse persone mobili di e cità di caravane da avà hè assai pensativa. disse.

A caravana era un lussu per piglià una pausa da a stanchezza di a vita.

Parlendu di e caratteristiche distintive di a vita di caravane, Dr. Istruttore U membru Nihan Kalkandelen hà dettu: "A caravana era u lussu di pudè alluntanassi temporaneamente da induve avete arradicatu è piglià una pausa da a stanchezza di a vita. Avemu avutu a realità di campà in modu casuale, pigliendu u spaziu di vita cun noi è sentendu liberi. A vita di caravane era un strumentu per pianificà u nostru tempu secondu u nostru gustu è per scuntrà a natura. Inoltre, un stile di vita minimalista ùn hà micca dannu u nostru sensu di satisfaczione o zona di cunfortu. Mentre conducemu a nostra vita regulare arradicata in una cità, a caravana era attrattiva, forse perchè ci hà datu u putere di gestisce u nostru tempu. cuntinuò cù e so parolle.

Dicendu chì e cundizioni chì vivemu oghje sò cambiate, Kalkandelen hà continuatu cusì:

"U significatu di a vita di caravane sta volta hè assai diversu. Questa volta, ùn hè micca per alluntanassi da a folla di a cità è stabilisce a nostra propria zona di cunfortu. A preoccupazione di custruisce i nostri firewalls senza u risicu di colapsu ci hà imbuttatu in questa vita mobile. In un ordine induve e cose è e decorazioni perde u so significatu, avemu a priorità di sopravvive cù solu ciò chì avemu bisognu ".

Una vita individuale obligatoria, micca una scelta individuale.

Dicendu chì i tagli di energia dopu à u terrimotu, i prublemi di riscaldamentu, l'impossibilità di scuntrà i bisogni basi, portanu a ghjente à custruisce una vita in quale ùn affruntà micca questi prublemi in i so nidi di caravane, Kalkandelen hà dettu: "Questa situazione, chì allevia a paura di terrimoti in una certa misura, dà à e persone un locu in u so angulu induve si ponu salvà o guarantiscenu a so propria vita. Questa hè una altra versione di l'osservazione di l'omu è a valutazione di a natura è u so ambiente da un puntu di vista raziunale. Invece di stà in un statu passiu di fronte à a natura è i disastri naturali, scontru l'attitudine attiva di e persone chì interruganu è preferiscenu sperienze è piglià iniziative in questa direzzione. Questa attitudine attiva ùn hè micca una scelta individuale arbitraria, ma una lotta individuale obligatoria per a sopravvivenza. A lotta individuale di tutti palesa in realtà una cuscenza suciale sfarente, ma sta volta a via d'uscita hè indipendente l'una di l'altru è u scopu hè cumunu. Se avemu avutu accettatu a realità di campà cù un terremotu è pruduciutu suluzioni pianificate cù a cuscenza di a sucità, ùn averemu micca bisognu di tali suluzioni individuali senza pianificazione ". hà fattu a so valutazione.

"Avemu di fronte à un prucessu di trasfurmazioni chì affetta a struttura suciale, è sta trasfurmazioni parte da a famiglia, chì hè u strumentu di socializazione più basicu. Certi famiglii preferiscenu a vita di caravane per via di l'aumentu di i ladri in a so casa, mentri àutri preferiscenu a vita di caravane per via di l'aumentu di l'affitti. hà dettu l'Università Üsküdar, Facultà di Scienze Umane è Sociali, Dipartimentu di Sociologia. Istruttore U membru Nihan Kalkandelen hà cunclusu e so parolle cusì:

"U nostru ordine suciale, chì era furmatu da e grandi famiglie allargate è relazioni interconnesse in i periodi chì avemu trasfirutu à a vita stabilita, lascia u so postu à a vita mobile. Hè cum'è chì ci sradicamu è cuminciamu à separà l'un l'altru. Tuttavia, d'altra parte, sta situazione pò esse cunsiderata cum'è un presagio di un statu di mubilizazione suciale. Sta lotta, ind’è quale avemu da amparà à stà forti ancu s’è no cumminciamu à diventà indipindenti è individualizzati, ci darà a capacità di agisce di novu in tuttu, è questu averà forse un effettu chì principia cù a famiglia è si sparghje à l’inseme. sucità..."