IMM hà celebratu u 570 anniversariu di a cunquista di Istanbul in Maltepe

IMM hà celebratu l'anniversariu di a cunquista di Istanbul in Maltepe
IMM hà celebratu u 570 anniversariu di a cunquista di Istanbul in Maltepe

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à l'avvenimenti di u 570 anniversariu di a cunquista di Istanbul. Affrontendu decine di millaie di Istanbuliti, İmamoğlu hà dettu: "Questa cità antica hè una risorsa chì hè stata affidata à ognunu di noi, di 16 milioni di Istanbuliti è 86 milioni di a nostra nazione. Questu hè l'Istanbul di cunquista è Atatürk. È Istanbul hè Turchia; ricordati ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà celebratu u 570u Anniversariu di a Cunquista di Istanbul cù avvenimenti tenuti in u Parcu Orhangazi City in Maltepe. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un discorsu à l'avvenimentu à a quale anu assistitu decine di millaie di Istanbuliti, soprattuttu ghjovani. Nant'à a piattaforma induve parrarà, a so moglia, Dr. İmamoğlu, chì hè andatu cù Dilek İmamoğlu, hà dettu: "Vecu un grande ghjuventù quì. A vostra energia hè stupente. Avete ghjuntu malgradu stu tempu frescu. Avete assistitu quì da ogni distrittu di Istanbul. Grazie à tutti. Cù e vostre bandiere celebreremu l'anniversariu di a cunquista di sta cità antica. È simu in u primu ghjornu di sta nova era chì avemu intrutu. Sò venuti quì perchè tutti rispettu a storia di stu paese. Credi in u vostru avvene. Iè, malgradu affruntà una polarizazione, credemu inseme chì pudemu campà in pace è fratellanza. Ancu s'ellu facemu a disperazione, crede chì a speranza pò spuntà da sta terra ogni ghjornu. Malgradu a pulitica chì qualchì volta tene fora, qualchì volta grida è divide ; "Credite chì hè pussibule di creà una unione megliu è più forte".

"FATIH SULTAN MEHMET hà cunquistatu micca solu ISTANBUL, ma ancu i cori di quelli chì campanu in questa cità"

İmamoğlu hà fattu un discorsu annantu à a cunquista di Istanbul è a statura di Fatih Sultan Mehmet, u sultanu legendariu di l'Imperu Ottumanu, chì passò in a storia cum'è u cumandante chì l'hà realizatu. Indittendu chì micca solu a mappa pulitica di u mondu hà cambiatu cù a cunquista, ma ancu e relazioni di putere è i equilibri sò stati ridefiniti, İmamoğlu hà dettu: "U cunquistatore Sultan Mehmet hà cunquistatu micca solu a cità antica, ma ancu i cori di e persone chì vivenu in questu. cità. A cunquista era permanente, postu chì abbracciava e persone di tutte e fede chì campanu in a cità. Istanbul hè diventata una capitale mundiale esemplare induve tutte e fede è e culture campanu inseme cù a grande forza è ispirazione chì Fatih Sultan Mehmet hà ricevutu da a so persunalità unica. Istanbul; divintò u centru di a ghjustizia, a tolleranza è u rispettu di a lege. Hè divintatu un simbulu di tolleranza universale. Oghje, campemu tutti quì cum'è i figlioli di sta sucetà, sta nazione distinta da diverse geografie. Semu rispunsevuli di prutezzione di a storia amata è gloriosa di Istanbul inseme. Questu hè quantu u nostru Fatih Sultan Mehmet Khan ... Fighjate, questu hè spessu scurdatu. Istanbul restò sottu occupazione nemica per cinque anni. Mustafa Kemal Atatürk hè a persona chì hà salvatu Istanbul da l'occupazione è l'hà datu à tutti una volta di più. Per ellu, a nostra rispunsabilità hè u nostru debitu à ellu ".

"Questu hè l'ISTANBUL DI FETHIN È ATATÜRK"

Enfatizendu chì Istanbul hè una cità assai preziosa per tutti questi motivi, İmamoğlu hà dettu: "Ùn hè mai una cità induve una persona, un partitu puliticu o una manciata di persone pò tagliallu, tagliatu in pezzi è mette in vendita. Sta cità antica hè una risorsa chì hè stata affidata à ognunu di noi, unu per unu, di 16 milioni di Istanbulites è 86 milioni di persone. Questu hè l'Istanbul di cunquista è Atatürk. È Istanbul hè Turchia; ricordati ", disse.